跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3092


3141#
發表於 05-12-27 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我知呀!
不如我星期三找您和Sheria食飯,好嗎?

karen&angus 寫道:
老威,
我唔記得俾嘢sheria叫佢俾你呀
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)
該用戶已被刪除

3142#
發表於 05-12-27 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21537


3143#
發表於 05-12-27 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

2公婆去, 一個睇仔, 一個燒咪有得食囉!
ritaor66 寫道:
你地咁鍾意bbq ?-( ?-(
細路又唔食得,自己又唔得閒燒


侯爵府

積分: 24553


3144#
發表於 05-12-27 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

痾鳳儀... 好好聽丫.. 好斯文丫... 不過... 人不如其名姐....


侯爵府

積分: 21537


3145#
發表於 05-12-27 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

OK
waywaybb 寫道:
我知呀!
不如我星期三找您和Sheria食飯,好嗎?

[quote]
karen&angus 寫道:
老威,
我唔記得俾嘢sheria叫佢俾你呀
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


3146#
發表於 05-12-27 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

66,
純粹88, 你姓or, 咁係咪福建人?


侯爵府

積分: 21537


3147#
發表於 05-12-27 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Pumpkin_mama 寫道:
痾鳳儀... 好好聽丫.. 好斯文丫... 不過... 人不如其名姐....


大宅

積分: 3092


3148#
發表於 05-12-27 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

飲茶、Shopping
karen&angus 寫道:
BBQ [quote]
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
大家聽日有乜節目?
[/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24274


3149#
發表於 05-12-27 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我知呀!!多謝你地呀!!!
最唔like我果個所以走左先
Pumpkin_mama 寫道:
我為左見你一面先甘遲走... 咪我地一早閃左啦... :-( :-( :-( [quote]
kyleung 寫道:
係啦
24號我來到你地又急急腳走
我都好upset :-( :-( :-(
只怪亞仔太遲先差電
[quote]


大宅

積分: 3092


3150#
發表於 05-12-27 00:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

[size=xx-large]哈哈哈哈...............
Pumpkin_mama 寫道:
痾鳳儀... 好好聽丫.. 好斯文丫... 不過... 人不如其名姐....
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24553


3151#
發表於 05-12-27 00:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

下星期唔得啦... 公司開倉 我原來1日都要我幫手.. :-( :-( 我仲有好多野要lunch去買... 好忙丫...


侯爵府

積分: 21537


3152#
發表於 05-12-27 00:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

超, 果個走咗十世啦!佢要瞓覺嘛 [quote]
kyleung 寫道:
我知呀!!多謝你地呀!!!
最唔like我果個所以走左先
[quote]


侯爵府

積分: 24274


3153#
發表於 05-12-27 00:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

咪就係!
我都係叫亞怡架!!
我不知覺得幾正!!!
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
Or Fung Yee???
有幾恐怖呀?



[quote]
ritaor66 寫道:
使唔使成個名咁叫我ar
好恐怖ar見到自己個名
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


3154#
發表於 05-12-27 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

莫sir 你幾野先

南南:我係姓柯ar......痾就留番比你la,成日肚餓

士巴拿: 我係潮州冷


伯爵府

積分: 18644


3155#
發表於 05-12-27 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

:-( :-( :-( :-( :-(
All of you have many節目 but me :-( :-( :-( :-(
I still have a long vacation ar.. :-( :-( :-(
Harry please recover soon.... you mummy is very poor during this X'mas and New year holiday.... I took the annual leave on 28-30Dec...totally 10days leave :-( :-( :-( :-( I really feel boring these 3days......... BBQ, Hot Pot.... I like it very much!!!


侯爵府

積分: 24553


3156#
發表於 05-12-27 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

等我"引文".. 留番比人睇先... [quote]
kyleung 寫道:
我知呀!!多謝你地呀!!!
最唔like我果個所以走左先
[quote]


侯爵府

積分: 24274


3157#
發表於 05-12-27 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

聽日evening後都要settle喇
收拾心情後日返工again 喇
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21537


3158#
發表於 05-12-27 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Wendy,
放心啦! harry聽日就會無事啦!
好快可以day day同你去玩.


侯爵府

積分: 24274


3159#
發表於 05-12-27 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我都驚佢睇唔到呀!!
唔該你引密d呀!!
Pumpkin_mama 寫道:
等我"引文".. 留番比人睇先... [quote]
kyleung 寫道:
我知呀!!多謝你地呀!!!
最唔like我果個所以走左先
[quote]


伯爵府

積分: 17618


3160#
發表於 05-12-27 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

除咗我屋企人.......
有人成個名叫我會打冷震
waywaybb 寫道:
[size=xx-large]哈哈哈哈...............
[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
痾鳳儀... 好好聽丫.. 好斯文丫... 不過... 人不如其名姐....
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo