立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 158845
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 22:41 發表 417好嗎 因hb果個星期都要兩夜北上, 星期五落黎時間好預d
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 22:45 發表 send左個舊既
伯爵府
積分: 18281
瑪瑙宮
積分: 149850
原帖由 korumi-08 於 09-3-11 22:50 發表 頭先幫阿b 換左糖啦. 得黑加倫子軟糖一種, 阿b話想試激酸軟糖個隻, 咁我話仲有機會,繼續努力啦.
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 22:52 發表 果然有動力喎
原帖由 korumi-08 於 09-3-11 23:00 發表 我以為係瑞士糖個種,原來唔係架, 你都帶 bb 去換啦.
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 23:10 發表 你地仲有冇wellcome印花
男爵府
積分: 5101
原帖由 korumi-08 於 09-3-11 23:20 發表 今日有去買野, 而家有3個, 幾時到期呀?
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 23:09 發表 屋企真係太多糖啦, 昨日係一田買左份禮物送比bb, 見佢4次默書都over100分, 係光之美少女玩具
原帖由 dindonbelle 於 09-3-11 23:22 發表 bebe 今日gum 夜ge , btw 我無stamps, sorry
原帖由 dindonbelle 於 09-3-11 23:24 發表 gum 5 有4次la, da b 好似得2次ja
原帖由 kitbebe 於 09-3-11 23:23 發表 阿嫂趕住換大喼,可以寄比我嗎
原帖由 korumi-08 於 09-3-11 23:24 發表 bb 好叻噃. 咁換到4包啦, 換定下次成班公主王子出嚟咪有得齊齊食law. 唔好晒ma
原帖由 dindonbelle 於 09-3-11 23:25 發表 又會gum 5 手ge
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy