原帖由 helenjoe 於 09-3-22 10:25 發表 
hi jennie,
mister donut 西門町店好易搵呀....
上年我地每次經過都入去買, 好鍾意吃.
helenjoe>>THX.
安安>>我係7/4飛, 8/4至去BABYBOSS. 我而家至知HK 間荷蘭銀行無出VISA, 仲睇O下有冇得SO...
[ 本帖最後由 Jennie 於 09-3-22 14:44 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.