跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16163


3161#
發表於 08-9-17 15:45 |只看該作者
5.30 食完先有3個鐘消化
早場astha 都要起身返學
工人邊搞得掂丫


原文章由 karencircle 於 08-9-17 15:32 發表
5.30...好早BOR,
你地大人應該要加宵夜先得

早場叫工人頂著先得唔得mouth:


伯爵府

積分: 16163


3162#
發表於 08-9-17 15:55 |只看該作者
我去市場買菜, bye 住先 ...


伯爵府

積分: 17542


3163#
發表於 08-9-17 16:13 |只看該作者
我這排都入返廚房,
希望可以同阿囡慳返多dd時間做野
日日lunch後去超市買餸
行下睇下買下, 日日overbudget
原文章由 reginang 於 08-9-17 15:55 發表
我去市場買菜, bye 住先 ...


伯爵府

積分: 17559


3164#
發表於 08-9-17 20:16 |只看該作者
原文章由 jey 於 08-9-17 11:04 發表
morning............

我都有睇到妳有玩具啱玩我幫親妳........



好!多謝先!


伯爵府

積分: 17559


3165#
發表於 08-9-17 22:02 |只看該作者
原文章由 tingchichi 於 08-9-17 15:23 發表
專科係真好貴, 不過唔緊要啦. 最緊要快 d 好番哂
其實細 a 咁細, 8:30 pm 就應該要瞓. 對身體都會好 d.
astha 就應該 9:30 pm 左右好去瞓啦...
我果件就同家姐一樣, 冇 12:00am 都唔瞓

...



真係要好好諗吓計先得。


伯爵府

積分: 17542


3166#
發表於 08-9-18 08:13 |只看該作者
早晨!!!

終於落出兩滴雨
不過都好似無mud涼快到
希望落大d, 一下淋到d熱氣散晒

sun返鄉下掃墓
重係咁翳就c得


男爵府

積分: 7977


3167#
發表於 08-9-18 08:57 |只看該作者
早晨

我終於求雨成功

一陣去求涼了


伯爵府

積分: 17542


3168#
發表於 08-9-18 09:18 |只看該作者
咁就快手D 誠心D
真係頂唔著個火熱太陽

阿囡D字串成點??
原文章由 校長 於 08-9-18 08:57 發表
早晨

我終於求雨成功

一陣去求涼了


男爵府

積分: 7977


3169#
發表於 08-9-18 10:07 |只看該作者
我求完風啦

進度幾好,日日串下寫下,串字就有幾個就搞掂,琳琳好似開竅了,懂得自動自覺問我媽咪今日味串字,感謝主

哈哈,不過一大堆在後面湧上來,希望我同女頂得順,慢長戰鬥


原文章由 karencircle 於 08-9-18 09:18 發表
咁就快手D 誠心D
真係頂唔著個火熱太陽

阿囡D字串成點??


男爵府

積分: 7977


3170#
發表於 08-9-18 10:15 |只看該作者
咁聽下醫生講早睡早起

皮膚科真係好貴,希望快快好番


原文章由 reginang 於 08-9-17 15:12 發表
尋日同2條a 去睇兒科, 係朋友介紹, 跟住果醫生又介紹一個新既皮膚科叫細a 去睇, 尋日全家淨睇醫生都冇左2張金牛
果新既皮膚專科, 要細a 早起早睡, 8.30pm 要瞓喇, 吾好要身體同地方做成有時差問題... :su ...


伯爵府

積分: 17542


3171#
發表於 08-9-18 10:18 |只看該作者
開左竅就順好多
最緊要keep住
一懶散過就成日想懶
原文章由 校長 於 08-9-18 10:07 發表
我求完風啦

進度幾好,日日串下寫下,串字就有幾個就搞掂,琳琳好似開竅了,懂得自動自覺問我媽咪今日味串字,感謝主

哈哈,不過一大堆在後面湧上來,希望我同女頂得順,慢長戰鬥


...


伯爵府

積分: 17542


3172#
發表於 08-9-18 10:19 |只看該作者
校長,

這排金融海嘯, 你係咪會越來越得閑?


伯爵府

積分: 16163


3173#
發表於 08-9-18 10:22 |只看該作者
good morning ~~~
astha 今日返學, 細佬又好返D, 我都出關喇
我多數去市場買, 不過家陣樣樣貴, 有得揀既一定會揀d 賣相好, 買餐餸/生果/麵包, 好易吾見一舊水

原文章由 karencircle 於 08-9-17 16:13 發表
我這排都入返廚房,
希望可以同阿囡慳返多dd時間做野
日日lunch後去超市買餸
行下睇下買下, 日日overbudget


伯爵府

積分: 16163


3174#
發表於 08-9-18 10:24 |只看該作者
校長
原來你開壇作法丫, 我想快d 涼, 最好日間23度, 晚上20度, 吾該你


原文章由 校長 於 08-9-18 10:07 發表
我求完風啦

進度幾好,日日串下寫下,串字就有幾個就搞掂,琳琳好似開竅了,懂得自動自覺問我媽咪今日味串字,感謝主

哈哈,不過一大堆在後面湧上來,希望我同女頂得順,慢長戰鬥


...


伯爵府

積分: 16163


3175#
發表於 08-9-18 10:26 |只看該作者
承你貴言.
呢2晚都早左, 7.45pm 就入房營造氣氛, 其實佢地早瞓我變相多左私人空間既

原文章由 校長 於 08-9-18 10:15 發表
咁聽下醫生講早睡早起

皮膚科真係好貴,希望快快好番


男爵府

積分: 7977


3176#
發表於 08-9-18 10:38 |只看該作者
我貼了時間表,亞女已入了腦,日日好似去訓練營,哈哈

原文章由 karencircle 於 08-9-18 10:18 發表
開左竅就順好多
最緊要keep住
一懶散過就成日想懶


男爵府

積分: 7977


3177#
發表於 08-9-18 10:40 |只看該作者
柔閒了,市不好,客人冇心心機,我就專心揍女一排再算,是神的安排


原文章由 karencircle 於 08-9-18 10:19 發表
校長,

這排金融海嘯, 你係咪會越來越得閑?


男爵府

積分: 7977


3178#
發表於 08-9-18 10:42 |只看該作者
家陣用錢快過沖廁,真慘


原文章由 reginang 於 08-9-18 10:22 發表
good morning ~~~
astha 今日返學, 細佬又好返D, 我都出關喇
我多數去市場買, 不過家陣樣樣貴, 有得揀既一定會揀d 賣相好, 買餐餸/生果/麵包, 好易吾見一舊水

...


男爵府

積分: 7977


3179#
發表於 08-9-18 10:43 |只看該作者
我day day 求,因我就來呼吸困難,鼻好痕


原文章由 reginang 於 08-9-18 10:24 發表
校長
原來你開壇作法丫, 我想快d 涼, 最好日間23度, 晚上20度, 吾該你


男爵府

積分: 7977


3180#
發表於 08-9-18 10:44 |只看該作者
其實都幾好,早睡早起身體好

原文章由 reginang 於 08-9-18 10:26 發表
承你貴言.
呢2晚都早左, 7.45pm 就入房營造氣氛, 其實佢地早瞓我變相多左私人空間既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo