立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1555
原帖由 mvbb2009 於 09-8-28 14:49 發表 吉豬b: 我開頭都係咁, 個餐無嘢食, 特別係飯食少好多好唔慣, 但依家就ok啦, 唔使食小食都覺得唔肚餓 我建議你唔好食水果, 小食飲奶&芝麻餅會好飽肚d 另外最好早d瞓, 瞓著左就唔覺餓啦......... ...
男爵府
積分: 9251
原帖由 popodordor 於 09-8-28 15:39 發表 係咪煲得太濃呀?
積分: 2579
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-28 12:38 發表 我想問呢, 應該係幾時要驗嫁 ??
原帖由 jojodic 於 09-8-28 12:08 發表 Wyeth 剛剛送咗個大金媽媽袋俾我....我好少用咁金架噃,點算呢?
原帖由 gracedolly 於 09-8-28 15:37 發表 白烚生菜/菜心係咪可以任食? 食多D白烚菜頂肚可以嗎? 飲多D水~~
原帖由 miumiu29 於 09-8-28 16:10 發表 唔緊要啦~ 出去飲仲方便...又不用煮同洗...下次我帶你去飲啦!!
積分: 5119
積分: 1540
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 15:57 發表 我番嚟啦... 今日好開心呀, 醫生影咗幾張阿b的4d相呀. 醫生仲對住我老公係度笑, 話阿b好似我老公喎... 阿b以家有1.1公斤啦. 姑娘話我的體重進展得好好喎, 佢仲話我上之重得多d, 今次好好. 但係... 我的食量同 ...
別墅
積分: 706
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 16:27 發表 恭喜, 咁你覺得似唔似老公?? 聽姑娘講呢緊係bb增磅的日子, 唔係肥mama了..
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 16:44 發表 囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size. 我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我 ...
原帖由 Wong_C_Lai 於 2009-8-28 16:46 發表 希望真係重係bb度啦, 最好bb出世時6磅, 就好啦. 係咪嚟緊我哋的體重會, 每week重一磅呀?
積分: 1794
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:10 發表 我都係咁諗, 又可能唔夠energy, 所以頭先食完早餐小食就去左瞓覺喇, 諗住瞓醒可以再食第二餐......
積分: 5770
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:01 發表 正常SIZE都36-37", 你KEEP得好好喎, 唔好理老公D廢話, 因為LAST 2 MTH係脹大的時候都未定, 總之BB好咪得LAW..哈哈..
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:04 發表 我有抄底到.. 20-30WK 共重10-12LBS 30-36WK 共重6LBS 36-38WK 共重2LBS 38-40WK 共重0LBS 每周約重1LBS都正常
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表 我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚......... 嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 17:43 發表 thanks ar, 我會努力. 我以家都係無乜點肥ga, 不過體重就keep住增加, 真係唔知肥係邊度.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy