但花囡同事個個都話正, 全部食晒, 但我好不滿意, 請指教. 同埋我想整朱古力 chiffon, 有冇 receipe.
cottontail 寫道:
dau,
你個蛋糕好靚丫, 你係咪用花花建議既 blueberry can 丫?
我個仔如果今日乖d, 我都想整番個, hehe。

,花花個cake又好靚呀!
太好啦!不過我拿到返家都係唔脆,我諗係因為之前雪時是放冰箱的關係,所以焗的時間要加長,而家未夠鍾,仲有水份,所以放涼後都唔脆,好失望呢:-( 所以如果下次你做係放冰箱的話,最好加時,15mins後睇火,到杏仁微啡時就拿出來放涼.
我好懶,去百佳買算啦,買吉百利牌,但ck mouse話baking warehouse的可可粉好好味呀!你有冇去開,不如去bw買返d試下呀!
(不過敏敏牌cheese cake 真係好好味.)
, 我諗我都係用手搓算喇, 怕自己唔生性, 買左就唔珍惜. (不過我每日都會諗住個mixer 直到我忍受不了先.:-P)
, 功力果然深厚. 好西利呀.