母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3141#
發表於 07-8-22 09:25 |只看該作者
diaperb,

細細被人打, 聽到肉都赤.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2233


3142#
發表於 07-8-22 09:26 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 09:08 發表
今日我在公司, 但出面傾盆大雨, 我對鞋濕哂, 條褲下半截全 濕, 現在冇着鞋呀!

Lee 幾日D天氣真係好差.我昨天同littlelittle在公園玩玩吓都因特然大雨要走. 咁你對鞋mug 吾洗要law.poor you!


男爵府

積分: 6628


3143#
發表於 07-8-22 09:27 |只看該作者
我要開工啦!


男爵府

積分: 9395


3144#
發表於 07-8-22 09:32 |只看該作者
各位早晨呀!

今天好忙呀!早上要開會,開完會食BUSINESS LUNCH! 下午要準備搬OFFICE,最煩係我D野,散伂係兩層樓,真係有排執!

今天好開心,因為丁丁一早起身笑得好甜,仲有佢同我講"早" "晨".哈哈!不過尾中不足的係,我出門時佢大哭,要媽媽陪他玩!


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3145#
發表於 07-8-22 09:32 |只看該作者
想唔要都唔得, 冇鞋着返屋企喎!

原文章由 diaperb 於 07-8-22 09:26 發表

咁你對鞋mug 吾洗要law.poor you!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 4784


3146#
發表於 07-8-22 09:43 |只看該作者
早呀))))))))))))))))))))

大家好...................妹妹未有動靜, 有番緊工, 希望可留守到最後!!!!!!!

不過要盡量做多d放咗假嘅準備功夫, 唔想做c d 同事.


大宅

積分: 2273


3147#
發表於 07-8-22 09:44 |只看該作者
丁丁,

生日快樂.

你好快有多個小弟弟喇, 係咪好興奮.........
祝你身體健康, 愈來愈醒.....


男爵府

積分: 8470


3148#
發表於 07-8-22 09:47 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-22 09:32 發表
各位早晨呀!

今天好忙呀!早上要開會,開完會食BUSINESS LUNCH! 下午要準備搬OFFICE,最煩係我D野,散伂係兩層樓,真係有排執!

今天好開心,因為丁丁一早起身笑得好甜,仲有佢同我講"早" "晨".哈哈!不過尾中不 ...


丁丁真係大個仔嘞, 識講好多嘢嘞!

搬 office 我都算有經驗, 因為我入咗呢間公司頭二年搬咗三次. 最記得因為執唔切嘢, 我哋將枱面既嘢分成 "左" "中" "右", 然後成堆入箱, 搬完後成堆攞返出黎就咁放返係枱既 "左" "中" 同 "右", 懶到爆.

有咩搵人幫手啦, 唔好逞強呀!


男爵府

積分: 9395


3149#
發表於 07-8-22 09:48 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-8-22 09:44 發表
丁丁,

生日快樂.

你好快有多個小弟弟喇, 係咪好興奮.........
祝你身體健康, 愈來愈醒.....


大家記住要祝丁丁唔好再在晚上賴屎!尋晚冇賴屎喇


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3150#
發表於 07-8-22 09:50 |只看該作者
Good boy! 丁丁果然大個仔!

原文章由 bbpooh 於 07-8-22 09:48 發表

尋晚冇賴屎喇
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8253


3151#
發表於 07-8-22 10:04 |只看該作者
Dear Ding Ding,

Happy Birthday!!!
Next year, you will a little brother to play and share with yyou!
BTW, remember 唔好再訓著先"賴"屎 lar! hohoho

Cheers,

Debby EE

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 16:47 發表
chiuchristan

唔好玩啦!

你有沒有覺得今胎上圍沒有第一胎咁勁!

陀丁丁時好多巴都唔合穿,但現在仍能穿以前的巴(即未有丁丁時個D)


男爵府

積分: 8253


3152#
發表於 07-8-22 10:08 |只看該作者
Does it mean our breast will maintain the same size througout the whole pregnancy?? I remembered last time I had to change the bra size from time to time.

原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 17:01 發表
上一胎上圍主要是脂肪; 今胎上圍已乳線增生, 脂肪含量下降。


大宅

積分: 2273


3153#
發表於 07-8-22 10:09 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 08:53 發表
diaperb,

你咁早o既? 今朝返工先諗起你, 諗起你話細細粒比人打, 然後你話"is ok"個樣, 會好高貴個樣, 但個心就鬧緊人

講真, 好開心識到你, 因為你好靚呀! 同我平時識的人唔同feel


好鬼認同..............

diaperb,

有一次我老公都話你好有女人味, 叫我學下喎. 跟住我問要點學, 佢話試下從外形開始, 我就話好簡單...."你俾幾十萬我去整容應該都ok, 跟住我再去上儀態班都應該掂.....幾個月之後你應該覺得我有唔同, 不過到時會係我叫你去攪攪你個賓老look." 佢聽完之後竟然話先攪攪你d儀態先到個look..........俾佢激c.....

不過我都想問點樣可以lady d......


男爵府

積分: 8470


3154#
發表於 07-8-22 10:10 |只看該作者
tingfai,

pm please....


男爵府

積分: 8253


3155#
發表於 07-8-22 10:13 |只看該作者
Totally different from your 高貴 look :lol :lol
[quote]原文章由 diaperb 於 07-8-22 09:06 發表
littlelittle 比人打,我想食


男爵府

積分: 8470


3156#
發表於 07-8-22 10:16 |只看該作者
樹媽,

我哋第一堂儀態要學既應該係: 如何有儀態地說 "妖" 及 "頂你個肺"


男爵府

積分: 8253


3157#
發表於 07-8-22 10:24 |只看該作者
go4baby and fsy,

Can't imagine how u two have 女人味

[quote]原文章由 fsy 於 07-8-22 10:16 發表
樹媽,


男爵府

積分: 8253


3158#
發表於 07-8-22 10:29 |只看該作者
fsy,

Please check pm as well.

BTW, I dreamed of you last night. You told us that you have got pregnant. :lol
You said you've got a baby girl this time. (Congr ar:lol )
You also said you would be much much careful next time. :lol :lol
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:10 發表
tingfai,

pm please....

[ 本文章最後由 tingfai 於 07-8-22 10:52 編輯 ]


男爵府

積分: 8470


3159#
發表於 07-8-22 10:44 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 07-8-22 10:24 發表
go4baby and fsy,

Can't imagine how u two have 女人味


樹媽都話會著裙吖, 我屋企得二條飲裙咋


男爵府

積分: 8470


3160#
發表於 07-8-22 10:47 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 07-8-22 10:29 發表
fsy,

Please check pm as well.

BTW, I dreamed of you last night. You told us that you have got pregnanted. :lol
You said you've got a baby girl this time. (Congr ar:lol )
You also said y ...


多謝你睡夢中都諗起我喎

如果我下一胎係女, 咁咪羡慕 c 丁媽?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo