想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6981


3141#
發表於 12-9-29 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表我叫

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
我同個仔都勁
啱啱飲咗d,好味




男爵府

積分: 6981


3142#
發表於 12-9-29 14:28 |只看該作者

引用:紅d+keep住有控,綠d白雪,咁係咪即係無機

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
紅d keep住有控,綠d白雪,咁係咪即係無機!
可能仲早啫!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3143#
發表於 12-9-29 14:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-29+發表我

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
咁今日情況如何?
紅d有控,綠d白過我!


男爵府

積分: 6981


3144#
發表於 12-9-29 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RWBABY+於+12-09-29+發表過du

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
仲有7日
咁一於enjoy下放下假先,7日后一check就搞掂!





男爵府

積分: 6981


3145#
發表於 12-9-29 14:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表你仔

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
6歲!
咁應該唔會呷醋啦,你同佢講佢係哥哥,你要幫手,俾多d佢參與,咁應該ok!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3146#
發表於 12-9-29 14:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-29+發表我

原帖由 McSuet 於 12-09-29 發表
啱啱飲咗d,好味
阿仔好like我煲蕃茄薯仔湯,佢一有呢個湯,飯都可以唔食,只食薯仔就夠


男爵府

積分: 6981


3147#
發表於 12-9-29 14:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表咁今

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
紅d有控,綠d白過我!
透透先,唔好俾壓力自己,我排8之後都一路無check直到m date先check,日日check,個人好辛苦!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3148#
發表於 12-9-29 14:35 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:28
可能仲早啫!
其實正常紅D大概咩時間會有控?幾時會無控?好似我而家咁DAY24如果唔係BINGO其實係咪唔會有控?
THX!!


男爵府

積分: 6981


3149#
發表於 12-9-29 14:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-29+發表啱啱

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
阿仔好like我煲蕃茄薯仔湯,佢一有呢個湯,飯都可以唔食,只食薯仔就夠

...
我細個都係,夠膽死食五六個!所以三年級就八十幾磅!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3150#
發表於 12-9-29 14:36 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:29
咁一於enjoy下放下假先,7日后一check就搞掂!

今晚會HAPPY下先
因為黎緊想都唔得,因為返C6屋企,隔離房有人訓之餘,阿仔又同我地同房訓,所以今晚要HAPPY下先


男爵府

積分: 6981


3151#
發表於 12-9-29 14:38 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:28+可能仲

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
其實正常紅D大概咩時間會有控?幾時會無控?好似我而家咁DAY24如果唔係BINGO其實係咪唔會有控?
THX!!
我之前嗰幾個月試過check,祇有一條好淺色的粉紅線!




男爵府

積分: 6981


3152#
發表於 12-9-29 14:38 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:29+咁一於

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
今晚會HAPPY下先
因為黎緊想都唔得,因為返C6屋企,隔離房有人訓之餘,阿仔又同我地同房訓,所以今晚 ...
wild d!!!!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3153#
發表於 12-9-29 14:40 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:32
咁應該唔會呷醋啦,你同佢講佢係哥哥,你要幫手,俾多d佢參與,咁應該ok!



...

唔知呀,因為阿仔始終一人獨攬我6年,所以我驚到時生左個妹妹,佢會爭寵,當然希望唔會啦,唔係到時真係C得!!到時盡可能會比佢換下片,或者幫手餵奶(咁當然係我協助之下比佢試下)阿仔頭先又話我係度就我湊BB,我返左學就你湊BB


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3154#
發表於 12-9-29 14:41 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:34
透透先,唔好俾壓力自己,我排8之後都一路無check直到m date先check,日日check,個人好辛苦!



...

我黎緊幾日都無得check,聽日family day,聽日後日都係c6屋企!!
所以到時7日後就知結果


男爵府

積分: 6981


3155#
發表於 12-9-29 14:42 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:32+咁應該

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
唔知呀,因為阿仔始終一人獨攬我6年,所以我驚到時生左個妹妹,佢會爭寵,當然希望唔會啦,唔係到時真係C得!!到 ...
兩三歲就應該麻煩d,六歲應該ok! 你仔仔好sweet!




男爵府

積分: 6981


3156#
發表於 12-9-29 14:43 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:34+透透先

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
我黎緊幾日都無得check,聽日family day,聽日後日都係c6屋企!!
所以到時7日後就知結果
...
咁一於放埋一邊先,七日后聽你好消息!




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3157#
發表於 12-9-29 14:43 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:36
我細個都係,夠膽死食五六個!所以三年級就八十幾磅!

我個仔係屬於細size,暫時唔多識肥,同阿爸阿媽一樣,c形身材,因為阿仔老豆係超級條形身材,身上無一忽肥肉


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3158#
發表於 12-9-29 14:44 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:38
wild d!!!!

一定會


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3159#
發表於 12-9-29 14:44 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-29 14:42
兩三歲就應該麻煩d,六歲應該ok! 你仔仔好sweet!

2,3歲真係好難搞,係最需要阿爸阿媽嘅時候,要同人分
佢把口似足佢老豆,"浪"過油


男爵府

積分: 6981


3160#
發表於 12-9-29 14:45 |只看該作者

引用:Quote:McSuet+發表於+12-9-29+14:36+我細個

原帖由 阿藍2006 於 12-09-29 發表
我個仔係屬於細size,暫時唔多識肥,同阿爸阿媽一樣,c形身材,因為阿仔老豆係超級條形身材,身上無一忽肥肉 ...
好啱做消防喎!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo