跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1555


3141#
發表於 09-8-28 16:10 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-8-28 14:49 發表


吉豬b:

我開頭都係咁, 個餐無嘢食, 特別係飯食少好多好唔慣, 但依家就ok啦, 唔使食小食都覺得唔肚餓
我建議你唔好食水果, 小食飲奶&芝麻餅會好飽肚d
另外最好早d瞓, 瞓著左就唔覺餓啦......... ...


我都係咁諗, 又可能唔夠energy, 所以頭先食完早餐小食就去左瞓覺喇, 諗住瞓醒可以再食第二餐......


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


3142#
發表於 09-8-28 16:10 |只看該作者
唔知呀, 可能係啦...
總之就係難飲到極點...
連隻蛋都非常難食...
原帖由 popodordor 於 09-8-28 15:39 發表


係咪煲得太濃呀?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3143#
發表於 09-8-28 16:10 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-28 12:38 發表



我想問呢, 應該係幾時要驗嫁 ??


35-37週驗嫁.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3144#
發表於 09-8-28 16:11 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-28 12:08 發表
Wyeth 剛剛送咗個大金媽媽袋俾我....我好少用咁金架噃,點算呢?


哈哈... 咁好, 你可以送俾你99或者朋友囉.


大宅

積分: 1555


3145#
發表於 09-8-28 16:12 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-28 15:37 發表


白烚生菜/菜心係咪可以任食?
食多D白烚菜頂肚可以嗎? 飲多D水~~



我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚.........
嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


3146#
發表於 09-8-28 16:22 |只看該作者
好呀, 一言為定...
原帖由 miumiu29 於 09-8-28 16:10 發表
唔緊要啦~ 出去飲仲方便...又不用煮同洗...下次我帶你去飲啦!!


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


3147#
發表於 09-8-28 16:25 |只看該作者
一陣去覆診,希望小 b ok 啦~


大宅

積分: 1540


3148#
發表於 09-8-28 16:27 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 15:57 發表
我番嚟啦... 今日好開心呀, 醫生影咗幾張阿b的4d相呀. 醫生仲對住我老公係度笑, 話阿b好似我老公喎...

阿b以家有1.1公斤啦.

姑娘話我的體重進展得好好喎, 佢仲話我上之重得多d, 今次好好. 但係... 我的食量同 ...


恭喜, 咁你覺得似唔似老公??
聽姑娘講呢緊係bb增磅的日子, 唔係肥mama了..


別墅

積分: 706


3149#
發表於 09-8-28 16:42 |只看該作者
請問個gathering最後招集會係何時? 因咁多人係咪要早啲訂位好啲??

係小牛仔嚟~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3150#
發表於 09-8-28 16:44 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 16:27 發表


恭喜, 咁你覺得似唔似老公??
聽姑娘講呢緊係bb增磅的日子, 唔係肥mama了..


囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size.

我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我食量少, 同埋著咗鬆身衫, 佢哋就著貼身衫, 咁咪現d囉.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3151#
發表於 09-8-28 16:46 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 16:27 發表

恭喜, 咁你覺得似唔似老公??
聽姑娘講呢緊係bb增磅的日子, 唔係肥mama了..


希望真係重係bb度啦, 最好bb出世時6磅, 就好啦. 係咪嚟緊我哋的體重會, 每week重一磅呀?


大宅

積分: 1540


3152#
發表於 09-8-28 17:01 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 16:44 發表


囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size.

我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我 ...


正常SIZE都36-37", 你KEEP得好好喎, 唔好理老公D廢話, 因為LAST 2 MTH係脹大的時候都未定, 總之BB好咪得LAW..哈哈..


大宅

積分: 1540


3153#
發表於 09-8-28 17:04 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 16:46 發表


希望真係重係bb度啦, 最好bb出世時6磅, 就好啦. 係咪嚟緊我哋的體重會, 每week重一磅呀?


我有抄底到..
20-30WK 共重10-12LBS
30-36WK 共重6LBS
36-38WK 共重2LBS
38-40WK 共重0LBS

每周約重1LBS都正常


大宅

積分: 1540


3154#
發表於 09-8-28 17:06 |只看該作者
我放工啦! 約左老公去觀塘APM食飯行下街咁, 夜D再傾..BYE!!!


大宅

積分: 1794


3155#
發表於 09-8-28 17:28 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:10 發表


我都係咁諗, 又可能唔夠energy, 所以頭先食完早餐小食就去左瞓覺喇, 諗住瞓醒可以再食第二餐......


吉豬b, 你加油呀~我支持你呀~你得架..你為咗bb你一定得架~


男爵府

積分: 5770


3156#
發表於 09-8-28 17:38 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 16:27 發表


恭喜, 咁你覺得似唔似老公??
聽姑娘講呢緊係bb增磅的日子, 唔係肥mama了..

係就好啦,因為我已肥左不少...


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3157#
發表於 09-8-28 17:43 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:01 發表


正常SIZE都36-37", 你KEEP得好好喎, 唔好理老公D廢話, 因為LAST 2 MTH係脹大的時候都未定, 總之BB好咪得LAW..哈哈..


thanks ar, 我會努力. 我以家都係無乜點肥ga, 不過體重就keep住增加, 真係唔知肥係邊度.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3158#
發表於 09-8-28 17:44 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:04 發表


我有抄底到..
20-30WK 共重10-12LBS
30-36WK 共重6LBS
36-38WK 共重2LBS
38-40WK 共重0LBS

每周約重1LBS都正常


太好啦, .


男爵府

積分: 5770


3159#
發表於 09-8-28 17:48 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表



我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚.........
嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga

菜食多d都唔怕ga,比心機,加油呀~~


男爵府

積分: 5770


3160#
發表於 09-8-28 17:49 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 17:43 發表


thanks ar, 我會努力. 我以家都係無乜點肥ga, 不過體重就keep住增加, 真係唔知肥係邊度.

但我就覺得肥於自己身上.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo