跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5289


3141#
發表於 08-9-17 11:05 |只看該作者
亞囡呢個fri中文都有unseen,都唔知點搵.......

原文章由 karencircle 於 08-9-16 12:09 發表
阿囡溫緊五級樂理的字,
都唔知係mud文, 又唔識讀又要背佢個解釋
我同阿囡都讀到想c.


伯爵府

積分: 17542


3142#
發表於 08-9-17 11:18 |只看該作者
套blokus都幾好玩
原文章由 jey 於 08-9-17 11:04 發表
morning............

我都有睇到妳有玩具啱玩我幫親妳........


伯爵府

積分: 17542


3143#
發表於 08-9-17 11:19 |只看該作者
當作文...阿囡平日鐘唔鐘意睇課外書
原文章由 jey 於 08-9-17 11:05 發表
亞囡呢個fri中文都有unseen,都唔知點搵.......


伯爵府

積分: 16163


3144#
發表於 08-9-17 13:55 |只看該作者
good afternoon
2條a/daddy/工人都病左
我幾日都係屋企閉關


伯爵府

積分: 17542


3145#
發表於 08-9-17 14:21 |只看該作者
a ma,

這排天氣差得很
又熱又焗
討厭

你小心呀...全家靠晒你
他們全部閉關中嗎?


伯爵府

積分: 17542


3146#
發表於 08-9-17 14:24 |只看該作者
BK又攪MUD

按"回覆"...覆來覆去都話我字數唔夠10個, 明明有成廿個字
按"回應"...一樣的內容但就無問題可以出POST


伯爵府

積分: 16163


3147#
發表於 08-9-17 14:52 |只看該作者
daddy 雖然都好病下, 不過都要上班去, 全家人都靠佢丫
除左早上同工人帶2隻小魔怪去公園之外, 其餘時間都留在家中 ..

原文章由 karencircle 於 08-9-17 14:21 發表
a ma,

這排天氣差得很
又熱又焗
討厭

你小心呀...全家靠晒你
他們全部閉關中嗎?


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3148#
發表於 08-9-17 14:56 |只看該作者
阿囡呢 2 日開始返全日兼正式上堂. 放學 4:00 PM 返到屋企就睇電視 + 同細佬玩, 攪到 D 功課都唔理. 呢 2 晚都係成差不多 10 PM 先開始埋位做功課 ><


伯爵府

積分: 17542


3149#
發表於 08-9-17 14:57 |只看該作者
DADDY真辛苦
原文章由 reginang 於 08-9-17 14:52 發表
daddy 雖然都好病下, 不過都要上班去, 全家人都靠佢丫
除左早上同工人帶2隻小魔怪去公園之外, 其餘時間都留在家中 ..


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3150#
發表於 08-9-17 15:00 |只看該作者
A 媽, 妳地大家都要休息多 D.
出面街都好 "毅" 焗. 空氣唔好. 留喺屋企應該會好 D.
祝大家早日康復 ~~


原文章由 reginang 於 08-9-17 14:52 發表
daddy 雖然都好病下, 不過都要上班去, 全家人都靠佢丫
除左早上同工人帶2隻小魔怪去公園之外, 其餘時間都留在家中 ..


伯爵府

積分: 17542


3151#
發表於 08-9-17 15:08 |只看該作者
阿囡噚晚先話~~點解唔落雨呀~~好熱好辛苦呀!!!
我諗快D落返場雨都應該會好點.
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 15:00 發表
出面街都好 "毅" 焗. 空氣唔好. 留喺屋企應該會好 D.


伯爵府

積分: 16163


3152#
發表於 08-9-17 15:12 |只看該作者
尋日同2條a 去睇兒科, 係朋友介紹, 跟住果醫生又介紹一個新既皮膚科叫細a 去睇, 尋日全家淨睇醫生都冇左2張金牛
果新既皮膚專科, 要細a 早起早睡, 8.30pm 要瞓喇, 吾好要身體同地方做成有時差問題... 我聽到o晒咀

原文章由 tingchichi 於 08-9-17 14:56 發表
阿囡呢 2 日開始返全日兼正式上堂. 放學 4:00 PM 返到屋企就睇電視 + 同細佬玩, 攪到 D 功課都唔理. 呢 2 晚都係成差不多 10 PM 先開始埋位做功課 >


伯爵府

積分: 17542


3153#
發表於 08-9-17 15:14 |只看該作者
咁...佢份功課通常要做幾耐呀
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 14:56 發表
阿囡呢 2 日開始返全日兼正式上堂. 放學 4:00 PM 返到屋企就睇電視 + 同細佬玩, 攪到 D 功課都唔理. 呢 2 晚都係成差不多 10 PM 先開始埋位做功課 >


伯爵府

積分: 17542


3154#
發表於 08-9-17 15:17 |只看該作者
專科係好貴...上次阿囡敏感...睇左幾次, 次次都成500-600, 真係好肉痛.

咁細佬平日早唔早訓GA??? 佢咁細都重可以焗佢訓,
大左就真係難D.
原文章由 reginang 於 08-9-17 15:12 發表
尋日同2條a 去睇兒科, 係朋友介紹, 跟住果醫生又介紹一個新既皮膚科叫細a 去睇, 尋日全家淨睇醫生都冇左2張金牛
果新既皮膚專科, 要細a 早起早睡, 8.30pm 要瞓喇, 吾好要身體同地方做成有時差問題... :su ...


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3155#
發表於 08-9-17 15:18 |只看該作者
佢其實唔多功課. 不過係唔肯做
佢做下又玩下. 完成哂大概 11:00 pm 左右啦


原文章由 karencircle 於 08-9-17 15:14 發表
咁...佢份功課通常要做幾耐呀


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3156#
發表於 08-9-17 15:23 |只看該作者
專科係真好貴, 不過唔緊要啦. 最緊要快 d 好番哂
其實細 a 咁細, 8:30 pm 就應該要瞓. 對身體都會好 d.
astha 就應該 9:30 pm 左右好去瞓啦...
我果件就同家姐一樣, 冇 12:00am 都唔瞓


原文章由 reginang 於 08-9-17 15:12 發表
尋日同2條a 去睇兒科, 係朋友介紹, 跟住果醫生又介紹一個新既皮膚科叫細a 去睇, 尋日全家淨睇醫生都冇左2張金牛
果新既皮膚專科, 要細a 早起早睡, 8.30pm 要瞓喇, 吾好要身體同地方做成有時差問題... :su ...


伯爵府

積分: 17542


3157#
發表於 08-9-17 15:25 |只看該作者
但一路讀, 又要溫下書又要預習下,
D時間邊夠用, 有無辦法同佢達成協議早點做好功課.
或者整D奬勵計劃比佢, 等佢自動自覺點.
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 15:18 發表
佢其實唔多功課. 不過係唔肯做
佢做下又玩下. 完成哂大概 11:00 pm 左右啦


伯爵府

積分: 16163


3158#
發表於 08-9-17 15:28 |只看該作者
丁丁, 圈圈
佢2個平日都係9.30pm 瞓
不過如果要接照醫生既提議
我就要將晚飯改到5.30pm


伯爵府

積分: 16163


3159#
發表於 08-9-17 15:29 |只看該作者
最慘係, 我都要早起啫


伯爵府

積分: 17542


3160#
發表於 08-9-17 15:32 |只看該作者
5.30...好早BOR,
你地大人應該要加宵夜先得

早場叫工人頂著先得唔得mouth:
原文章由 reginang 於 08-9-17 15:28 發表
丁丁, 圈圈
佢2個平日都係9.30pm 瞓
不過如果要接照醫生既提議
我就要將晚飯改到5.30pm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo