母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7768


3161#
發表於 07-8-22 10:47 |只看該作者
Tingfai:
You made a very GREAT dream last night!

大佬呀, 我上班好有儀態架, 想笑C我咩, 笑到個咀 wear 晒!


FSY:
Congrats and take care! Please be careful next time lah!


原文章由 tingfai 於 07-8-22 10:29 發表
BTW, I dreamed of you last night. You told us that you have got pregnanted. :lol
You said you've got a baby girl this time. (Congr ar:lol )
You also said you would be much much careful next time. :lol :lol
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2751


3162#
發表於 07-8-22 10:48 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:44 發表


樹媽都話會著裙吖, 我屋企得二條飲裙咋


Good morning!

fsy,

咁Q呀!我又係WOR


男爵府

積分: 7768


3163#
發表於 07-8-22 10:51 |只看該作者
一於搵 VIP C9 Diaperb 做 Trainer la, 佢受過多年 "專業門面包裝訓練"!


原文章由 fsy 於 07-8-22 10:16 發表
我哋第一堂儀態要學既應該係: 如何有儀態地說 "妖" 及 "頂你個肺"
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3164#
發表於 07-8-22 10:54 |只看該作者
大家是否想9月去迪欣湖? 邊日? 六或日呀?

好想趁10月開TERM前去勁玩一餐, full day由早到晚, 大家有冇問題?

星期六-1,8,15,22,29 Sep
星期日-2,9,16,23,30 Sep

我自己22 Sep要on duty, 其他日子都得.

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2539


3165#
發表於 07-8-22 10:54 |只看該作者
fsy,

不如你買多兩條裙著下la.女人有時要保持d女人味.


原文章由 fsy 於 07-8-22 10:44 發表
樹媽都話會著裙吖, 我屋企得二條飲裙咋


男爵府

積分: 8470


3166#
發表於 07-8-22 10:57 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-8-22 10:54 發表
fsy,

不如你買多兩條裙著下la.女人有時要保持d女人味.


c 火, 連頭髮都剪短埋, 咁咪dd女人味都無埋 :-(


大宅

積分: 2539


3167#
發表於 07-8-22 10:57 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 07-8-22 10:54 發表
大家是否想9月去迪欣湖? 邊日? 六或日呀?

好想趁10月開TERM前去勁玩一餐, full day由早到晚, 大家有冇問題?

星期六-1,8,15,22,29 Sep
星期日-2,9,16,23,30 Sep

我自己22 Sep要on duty, 其他日子都得.


我9月29日考試ar. 就吓 我la.


大宅

積分: 2273


3168#
發表於 07-8-22 10:58 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:44 發表


樹媽都話會著裙吖, 我屋企得二條飲裙咋


著裙/=有女人味..........就好似如花著裙咁無美感可言.
我有時諗係職場上打滾, 一咪用"hard"係唔掂, 有時要用"soft"..(可能我個行會係咁, 男人多個女人)


大宅

積分: 2539


3169#
發表於 07-8-22 10:59 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:47 發表


多謝你睡夢中都諗起我喎

如果我下一胎係女, 咁咪羡慕 c 丁媽?


幾時到我. 發下夢都好ar. :-(


男爵府

積分: 7768


3170#
發表於 07-8-22 10:59 |只看該作者
Go4baby:

你倆公婆既對話, 實在太精彩, 笑C我, 個咀又wear晒....又唔lady喇!

原文章由 go4baby 於 07-8-22 10:09 發表
有一次我老公都話你好有女人味, 叫我學下喎. 跟住我問要點學, 佢話試下從外形開始, 我就話好簡單...."你俾幾十萬我去整容應該都ok, 跟住我再去上儀態班都應該掂.....幾個月之後你應該覺得我有唔同, 不過到時會係我叫你去攪攪你個賓老look." 佢聽完之後竟然話先攪攪你d儀態先到個look..........俾佢激c.....
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2751


3171#
發表於 07-8-22 11:00 |只看該作者
Ding Ding,

Happy Birthday!


公爵府

積分: 28822

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3172#
發表於 07-8-22 11:00 |只看該作者
各位姊妹, 就就wckmay, 30 Sep 又如何?

原文章由 wckmay 於 07-8-22 10:57 發表


我9月29日考試ar. 就吓 我la.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2751


3173#
發表於 07-8-22 11:01 |只看該作者
Agreed

原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 10:59 發表
Go4baby:

你倆公婆既對話, 實在太精彩, 笑C我, 個咀又wear晒....又唔lady喇!


大宅

積分: 2273


3174#
發表於 07-8-22 11:02 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 10:51 發表
一於搵 VIP C9 Diaperb 做 Trainer la, 佢受過多年 "專業門面包裝訓練"!



Diaperb,

我報名呀!你收唔收我依一個"其lei"學生....


大宅

積分: 2751


3175#
發表於 07-8-22 11:04 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-22 10:57 發表


c 火, 連頭髮都剪短埋, 咁咪dd女人味都無埋 :-(


我really無, 咪忡死 :evil:


男爵府

積分: 7768


3176#
發表於 07-8-22 11:05 |只看該作者
FSY:

蕭芳芳, 陳寶珠 都係短髮, 一樣好有韻味....

妳都係算把啦....


原文章由 fsy 於 07-8-22 10:57 發表
c 火, 連頭髮都剪短埋, 咁咪dd女人味都無埋 :-(
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2539


3177#
發表於 07-8-22 11:11 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-21 23:00 發表
今日超忙, 開會開到8:30, 做埋O的野9:30先收到工:-(

開會途中, wckmay 唔知做乜打錯電話比我喎


Sorry,昨晚我約了bk媽咪吃飯講生日會的事宜,我唔記得地址又唔見了電話record,在徬徨之際打錯了給candy lor. 最後我打電話叫人幫我上網才知道地址. (在大雨之際站在路口中45分鐘)

sorry. 打擾你開會.


男爵府

積分: 8470


3178#
發表於 07-8-22 11:11 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-22 11:05 發表
FSY:

蕭芳芳, 陳寶珠 都係短髮, 一樣好有韻味....

妳都係算把啦....


我老公都習慣咗我呢個男人味重既老婆, 如果有日扮靚啲, 佢會話: 扮咁靚做咩呀?

既然有人認頭, 都係算把啦....


大宅

積分: 2751


3179#
發表於 07-8-22 11:12 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 08:53 發表
diaperb,

你咁早o既? 今朝返工先諗起你, 諗起你話細細粒比人打, 然後你話"is ok"個樣, 會好高貴諗個樣, 但個心就鬧緊人

講真, 好開心識到你, 因為你好靚呀! 同我平時識的人唔同feel


我都係咁諗


男爵府

積分: 7768


3180#
發表於 07-8-22 11:13 |只看該作者
Tovincy,

No problem, I love your sporty & 爽直 Look!

可能生多件, 妳女人hormone會多D.:lol

原文章由 tvoincy 於 07-8-22 11:04 發表
我really無, 咪忡死 :evil:
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo