跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4515


3141#
發表於 05-10-17 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

我唔係話你老,我哋都係72會我又點敢話你吖!我係笑你變咗性呀 ~ 老豆 = Daddy 呀!!

咁 kinki 都有進步吖,不過你就死得慘烈 d !

聰明豆 寫道:
[quote]
cherly 寫道:
咁阿豆咪會變 "老豆" ~ 嘩! :tongue: :tongue:



是但啦!! 我吾mind既, 遲早都老架啦!! 妳地敢叫我咪敢應囉!

喂喂! kinki有一日我話佢好成功咁痾到三次尿尿, 但只限一天咋! :-( :-( 依傢每日都係不停咁懶, 一篤都吾肯痾呀! 難得說服左佢姨媽幫手大家合作, 個衰囡又吾爭氣, 仲o係人地張床懶, 唉...........連阿婆都無心機發我晦氣, 話: 咁細個邊識痾架?? 妳自己同佢介呀)))))))))))))))))) :cry: :cry: [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3142#
發表於 05-10-17 12:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
真架????咁幾時有得聽吓呀?


隨緣啦!


侯爵府

積分: 21322


3143#
發表於 05-10-17 12:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
講明先唔似容祖兒你要比$$我地架


喂!! 妳到時o係都話吾似咁我咪蝕水???


男爵府

積分: 7995


3144#
發表於 05-10-17 12:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina,

collins is smart la.. maybe he knows he is ready to be a elder brother,. ..


maybe we can have a guess of your 2nd baby's sex.
if anyone is correct, can you give us some gifts? .



侯爵府

積分: 21322


3145#
發表於 05-10-17 12:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
collins大細都叫ngng.


呵.........


侯爵府

積分: 21322


3146#
發表於 05-10-17 12:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

煒良媽咪 寫道:
聰明豆:

Yeah! Yeah! Yeah! 豆長老


thank you!!! 吾知bk會吾會朌個獎過我呢??


大宅

積分: 4515


3147#
發表於 05-10-17 12:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=large]恭喜老豆榮升長老!!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3148#
發表於 05-10-17 12:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

13個月咩?? 佢等埋kinki咋??

妳老公就似, 妳就..........................o係網度都似既!


係呀.....呃你有得分咩?

我同我老公俾.....佢d自信心仲少過我,不過佢面皮無我咁薄所以有好多嘢佢都會去試。


男爵府

積分: 7995


3149#
發表於 05-10-17 12:51 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)



恭喜老豆榮升長老!! 長老


侯爵府

積分: 21322


3150#
發表於 05-10-17 12:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

monmantong 寫道:
yes, he only 痾完先講呀, if i asked him to go to wee wee, he refused.
but i don't understand sometimes he can do it if my maid is here, he only tells my maid that he wants to poo poo. when he finished the poo poo in the diaper, he told me " wee wee".. but he can tell my maid that he needed to " poo poo", for example, i just called my maid, and she said mo mo is having poo poo in the toilet..


ee...........睇黎mo仔好鐘意同工人分享喎?? 咁會吾會由工人帶佢去interview mo仔會源源不絕呢?? 諗得過喎??


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


3151#
發表於 05-10-17 12:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=medium]Kwan0520, sabina_bb, cherly, 聰明豆, ka_wai ee

[size=medium]Thank you so much!

[size=small]煒良仔上 :-P


侯爵府

積分: 21322


3152#
發表於 05-10-17 12:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
我唔係話你老,我哋都係72會我又點敢話你吖!我係笑你變咗性呀 ~ 老豆 = Daddy 呀!!

咁 kinki 都有進步吖,不過你就死得慘烈 d !


所以我咪話妳地叫得出既, 我吾怕"應"既!

吾洗變性既, 花名黎既啫!

咁都叫進步?? 好似仲衰過初初喎?? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 16171


3153#
發表於 05-10-17 12:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=large]襯家長老大人,

恭喜哂~~~


侯爵府

積分: 21322


3154#
發表於 05-10-17 12:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
[size=large]恭喜老豆榮升長老!!


thank you!! 妳地以後要乖乖地喇!!


侯爵府

積分: 21322


3155#
發表於 05-10-17 12:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

monmantong 寫道:


恭喜老豆榮升長老!! 長老



thank you!! 真係叫我老豆?? 受吾起架bor??


伯爵府

積分: 16171


3156#
發表於 05-10-17 12:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
無法啦, 細路發展唔同. 佢講野同interview都咁好. 無理由咩好野都比晒jeffrey既, 緊有d野要慢少少既


咁都得?


侯爵府

積分: 21322


3157#
發表於 05-10-17 12:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[size=large]襯家長老大人,

恭喜哂~~~



多謝喎?? 吾好遲d添?? :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 16171


3158#
發表於 05-10-17 12:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

妳係咪想睇啫?? 咁妳跟住我同kinki去interview囉!! 包保無冷場呀!


咁我跟住你一齊去in,唔知使唔使扮係你工人好喎?


伯爵府

積分: 16171


3159#
發表於 05-10-17 12:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
collins大細都叫ngng.


Jeffrey大會叫"臭臭", 細就會叫"shu shu",不過都係齋講唔會做。


伯爵府

積分: 16171


3160#
發表於 05-10-17 12:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

多謝喎?? 吾好遲d添?? :tongue: :tongue:


有幾遲呀?人哋追梗message麻! :tongue: 唔追又會俾人話喎。 :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo