親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3141#
發表於 09-3-22 12:19 |只看該作者
見你哋都book咗babyboss先, 琴晚我都網上book咗, 不過唔知有優恵, 我4月6月去, 佢哋4月7日滿咗.

今個easter好似特別多人去台灣, 我星期二去取台証,11点去到, 差不多1点才可取訌証.


伯爵府

積分: 15067


3142#
發表於 09-3-22 12:42 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-22 12:19 發表
見你哋都book咗babyboss先, 琴晚我都網上book咗, 不過唔知有優恵, 我4月6月去, 佢哋4月7日滿咗.

今個easter好似特別多人去台灣, 我星期二去取台証,11点去到, 差不多1点才可取訌証. ...


你又4 月6 日, 我都係, 可能會到見面架.....


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3143#
發表於 09-3-22 14:27 |只看該作者
係呀, 我4月5日出發, 先住陽明山一晚, 4月6日到台北
左BABYBOSS. 希望到時見啦! 你個小朋友幾大呀?
囝囝 OR 囡囡?


原帖由 安安 於 09-3-22 12:42 發表


你又4 月6 日, 我都係, 可能會到見面架.....


別墅

積分: 754


3144#
發表於 09-3-22 14:27 |只看該作者
zigzag,

點解你最後無揀到網上申請VIP+買門票, 因為2大1小,總數NT$1200 (小童NT$700+300,大人NT$100x2),好似抵d.

原帖由 zigzag 於 09-3-22 08:20 發表
我擒晚已經訂左啦, 訂左11/4全日場, 我選擇左有個網絡優惠(非會員都適用), 係"媽媽寶貝優惠", 每訂一張大人票, 送NT$100飲食劵(應該可以在館內用O個隻), 我訂左2大1小, 全日場總數NT$2,100 (小童NT$1,100, 大人NT$50 ...


子爵府

積分: 12441


3145#
發表於 09-3-22 14:41 |只看該作者
原帖由 helenjoe 於 09-3-22 10:25 發表


hi jennie,

mister donut 西門町店好易搵呀....
上年我地每次經過都入去買, 好鍾意吃.


helenjoe>>THX.

安安>>我係7/4飛, 8/4至去BABYBOSS. 我而家至知HK 間荷蘭銀行無出VISA, 仲睇O下有冇得SO...

[ 本帖最後由 Jennie 於 09-3-22 14:44 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3146#
發表於 09-3-22 14:42 |只看該作者
原帖由 jojoyeung 於 09-3-22 14:27 發表
zigzag,

點解你最後無揀到網上申請VIP+買門票, 因為2大1小,總數NT$1200 (小童NT$700+300,大人NT$100x2),好似抵d.

大人入場係NT$500 /位?? 響邊樹寫NT$100??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


伯爵府

積分: 15067


3147#
發表於 09-3-22 14:52 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-22 14:27 發表
係呀, 我4月5日出發, 先住陽明山一晚, 4月6日到台北
左BABYBOSS. 希望到時見啦! 你個小朋友幾大呀?
囝囝 OR 囡囡?


我個女就來8 歲, 另一個小妹妹就9 歲, 希望到時見到啦


伯爵府

積分: 15067


3148#
發表於 09-3-22 14:53 |只看該作者
原帖由 Jennie 於 09-3-22 14:42 發表

大人入場係NT$500 /位?? 響邊樹寫NT$100??


係囉, 我睇佢係 NT500 喎......


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3149#
發表於 09-3-22 15:06 |只看該作者
我個仔同你個女一樣大, 都係就黎8歲.



原帖由 安安 於 09-3-22 14:52 發表


我個女就來8 歲, 另一個小妹妹就9 歲, 希望到時見到啦


伯爵府

積分: 15067


3150#
發表於 09-3-22 15:21 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-22 15:06 發表
我個仔同你個女一樣大, 都係就黎8歲.


即係到時見到一家大細, 有個似8 歲既男仔, 操流利廣東話就可以搭訕啦.......哈哈


別墅

積分: 512


3151#
發表於 09-3-22 15:59 |只看該作者
我其實之前SEND 過EMAIL問BABYBOSS, 但佢覆我EMAIL時O既中文亂晒碼, 只係隱約見到類似寫"很抱歉, VIP只供國內居民享用.....外地人可使用網上其他優惠...." , 之後我再SEND番EMAIL俾佢再RESEND一次內容睇, 一路都無回覆 , 咪上黎BK問LAW!

同埋我STUDY過佢個網頁, 佢講話如要申請VIP, 必須親身去當地做, 之後又要唔知點樣網上核實, 雖然網上購票時佢可以俾我CLICK網上付款做VIP, 兼以VIP價訂飛, 即大人NT$100, 小童NT$700, 但我老公話唔想TAKE個RISK, 所以選擇左另一個"寶貝媽媽月優惠", 每位大人送NT$100餐飲劵.


原帖由 jojoyeung 於 09-3-22 14:27 發表
zigzag,

點解你最後無揀到網上申請VIP+買門票, 因為2大1小,總數NT$1200 (小童NT$700+300,大人NT$100x2),好似抵d.


別墅

積分: 512


3152#
發表於 09-3-22 16:01 |只看該作者
呢個係VIP價, 但我地應該要用正價?!

原帖由 安安 於 09-3-22 14:53 發表


係囉, 我睇佢係 NT500 喎......


別墅

積分: 512


3153#
發表於 09-3-22 16:06 |只看該作者

兒童樂園420吹熄燈號 3/28~4/5小朋友免費入園

O係另一個FORUM見到個消息, 請各位注意!

台北市立兒童育樂中心(兒童樂園)即將配合花博會展場施工封閉1年.


http://www.discuss.com.hk/viewth ... &extra=page%3D3


伯爵府

積分: 15067


3154#
發表於 09-3-22 17:01 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-22 16:06 發表
O係另一個FORUM見到個消息, 請各位注意!

台北市立兒童育樂中心(兒童樂園)即將配合花博會展場施工封閉1年.


http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=9300725&extra=page%3D3 ...


我重趕得切去喎, 就改做4 月5 日下午去, 分分鐘上埋台灣電視添呀.. 哈哈


伯爵府

積分: 15067


3155#
發表於 09-3-22 17:02 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-22 16:01 發表
呢個係VIP價, 但我地應該要用正價?!


我都訂左票喇.......... 咁算啦.......


男爵府

積分: 9345


3156#
發表於 09-3-22 17:30 |只看該作者
jcdad,

育樂中心會休業一年....last day是本月(4月)20日...即係你暑假唔洗plan呢個喇~

原帖由 jcdad 於 09-3-21 23:51 發表
....育樂中心(大半日),
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2180


3157#
發表於 09-3-22 17:32 |只看該作者
想問各位mami,係唔係有隻面模"我的美丽日記",我找不到之前post過的資料,請各位幫忙幫忙,thanks a lot


男爵府

積分: 9345


3158#
發表於 09-3-22 17:35 |只看該作者
Jennie,

只要你由西門站6號出口,沿漢口街(誠品)行入西門町...就一定會見得到佢

漢中街110號(近西門6號出口)



原帖由 Jennie 於 09-3-21 23:09 發表


嘩...正呀!!

其實買旦糕做手信, 係咪一定last day 買至好?? 早一晚買會唔會無咁好, 因為無咁快比到阿娘??

我想問西門町mister donut 響邊個方向? 阿女超鍾意吃 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3159#
發表於 09-3-22 17:36 |只看該作者
heimaangel,

統一藥業出品的"我的美麗日記",你想問咩問題?
喺邊度買???幾錢???好唔好用???

原帖由 heimaangel 於 09-3-22 17:32 發表
想問各位mami,係唔係有隻面模"我的美丽日記",我找不到之前post過的資料,請各位幫忙幫忙,thanks a lot
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9527


3160#
發表於 09-3-22 17:48 |只看該作者
想問中午12:00到度小月使唔使等位等很耐.

仲有就係有冇麻棘+唔棘窩介紹, 老工我想食麻棘, 又想就呀女, 最好係NT$400多元任食嗰D.

最後想問由北投返台北, 帶住呀女同行李, 直接去hotel check in 先 (Evergreen Laurel), 定去度小月食埋先 check in. 帶唔帶suitcase 好, 請給意見

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo