在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 437


3141#
發表於 04-9-21 01:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:

未! 因為萊茵無n1 班, 所以我想2005比女女讀激活,k1先轉,但轉校唔知女女會唔會好辛苦同唔適應?


大宅

積分: 2087


3142#
發表於 04-9-21 01:00 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
如你想paiwai仔讀N1可以考慮吓元朗咖琳(係樓下至到3樓個間分校)N1學費 $1550-


大宅

積分: 4316


3143#
發表於 04-9-21 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

christymammy, 我想搵天水圍 或 黃大仙 o既幼稚園.....因為真係未諗定係出面讀定係天水圍....讀好...(可唔可以2個區都報定名先架??


複式洋房

積分: 437


3144#
發表於 04-9-21 01:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

激活今年換咗校長同miss, 唔知有無"g"前咁好?


大宅

積分: 4316


3145#
發表於 04-9-21 01:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 係咪呢間呀...佢有n1咩?
珈琳


大宅

積分: 2087


3146#
發表於 04-9-21 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

荃灣個間好似係咁串法無mu留意剩係記得805室,
<無報告.>


複式洋房

積分: 437


3147#
發表於 04-9-21 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
報住名先,報咗唔一定要讀,報名未要交學費住?


大宅

積分: 2368


3148#
發表於 04-9-21 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:轉校都唔會太麻煩架,細路女嘅適應力都會比較好 :lol: :lol:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3149#
發表於 04-9-21 01:09 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
激活今年換咗校長同miss, 唔知有無"g"前咁好?

我個女之前返playgroup5月時個校長已離校,但味離校日日都會留係學校但走之後到7月都味見新校長到.


複式洋房

積分: 437


3150#
發表於 04-9-21 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我都唸住比女女讀激活Playgroup班


大宅

積分: 4316


3151#
發表於 04-9-21 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
paiwai:
報住名先,報咗唔一定要讀,報名未要交學費住?


我都係咁諗呀....睇緊黃大仙 同 天水圍都報左先(不過真係無咩心水呀....)


大宅

積分: 4316


3152#
發表於 04-9-21 01:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
我都唸住比女女讀激活Playgroup班

咦....可能會做同學仔wor.... (你住邊架?)


複式洋房

積分: 437


3153#
發表於 04-9-21 01:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我想比女女讀"9濃" d小學
所以k1多數讀萊茵, 但d程度好深好辛苦, 女女好動怕佢會唔鍾意返學?


複式洋房

積分: 437


3154#
發表於 04-9-21 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
我住慧景軒


複式洋房

積分: 437


3155#
發表於 04-9-21 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你們明天唔使返工? 咁晚!


大宅

積分: 2368


3156#
發表於 04-9-21 01:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy:同我地住得好近喎,第時可以約出嚟飲茶喎 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3157#
發表於 04-9-21 01:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy :我地唔使返工架,全部都係full time mama :mrgreen: :mrgreen:
咁你做乜架 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3158#
發表於 04-9-21 01:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

christymammy, 慧景軒....好"正" wor....8下..裡面有無會所同泳池架? (係呀我地好近得閒出來飲茶呀), 我無做野架....全職媽咪 :lol: )


大宅

積分: 4316


3159#
發表於 04-9-21 01:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

各位: 我同仔訓先...轉頭傾


複式洋房

積分: 437


3160#
發表於 04-9-21 01:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

各位:

我要睡覺啦! Goodbye! 下次傾過!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo