烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 6954


3141#
發表於 04-3-22 11:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
zen

點解唔得呀?

再試過:
1) 去yahoo或webshot建立一個相簿,copy條link
2) 返BK,click頂頭個"觀看帳戶"
3) click"編輯個人資料"
4) 去"簽名"欄,click"url",copy相簿條link落去.


claudia

得啦,但成條link打晒出黎喎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3142#
發表於 04-3-22 11:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

嘩! 冇上來2日, 有咁多 message 追死我啦!

zen :

我昨天第一次整chiffon (唔識打呢個中文) cake, 成功左一半, 衰在中間唔熟, 外圍好鬆軟, 為什麼, 係咪要加個中空模好d 呢 但花囡同事個個都話正, 全部食晒, 但我好不滿意, 請指教. 同埋我想整朱古力 chiffon, 有冇 receipe.

都係睇唔到你d 相.

dau :

花囡勁勁鐘意個 cookies, 你係咪跟 cookeasy 果個, 朱古粉係什麼牌, 我諗一定要整比佢返學校的生日會了.

ck mouse :

收到你的料. 謝謝! 但都係睇唔到d 相, even 我 copy 條link 去睇, 唔通我部機 short 左.

我整左敏敏cheese cake, 但掛住同朋友講野, 衰在重手fold d 蛋白, 於是個 cake 唔升高, 同埋我想問輕手fold 外, 係咪唔雖要fold 好耐呢, 或不用d 蛋白完全溶入個 cheese mixture 到呢? thanks!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3143#
發表於 04-3-22 11:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3144#
發表於 04-3-22 11:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花:

朱古力蛋糕

材料
雞蛋5隻
沙糖112克
低筋麵粉84克 (日清薄力小麥粉)
粟粉14克
發粉1茶匙
朱古力粉14克 (吉百利可可粉 Coca powder)
溶牛油25克

做法
焗爐預熱, 全部雞蛋及沙糖一起打至忌廉狀, 全部粉(包括朱古力粉)過篩, 分幾次加入蛋糊, 輕力慢慢拌勻, 最後快手加入溶牛油拌勻, 用180度焗30分鐘.



我尋日整係尼個,但糖份減半,仍覺甜

http://restaurant.ytower.com.tw/recipe/recipe-search1.php?indexno=2&pageno=3&foodname=巧克力

我都係用十吋方型模整喎,無問題呀.中間唔熟,可能要焗耐d.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3145#
發表於 04-3-22 11:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

得啦,thankssssss~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3146#
發表於 04-3-22 11:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4334


3147#
發表於 04-3-22 11:26 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

係呀! 我醒起我頭個10 分鐘只係開上火, 後來發覺後, 先開返下火, 咁即係本來 40 分鐘, 要加返長, right?

claudia :

收 pm.


大宅

積分: 4334


3148#
發表於 04-3-22 11:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia :

係要5 隻蛋, 因係for 8吋模, 大個蛋糕呀! :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3149#
發表於 04-3-22 11:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia & 花花,

楊桃個食譜只用3隻蛋,但好甜.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3150#
發表於 04-3-22 11:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


3151#
發表於 04-3-22 11:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail 寫道:
dau,
你個蛋糕好靚丫, 你係咪用花花建議既 blueberry can 丫?
我個仔如果今日乖d, 我都想整番個, hehe。

cottontail,
唔好意思呀!我温返書而家先見到你問我,真係對唔住啦!你今日仲會唔會整?
我係用呢隻:

二德惠同baking warehosue都有得賣,花花用果隻就係supermarket買,claudia就係買二德惠新鮮果隻,我諗claudia果隻最正,不過如果想方便,supermarket果隻就容易買,大肚婆唔好去咁遠ma ,花花個cake又好靚呀!

花花,
花囡好鍾意ma? 太好啦!不過我拿到返家都係唔脆,我諗係因為之前雪時是放冰箱的關係,所以焗的時間要加長,而家未夠鍾,仲有水份,所以放涼後都唔脆,好失望呢:-( 所以如果下次你做係放冰箱的話,最好加時,15mins後睇火,到杏仁微啡時就拿出來放涼.
可可粉唔係我的,我幫你問下粉主呀! 我好懶,去百佳買算啦,買吉百利牌,但ck mouse話baking warehouse的可可粉好好味呀!你有冇去開,不如去bw買返d試下呀!
我係跟cookeasy果個,please===>click here


大宅

積分: 1013


3152#
發表於 04-3-22 11:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位 :

我的CK鼠餅店開張啦!歡迎來我的"簽名"睇睇啦!


大宅

積分: 3399


3153#
發表於 04-3-22 11:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

good morning ah.
zen & ck 鼠,
我見唔到你地既包包製成品. 好肚餓呀. :-P

花花,
你下次唔好so d 朋友, 佢地擾亂你視線. (不過敏敏牌cheese cake 真係好好味.)
d 朱古力粉我會用可可粉, 係二德惠買架. 我專用黎整色整水.

zen, sheeta, cpy,
個mixer 好似真係好貴喎 , 我諗我都係用手搓算喇, 怕自己唔生性, 買左就唔珍惜. (不過我每日都會諗住個mixer 直到我忍受不了先.:-P)

claudia,
你可以練成15分鐘搓完舊粉 , 功力果然深厚. 好西利呀.

我今日會買番注六合彩, 中左就買幾廿個派比大家.


大宅

積分: 3399


3154#
發表於 04-3-22 12:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck 鼠,
去唔到餅店呀, 你仲未開門?? :-P

dau dau,
唔記得讚你個blueberry cake整得好靚. :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3155#
發表於 04-3-22 12:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
各位 :

我的CK鼠餅店開張啦!歡迎來我的"簽名"睇睇啦!


睇唔到呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3156#
發表於 04-3-22 12:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau

入黎Zen's food睇下啦 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1013


3157#
發表於 04-3-22 12:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

MAU :

我睇到WOR!你CLICK入去CK鼠餅店,入面有幾本相簿GA,都係有蛋糕包包相GA,睇下睇唔睇到啦!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3158#
發表於 04-3-22 12:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
MAU :

我睇到WOR!你CLICK入去CK鼠餅店,入面有幾本相簿GA,都係有蛋糕包包相GA,睇下睇唔睇到啦!


仲未開張呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3159#
發表於 04-3-22 12:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck mouse :

我都係入唔到去同睇唔到. 你係咪 set 左d 野, or未 public



zen :

睇左啦! 你最後果個英式方包 好正呀! 比我感覺到個包 texture 好軟. 仲有個 cheese 生日bread 好有創意. :-P , 我諗我在包上要下點功夫. :-P

mau :

呀! (要一口氣睇!)我班好姊妹又鐘意食又鐘意整又要我整但又鐘意講我又唔抵得要講, 所以....... 多謝你賞面. 我老公投訴, 佢冇腸仔包食

dau :

收到, 明白! thanks :-P


大宅

積分: 2106


3160#
發表於 04-3-22 12:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck mouse,
你要去make changes去click返open to public先得
仲有,多謝你個網呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo