想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9634


3141#
發表於 11-8-15 17:05 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 17:03
你打去診所問吓呀?

我塞埋星期3,忍多兩日睇下點先


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3142#
發表於 11-8-15 17:07 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 17:04
我應該唔會啦,因為c6型態唔pass

我老公今次型態都係得2%. 仲諗住今次都唔得. 所以唔好咁諗.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3143#
發表於 11-8-15 17:09 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 17:05
我塞埋星期3,忍多兩日睇下點先

咁你小心D啊!


男爵府

積分: 9634


3144#
發表於 11-8-15 17:21 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 17:07
我老公今次型態都係得2%. 仲諗住今次都唔得. 所以唔好咁諗.

2%係洗前定後呀


男爵府

積分: 9634


3145#
發表於 11-8-15 17:21 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 17:09
咁你小心D啊!

我會啦,你都係呀,而家confirm左真係萬事小心

點評

rabbit2010  知道!  發表於 11-8-15 17:51


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3146#
發表於 11-8-15 17:51 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 17:21
2%係洗前定後呀

洗前2%, 洗後4%


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3147#
發表於 11-8-15 22:05 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 17:07
我老公今次型態都係得2%. 仲諗住今次都唔得. 所以唔好咁諗.
太好啦rabbit >3< 恭喜晒你呀, 你要萬事小心, 果次daisy o既旺氣帶旺我地班jm~!! 我月尾都要裝修間房, 到時希望有個新氣象去迎接我ivf


rabbit成功之後, 咁跟住就到lovekenken帶旺個場啦

感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3148#
發表於 11-8-15 22:10 |只看該作者
hellobaby1978 發表於 11-8-15 12:21
我見大家做IUI都係食幾日排卵藥+2日排卵針, 但我你威院私家症的黃醫生就叫我直接打針, 打五日才看看反應, ...
我由第1次iui都係一見醫生就day2 or 3打5日針, 跟住覆診就再打到2-3支針架 (同你一樣都係32歲)

我覺得可以睇你平時排卵情況, 如果經期正常排卵又有分泌o既, 不妨叫醫生先試輕d份量呀~ 我都係擔心會谷太勁, 所以第1次iui醫生開75iu畀我, 結果我到放精果日有3粒卵. 總結我做過3次iui都係打75iu, 平均都係谷到2-4粒卵.

感恩


男爵府

積分: 9634


3149#
發表於 11-8-15 22:38 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-15 22:05
太好啦rabbit >3< 恭喜晒你呀, 你要萬事小心, 果次daisy o既旺氣帶旺我地班jm~!! 我月尾都要裝修間房, 到時 ...
多謝定你先


別墅

積分: 554


3150#
發表於 11-8-15 22:45 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

新加入就聽到好消息啦,真系恭喜你啊!

我也今個月開始做IUI, 昨天(D14)放丁丁, 心情好緊張,今日個肚有小小抽痛

點評

rcbaby  good luck, take care  發表於 11-8-15 22:51


別墅

積分: 915


3151#
發表於 11-8-15 23:27 |只看該作者
rabbit2010,
聽到你既,
真係好開心
你遲d裝修, 真係要萬事小心!! 大肚婆大晒, 總之咩都叫老公做, 好好安胎!

我呢排都好忙, 因為我plan緊遲d見board, 如果升到職, 我夢想3,4年後可以搬大d, 到時家姐同細佬可以每人一間房! 但我上星期五真係攰到傻左, 朝早起身食完早餐準備返工先發現自己唔記得擦牙洗面, 真係發緊夢.....

chu.c9,
我地等你呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3152#
發表於 11-8-16 10:37 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 22:38
多謝定你先

你宜家好唔好D呀?


男爵府

積分: 9634


3153#
發表於 11-8-16 10:40 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 10:37
你宜家好唔好D呀?

今日好少少,未痾,但肚仲有少少唔舒服
同埋今朝又有返谷m feel了

係呢,你之前試左幾多cycle啦


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3154#
發表於 11-8-16 10:41 |只看該作者
Fenkim 發表於 11-8-15 22:45
回覆 rabbit2010 的帖子

新加入就聽到好消息啦,真系恭喜你啊!

多謝你呀, 祝你一撀即中.

係唔係扯住扯住痛咁呀? 正常架! 放鬆D就得架啦, 加油!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3155#
發表於 11-8-16 10:45 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 10:40
今日好少少,未痾,但肚仲有少少唔舒服
同埋今朝又有返谷m feel了
聽你話好番. 咁都安心D!

有谷M feel架. check bingo 前一兩日感覺到M feel. 仲諗住同老公講好快M到. 之後check bingo嗰日問醫生. 佢話會係咁架.


男爵府

積分: 9634


3156#
發表於 11-8-16 10:49 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 10:45
聽你話好番. 咁都安心D!

有谷M feel架. check bingo 前一兩日感覺到M feel. 仲諗住同老公講好快M到. 之後 ...

我腰都好酸痛,放精後第9日都有痛,咁你而家仲有冇谷m feel呀


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3157#
發表於 11-8-16 10:58 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-16 13:32 編輯
chu.c9 發表於 11-8-15 22:05
太好啦rabbit >3< 恭喜晒你呀, 你要萬事小心, 果次daisy o既旺氣帶旺我地班jm~!! 我月尾都要裝修間房, 到時 ...

真係多謝你. 陪我作戰咗咁耐. 一齊陪咗我開心同唔開心既經歷. 係呀! 呢排真係好旺呀! 有番好多生氣添. 你又年青, 一定有好多靚靚蛋蛋既. 所以等埋你同你孖孖下月一齊過版, 再傾過.

係呀! 最好快快趣趣搞惦裝修, 就可以一心一意做IVF. 等新生命來臨, 如果唔咪, 好似我咁煩啦. 好想參與裝修過程, 話晒想整靚自己間屋. 加上唔放心比D裝修師父亂來. 宜家諗都唔洗諗lu. 全部交晒比老公同99搞. 其實會預咗比想像無咁好. 不過無計啦. 講到尾, 呀B緊要D.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3158#
發表於 11-8-16 11:01 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 10:49
我腰都好酸痛,放精後第9日都有痛,咁你而家仲有冇谷m feel呀

雖然酸痛我就唔知, 不過等埋聽日就知結果啦. 所以唔好放棄, 加油!


男爵府

積分: 9634


3159#
發表於 11-8-16 11:11 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 11:01
雖然酸痛我就唔知, 不過等埋聽日就知結果啦. 所以唔好放棄, 加油!

仲有3日~我驚又面對失敗既心情呀


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3160#
發表於 11-8-16 11:20 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-8-15 23:27
rabbit2010,
聽到你既,
真係好開心
真係好感激你叫我再做番IUI. 由計劃生B至今真係一次又一次既錯敗感. 有時真係覺得好攰. 好在有你哋既支特.

仲有機會升職添, 大肚婆會旺D架, 所以恭喜定你先. 有幾多人同你爭呢個位呀? 加油呀! 家姐同細佬每人一間房係好好多. 佢哋都開心D.

e~原來己經知道咗係細佬, 真係一個 "好" 字. 其實到幾週先會知道男定係女架? 仲有係咪由上次M來起計幾多週架? 如果咁講, 我宜家咪4 weeks? 點解好似好快咁?





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo