跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


3141#
發表於 04-11-13 21:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hkclownfish, ada

都係時好時唔好
已放產假


伯爵府

積分: 18746


3142#
發表於 04-11-13 21:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜媽,

多d上黎呻下呀....會好好多架....就算唔開心,你都要主動同你老公講,男人粗心大意架,要點先明.....唔好收收埋埋呀!!!


大宅

積分: 4607


3143#
發表於 04-11-13 21:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Hi all
arm arm 收到 koko 電話, 佢穿咗水, 而家準備入院 la....
祝佢產程順利, 唔駛痛好耐, bb 囡健健康康


伯爵府

積分: 18746


3144#
發表於 04-11-13 21:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

koko,
[size=xx-large]加油呀
[size=large]等妳好消息呀


大宅

積分: 4607


3145#
發表於 04-11-13 21:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi, 南瓜 ma
welcome back!! 有咩唔開心同你老公講, d 男人有時真係以為你 handle 度, 你唔同佢講佢真係唔會知...
係呢, 你係咪餵人奶?? 你個陪月 o 唔 ok?


大宅

積分: 4607


3146#
發表於 04-11-13 22:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

報告報告
arm arm 收到 waylie 老公電話, feel 到佢好開心, bb 有 7lbs1oz, waylie 半身麻醉開刀, 今日都可以落床, 不過傷口仲痛, 因為 waylie 要餵人奶所以唔打止痛針, 真偉大....
稍後 waylie 公司會 send 相比我, 到時再 send 比大家...
報告完畢


侯爵府

積分: 24274


3147#
發表於 04-11-13 22:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

餵完奶,收唔到Koko第一次電話.
係呀!佢穿左水,終於等到啦!
放鬆d!冇事架!b女好快出世了!!
努力!唔駛驚!


侯爵府

積分: 24274


3148#
發表於 04-11-13 22:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

今日精神不佳,要訓了!
未有時間溫書.
聽日先講.


伯爵府

積分: 18746


3149#
發表於 04-11-13 22:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car仔,
thank you 你同我地報告呀..........
辛苦你啦 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 4607


3150#
發表於 04-11-13 22:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol
good night


大宅

積分: 4607


3151#
發表於 04-11-13 22:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

奀豬mami~~ 寫道:
car仔,
thank you 你同我地報告呀..........
辛苦你啦 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

唔好咁講, 完全唔辛苦, 仲好開心 tim....
而家等緊 waylie 老公 send bb 相比我.. :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


3152#
發表於 04-11-13 22:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜ma,
我阿b星期三才返屋企, 所以我正式揍佢都係得3日, 自己揍, 暫時奶奶做屋企野先, 我除消左個大6人黎幫手, 想慳返小小錢, 不過辛苦左奶奶....

唔好咁啦, 梗有人係咁既....係呢, 傷口痛唔痛呀, 講下你情況黎聽聽

以下係生左, 仲有waylie生左 & koko 穿左水 未加

No. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
18. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
19. pumpkin_mama...11月8日(13/11)...養和/開刀/囡/??lb


大宅

積分: 4613


3153#
發表於 04-11-13 23:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜ma,
唔好唔開心,咁咁生完情緒好唔隱定,好多野都唔like架,過一輪就冇事. 我生完都係咁,無啦啦憂呢樣憂個樣,諗起個老公又喊,仲之日日喊幾餐. 妳同老公講妳感受,上呢多d呢度就開心d架啦.


珍珠宮

積分: 48885


3154#
發表於 04-11-13 23:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜媽

坦白同老公講感受
其他d人唔理你唔緊要

我都係咁同自己講

我d家人咪仲攪野
阿媽每逢我生仔就出門遠行
真係咁啱又咁橋
呢兩次都係咁
佢唔係成日出門
我諗起咪仲心傷
自己阿媽都咁
今次衰到我生之前一日就飛tim
上次都叫好d
煲過幾碗粥水醫院
今次我真食自己
每日食乜飲乜都要而家寫低比老公
係點煮都要寫埋

仲有,...
我奶奶個邊...
講起真把火
上胎都叫有碗魚湯飲下
今次大肚
反親去佢樹食飯
唔係大山地海帶海就係寒涼湯水
(之前幾個月有左個時)
飲左真係 no eyes see

我都咁同自己講
算啦
人對你好唔係應份
最緊要老公對你點
其他人無得complaint

希望你唔好話我長氣







大宅

積分: 2342


3155#
發表於 04-11-13 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Hi all,

今日收到yeelam123電話,佢尋日下午終於拘捕咗嗰個過期居留嘅小人蛇!阿B有7.5lbs,boy,得個咀似媽咪.媽媽話生佢時總算順利,不過阿B就係都唔肯出黎,係e院催生咗一日都亳無動靜,到第2day先開始作動,由2度開到5度,一粒鍾攪掂,不過之後都頂唔順要聞笑氣生,都算好彩,唔駛開刀!!!依家傷口仲痛緊,4日後先出院.有最新消息再話俾大家聽,因為yeelam要坐月後,先再同大家上黎傾計.


珍珠宮

積分: 33190


3156#
發表於 04-11-13 23:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

tw,
好少見你咁長氣喎....不過你都好堅, 無申過既


珍珠宮

積分: 33190


3157#
發表於 04-11-13 23:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

yeelam,
恭喜成功拘捕左小人蛇, 小心蛇都好'近'7.5lbs...
算小人蛇識做啦, 痛一陣就生得


伯爵府

積分: 18746


3158#
發表於 04-11-13 23:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

tw,
你講得啱,其他人唔理唔緊要,最緊要老公理,唔開心就同佢講,好過忍埋忍埋呀.........


伯爵府

積分: 18746


3159#
發表於 04-11-13 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]恭喜yeelam!!!!!!!!!!!!!!
BB都好合作喎,痛一陣就生左啦.........勁呀


侯爵府

積分: 24553


3160#
發表於 04-11-13 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

好多謝你地呀.. 呢度真係好warm,我唔開心..第一時間好想上網同你地傾... 現在好似好d(番屋企之後)同我d親戚探完我,個人都舒服d,因為我d親戚會care我.. 佢阿媽都有上黎,一上黎就沖入房抱阿b,都冇問我點.... :evil: 唉.. d人話坐月唔好喊... 我覺得真係好難... 呢度0411... 差不多個個都有喊.... 希望唔好再有啦....

我個傷口冇甘痛.. 但個胸就谷緊... 早兩日先用腰封封住訓,真係好痛.. 今日除了.. 個胸又痛番.. 我諗今晚又要用腰封...我冇喂人奶.. 因為好辛苦... 真係頂唔到.. 同我知自己冇恆心喂..唔想介口....

我個陪月明日才上,真係好在請左...pekkle.. 你有奶奶幫手都好.. 我奶奶... 淨係識抱.. 抱完放番底.. 就走....原來真係冇人可以幫到我.. 我工人... 唉.... 冇記性..... 真係激到我死下死下.... :-x :-x :-x :-x :-x

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo