立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5289
原文章由 karencircle 於 08-9-16 12:09 發表 阿囡溫緊五級樂理的字, 都唔知係mud文, 又唔識讀又要背佢個解釋 我同阿囡都讀到想c.
伯爵府
積分: 17542
原文章由 jey 於 08-9-17 11:04 發表 morning............ 我都有睇到妳有玩具啱玩我幫親妳........
原文章由 jey 於 08-9-17 11:05 發表 亞囡呢個fri中文都有unseen,都唔知點搵.......
積分: 16163
原文章由 karencircle 於 08-9-17 14:21 發表 a ma, 這排天氣差得很 又熱又焗 討厭 你小心呀...全家靠晒你 他們全部閉關中嗎?
積分: 7989
原文章由 reginang 於 08-9-17 14:52 發表 daddy 雖然都好病下, 不過都要上班去, 全家人都靠佢丫 除左早上同工人帶2隻小魔怪去公園之外, 其餘時間都留在家中 ..
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 15:00 發表 出面街都好 "毅" 焗. 空氣唔好. 留喺屋企應該會好 D.
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 14:56 發表 阿囡呢 2 日開始返全日兼正式上堂. 放學 4:00 PM 返到屋企就睇電視 + 同細佬玩, 攪到 D 功課都唔理. 呢 2 晚都係成差不多 10 PM 先開始埋位做功課 >
原文章由 reginang 於 08-9-17 15:12 發表 尋日同2條a 去睇兒科, 係朋友介紹, 跟住果醫生又介紹一個新既皮膚科叫細a 去睇, 尋日全家淨睇醫生都冇左2張金牛 果新既皮膚專科, 要細a 早起早睡, 8.30pm 要瞓喇, 吾好要身體同地方做成有時差問題... :su ...
原文章由 karencircle 於 08-9-17 15:14 發表 咁...佢份功課通常要做幾耐呀
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 15:18 發表 佢其實唔多功課. 不過係唔肯做 佢做下又玩下. 完成哂大概 11:00 pm 左右啦
原文章由 reginang 於 08-9-17 15:28 發表 丁丁, 圈圈 佢2個平日都係9.30pm 瞓 不過如果要接照醫生既提議 我就要將晚飯改到5.30pm
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy