親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2180


3161#
發表於 09-3-22 17:50 |只看該作者
fi-fi,
你真犀利,你又知我想問セ,我竟然唔記得問問題添,哈!哈!冇錯就係想問...喺邊度買?幾錢?好唔好用?thank you very much

原帖由 fi-fi 於 09-3-22 17:36 發表
heimaangel,

統一藥業出品的"我的美麗日記",你想問咩問題?
喺邊度買???幾錢???好唔好用???


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3162#
發表於 09-3-22 17:51 |只看該作者
我哋一家3口, 你哋我多人去呀?

原帖由 安安 於 09-3-22 15:21 發表


即係到時見到一家大細, 有個似8 歲既男仔, 操流利廣東話就可以搭訕啦.......哈哈


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3163#
發表於 09-3-22 17:52 |只看該作者
吓,我plan咗7/4去. 咁係咪即係唔駛去?

原帖由 zigzag 於 09-3-22 16:06 發表
O係另一個FORUM見到個消息, 請各位注意!

台北市立兒童育樂中心(兒童樂園)即將配合花博會展場施工封閉1年.


http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=9300725&extra=page%3D3 ...


伯爵府

積分: 15067


3164#
發表於 09-3-22 18:03 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-22 17:51 發表
我哋一家3口, 你哋我多人去呀?


我帶個女, 個朋友帶佢個女. 即係4 條女...... 哈哈


伯爵府

積分: 15067


3165#
發表於 09-3-22 18:04 |只看該作者
原帖由 GG9190 於 09-3-22 17:52 發表
吓,我plan咗7/4去. 咁係咪即係唔駛去?


都可以去.............個門口度影張相......."到此一遊"


男爵府

積分: 9345


3166#
發表於 09-3-22 18:18 |只看該作者
brima,

你都無講到閒日去...定六日去喎!
就算等位都好快...因為度小月都只係食下麵食小吃,唔會食太耐的!
如果你是去忠孝敦化果間,佢門口有一大張枱...附近可以比你放到行李!

一般麻辣火窩都有鴛鴦窩的,而飛天麻辣更加"賓士窩",即係一窩三款湯底!

原帖由 brima 於 09-3-22 17:48 發表
想問中午12:00到度小月使唔使等位等很耐.

仲有就係有冇麻棘+唔棘窩介紹, 老工我想食麻棘, 又想就呀女, 最好係NT$400多元任食嗰D.

最後想問由北投返台北, 帶住呀女同行李, 直接去hotel check in 先 (Evergreen Laur ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3167#
發表於 09-3-22 18:25 |只看該作者
heimaangel,

統一藥品-我的美麗日記的官方網,你可以先study一下每款的功用 (產品介紹 > 美容保養系列 > 我的美麗日記系列 > 我的美麗日記面膜系列)
http://www.ppc-life.com.tw/

我通常都會喺"博客來"訂咗,跟住去飯店附近的7-11付款取貨,有時會有優惠
http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat=all&key=%A7%DA%AA%BA%AC%FC%C4R%A4%E9%B0O%AD%B1%BD%A4

你亦可去"康是美"買,好多地方都有門市....另西門町"美華泰生活館"(萬事達對面)
http://www.cosmed.com.tw/
http://www.mhtefc.com.tw/

原帖由 heimaangel 於 09-3-22 17:50 發表
fi-fi,
你真犀利,你又知我想問セ,我竟然唔記得問問題添,哈!哈!冇錯就係想問...喺邊度買?幾錢?好唔好用?thank you very much
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3168#
發表於 09-3-22 18:27 |只看該作者
GG9190,

我之前睇過news...好似係話做到20號喎,至於4月5日前係講緊免費入場啫

原帖由 GG9190 於 09-3-22 17:52 發表
吓,我plan咗7/4去. 咁係咪即係唔駛去?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3169#
發表於 09-3-22 18:30 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 18:25 發表
heimaangel,

統一藥品-我的美麗日記的官方網,你可以先study一下每款的功用 (產品介紹 > 美容保養系列 > 我的美麗日記系列 > 我的美麗日記面膜系列)
http://www.ppc-life.com.tw/

我通常都會喺"博客來"訂咗,跟住去 ...


呢個網好似幾有用喎, 即係我去之前訂左, 之後去7 仔俾錢就拎埋貨? 係唔係間間7仔都有貨架?

問多句, 有咩抵野買?


男爵府

積分: 9345


3170#
發表於 09-3-22 18:39 |只看該作者
安安,

我好鍾意喺博客來訂書&我的美麗日記嫁...每次去台灣都會訂!!!

你要留意,唔係所有貨都可以7-11交易嫁,有d是廠商直接出貨,果d要宅配嫁...我哋訂唔到!!!

你訂完貨後會比你揀邊間7-11取貨嫁,你咪揀一間最近飯店囉(以我所知...唔係間間7-11都得,但梗有一間係附近)

抵唔抵買就要做吓功課喇...書呢,我通常會用一本書去諴品及金石堂格一格價,睇下邊間平就幫襯邊間...但就一定會平過你walk-in去書店買

原帖由 安安 於 09-3-22 18:30 發表


呢個網好似幾有用喎, 即係我去之前訂左, 之後去7 仔俾錢就拎埋貨? 係唔係間間7仔都有貨架?

問多句, 有咩抵野買?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3171#
發表於 09-3-22 18:42 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 18:39 發表
安安,

我好鍾意喺博客來訂書&我的美麗日記嫁...每次去台灣都會訂!!!

你要留意,唔係所有貨都可以7-11交易嫁,有d是廠商直接出貨,果d要宅配嫁...我哋訂唔到!!!

你訂完貨後會比你揀邊間7-11取貨嫁,你咪揀一間最近飯店 ...


咁誠品係咪有WEBSITE? 有我咪做下功課先, 即係WALK-IN 買同去博客來比較, 岩唔岩呀?


男爵府

積分: 9345


3172#
發表於 09-3-22 18:48 |只看該作者
安安

http://www.eslite.com/index.aspx
http://www.kingstone.com.tw/

我意思是...無論邊間都好,係網上書店買通常都平過你行入書店買嫁,網上書店有折嘛!

原帖由 安安 於 09-3-22 18:42 發表


咁誠品係咪有WEBSITE? 有我咪做下功課先, 即係WALK-IN 買同去博客來比較, 岩唔岩呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3173#
發表於 09-3-22 18:53 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 18:48 發表
安安

http://www.eslite.com/index.aspx
http://www.kingstone.com.tw/

我意思是...無論邊間都好,係網上書店買通常都平過你行入書店買嫁,網上書店有折嘛!


係呀. 咁誠品網上書既價格同博客來都一樣, 咁門市即係無折, 我都係睇定訂左先......

你有咩心水書? 我絕大部份都只會睇兒童書, 好似{好餓的毛毛蟲} 幾吸引


男爵府

積分: 9345


3174#
發表於 09-3-22 19:11 |只看該作者
安安,

me too....哈哈哈...我每次都只係勁買童書返嚟嫁咋,自己睇果d....1本半本工具書喇,其他...去圖書館借吧!!!

你小朋友幾歲?我睇果d都是for 五六歲左右~

呢本書好正...但就貴左d....但香港買仲貴(hk$400)
http://www.gkids.com.tw/newbook/kR007/content1.html
原帖由 安安 於 09-3-22 18:53 發表


係呀. 咁誠品網上書既價格同博客來都一樣, 咁門市即係無折, 我都係睇定訂左先......

你有咩心水書? 我絕大部份都只會睇兒童書, 好似{好餓的毛毛蟲} 幾吸引 ...

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-22 19:14 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3175#
發表於 09-3-22 19:20 |只看該作者
fi-fi,
我見你的網誌買左"我的美麗日記",
面膜共有33片 (NT588)
(黑珍珠 X 10片 + 玫瑰 X 10片 + 清酒 X 5片 + 蘋果 X 5片 + 紅酒 X 3片)
好以唔錯, 請問響博客邊樹訂到, 我住東龍邊間7-11近d, 另係唔係響博客訂貨去7-11取先給錢, thx


伯爵府

積分: 15067


3176#
發表於 09-3-22 19:20 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 19:11 發表
安安,

me too....哈哈哈...我每次都只係勁買童書返嚟嫁咋,自己睇果d....1本半本工具書喇,其他...去圖書館借吧!!!

你小朋友幾歲?我睇果d都是for 五六歲左右~

呢本書好正...但就貴左d....但香港買仲貴(hk$400)
http ...


我阿女就來8 歲, 佢鍾意睇傻雞家族之類既書... 所以我都係會買返呢類既書俾佢, 好在呢次我帶埋佢去, 咁可以PICK D 佢自己選擇既書....

你介紹呢本書為HKD220 左右, 真係平香港好多喎


男爵府

積分: 9345


3177#
發表於 09-3-22 19:31 |只看該作者
AA,

博客來 - 我的美麗日記
我買果set係年頭貨,我頭先睇過博客來,缺貨喎...我估佢呢期應該係出另一系列"我的美麗日記甜心草莓系"及"我的美麗日記粉嫩草莓系"
http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat=all&key=%A7%DA%AA%BA%AC%FC%C4R%A4%E9%B0O

我通常會揀"7-11漢寧門市"(地址:台北市萬華區西寧南路85號)
呢間比較大間,東龍過對面馬路(漢口街)向右手邊直行,就會見到corner位呢間7-11
對,你下單時要揀"取貨付款"


原帖由 AA 於 09-3-22 19:20 發表

fi-fi,
我見你的網誌買左"我的美麗日記",
面膜共有33片 (NT588)
(黑珍珠 X 10片 + 玫瑰 X 10片 + 清酒 X 5片 + 蘋果 X 5片 + 紅酒 X 3片)
好以唔錯, 請問響博客邊樹訂到, 我住東龍邊間7-11近d, 另係唔係響博客訂貨去7-11取先給錢, thx
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3178#
發表於 09-3-22 21:02 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 19:31 發表
AA,

博客來 - 我的美麗日記
我買果set係年頭貨,我頭先睇過博客來,缺貨喎...我估佢呢期應該係出另一系列"我的美麗日記甜心草莓系"及"我的美麗日記粉嫩草莓系"
http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat= ...


除左美麗日記, 牛爾既有無推介?


男爵府

積分: 9527


3179#
發表於 09-3-22 21:21 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 18:18 發表
brima,

你都無講到閒日去...定六日去喎!
就算等位都好快...因為度小月都只係食下麵食小吃,唔會食太耐的!
如果你是去忠孝敦化果間,佢門口有一大張枱...附近可以比你放到行李!

一般麻辣火窩都有鴛鴦窩的,而飛天麻辣 ...


Thanks, I will go 度小月 on friday, 忠孝敦化


男爵府

積分: 9345


3180#
發表於 09-3-22 21:26 |只看該作者
安安,
其實我的美麗日記...以家香港萬寧都有得買,大約都係五十幾六十蚊盒(10張),喺台灣買就平少少...每張約hk$4.x,每張平1蚊左右
反而我覺得買貴果條line抵d(白金/山茶花/白松露)...因為香港無得買嘛(好似有一間x施有...hk$15/張),呢系列貴d,但補濕d貼面d....

至於牛爾....咪玫瑰果系列囉!!!
另外...dr wu都係超人氣嫁,比香港平d喇....屈x氏/康是美都有得賣,博客來都有...但唔係全線貨

原帖由 安安 於 09-3-22 21:02 發表


除左美麗日記, 牛爾既有無推介?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo