烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8857


3121#
發表於 04-3-22 09:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ZEN
除左sogo有得睇佢個真身外,仲有邊度有呀? kln呢邊有冇??

蒙妮卡
我都未度位,尋日借d耳問老公幾時買個焗爐比我.佢話幾時都得.咁我就乘機話不如買個大d既mixer啦,唔買焗爐住啦.都係貴少少姐...佢塊面即刻....變晒樣.... :-P :-P

dvd錄影機? 用來錄電視節目架? :-P

claudia
你好叻呀.我已經放棄左唔用手搓啦,事關我幾努力都唔可以搓到佢有薄膜. :-x

ck鼠
點解我睇唔到你個包既?你呢排都好勤力整包喎!!!


大宅

積分: 1013


3122#
發表於 04-3-22 09:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy :

我都唔知點解,一時睇到,一時睇唔到呢!我有你email address,我send d 包包相比你睇啦! :-P


男爵府

積分: 8857


3123#
發表於 04-3-22 09:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠
好呀,send左話我知,我去check..仲有,你記唔記得你有野"欠"我呀? :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3124#
發表於 04-3-22 09:45 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


3125#
發表於 04-3-22 09:54 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy :

send左比你啦,我欠你果d遲d還啦!只會拖唔會欠的,哈哈 :-P


大宅

積分: 1159


3126#
發表於 04-3-22 10:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta,
kenwood 果部平好多喎,其實我而家仲諗緊買唔買,我驚自己得3分鐘熱度 :-P

cpy,
咁你老公比唔比你買部 mixer?上次我發嗡風咁同老公提過,當時佢又話比我買,但係呢幾日我再同老公講,佢就話唔比我買呀 :-( ,仲問我部機咁大部邊有位擺呀,一陣又話到你冇興趣再整包包果陣部機點處置,唉....比我老公問到我口啞啞 :-(


用戶要求終止服務

積分: 6954


3127#
發表於 04-3-22 10:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

太多message啦,希望無答漏啦.

cottontail, claudia,

製麵機我都有,但如果想麵條彈牙,要攪多幾次架,但唔好相信sales話可以揉麵糰喎 :-P d麵真係好好味,同超市10蚊幾包個d完全係兩回事.


Crystal & CPY,

九龍邊度有得賣我真係唔知.部機原價係~$3,800,一定要問sales俾discount. ~$2,600個部就係膠盆,外殼不是不锈鋼.


CK鼠,

我都睇唔到幅相呀,可否mail埋俾我睇呀 :-P


尋日再整過英式田園包,今次好樣的啦.

英式田園包

[http://us.f2.yahoofs.com/users/3fd3e10d_1931/bc/5b7e/__sr_/d27b.jpg?phmUlXABKw485A_P

朱古力戚風蛋糕

http://us.f2.yahoofs.com/users/3fd3e10d_1931/bc/cake/__sr_/6023.jpg?phmUlXABWGdS11WN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3128#
發表於 04-3-22 10:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠
嘩...你d包包好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我d口水流到成


複式洋房

積分: 332


3129#
發表於 04-3-22 10:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dear Crystal,

唔該晒你, 請問陳支記係邊度呀?


用戶要求終止服務

積分: 6954


3130#
發表於 04-3-22 10:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY

都唔知點解一時睇到,一時睇唔到

個盆唔係最重要,係機身外殼如果唔係不锈鋼就無咁"come",因為咁貴部機,唔用返佢十幾二十年好似唔係好抵喎 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3131#
發表於 04-3-22 10:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

點可以好似妳咁整到"claudia bakery"出黎呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


別墅

積分: 750


3132#
發表於 04-3-22 10:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen
你家有那麼多地方放東西呢?我想要買和放糕點的工具就頭痛喇!現在我燒烤焗的微波爐都是放在雪櫃頂。

Zen 寫道:
cottontail, claudia,
製麵機我都有,但如果想麵條彈牙,要攪多幾次架,但唔好相信sales話可以揉麵糰喎 :-P d麵真係好好味,同超市10蚊幾包個d完全係兩回事.
:idea: 我的家務和烹飪秘笈 :idea: :idea: 教兒樂 :idea:


大宅

積分: 1159


3133#
發表於 04-3-22 10:43 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

wi-wi ,
陳枝記網址 click here

如果你係去上海街果邊,去到可以慢慢行,因為果邊有好多賣蛋糕用品既舖頭


用戶要求終止服務

積分: 6954


3134#
發表於 04-3-22 10:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Twins媽咪 寫道:
Zen
你家有那麼多地方放東西呢?我想要買和放糕點的工具就頭痛喇!現在我燒烤焗的微波爐都是放在雪櫃頂。

[quote]
Zen 寫道:
cottontail, claudia,
製麵機我都有,但如果想麵條彈牙,要攪多幾次架,但唔好相信sales話可以揉麵糰喎 :-P d麵真係好好味,同超市10蚊幾包個d完全係兩回事.
[/quote]

講真我都都有好多散件,攪拌機,榨汁機,橙汁機,碎磨機,製麵機,烤扒機,多士爐.有d買,有d信用咭積分換,大部份都係放入膠箱入面,無乜幾何取出黎用 :-P 而家整cake既工具及材料已經佔據了一整個吊櫃
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3135#
發表於 04-3-22 10:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1159


3136#
發表於 04-3-22 10:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
嘩....個英式田園包好靚呀,快 d 分幾件比我食下啦

cpy,
如果買部 mixer 都係買不锈鋼好 d ,zen 講得岩,部機咁貴唔用番佢十幾廿年好唔抵

我下午先過 sogo 買野,今晚會上黎報料


用戶要求終止服務

積分: 6954


3137#
發表於 04-3-22 11:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

唔得既
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1013


3138#
發表於 04-3-22 11:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

pls check pm!我都睇唔到你d包包呀!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3139#
發表於 04-3-22 11:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3140#
發表於 04-3-22 11:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
zen :

pls check pm!我都睇唔到你d包包呀!


pm左妳啦,不如妳又整返個"CK鼠 bakery",咁就算睇唔到,我地都可以直入妳既相簿睇呀. :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo