跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


3161#
發表於 04-11-14 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜媽,
見你宜家好D,就好啦...........
宜家揍B慣唔慣呀???
你個胸谷奶,就快D攞個冰袋"FULL"下啦,會好好多架..........


伯爵府

積分: 18746


3162#
發表於 04-11-14 00:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

走啦,886


大宅

積分: 4613


3163#
發表於 04-11-14 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

琴日一早叫只佬叫金撈b起身玩一陣先沖涼,佢真係走去叫,不過係對住個仔叫"肥佬,肥佬,起身啦"


侯爵府

積分: 24553


3164#
發表於 04-11-14 00:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

yeelam: 恭喜哂.....

豬媽:奀豬錫唔鍚妹妹呀? 好過癮.. 兩個bb個張相...


侯爵府

積分: 24553


3165#
發表於 04-11-14 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


update 下先...

以下係生左, 仲有waylie生左 & koko 穿左水 未加


no. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
18. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
19. pumpkin_mama...11月8日(14/11)...養和/開刀/囡/7.4lb


侯爵府

積分: 24553


3166#
發表於 04-11-14 00:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

rolexma:你阿b張相好"hill" wow....

生完就發覺順產既阿媽好偉大...... 我開刀痛個2日已經呱呱嘈... 我問醫生邊種會痛d?佢話順產痛好多....


豬媽:我家冇冰袋....... :cry:


大宅

積分: 4607


3167#
發表於 04-11-14 01:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol
麻煩 update the 1st page. Thanks. 不過未加 koko

No. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
18. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
19. pumpkin_mama...11月8日(14/11)...養和/開刀/囡/7.4lb
20. waywaybb...11月12日 (25/11)...QE/開刀/囡/7lb1oz
21. yeelam123...11月12日 (4/11)...Macau/順產/囝/7.5lb


大宅

積分: 4607


3168#
發表於 04-11-14 01:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


恭喜 yeelam, 成功拘捕咗小人蛇...
祝 bb 健康快樂....

ringmike
thank you. 唔該晒你 update 我哋


大宅

積分: 2549


3169#
發表於 04-11-14 07:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

yeelam, waylie, pumpkin_mama,
恭喜 , 恭喜.

koko,
努力, 加油呀!


男爵府

積分: 7065


3170#
發表於 04-11-14 08:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Jinis:

尋人
===

我book左24/11到QMH開刀, 23/11 0900 入院, 有無緣見到你呀。



MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 6998


3171#
發表於 04-11-14 08:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜ma...welcome back呀!

waylie, yeelam....恭喜晒!

koko...add oil add oil


男爵府

積分: 6998


3172#
發表於 04-11-14 08:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother....祝早日康復!休息多d!


男爵府

積分: 7065


3173#
發表於 04-11-14 08:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]yeelam, congratulations!! 果然take few days rest 就攪店。

waylie: kung hei 晒。

pumkinma: 死忍就唔painful架啦 (廢話)。記得挺起胸膛, 我上人次好似你甘, 死忍唔食止痛藥.... 成日屈住條腰就住就住....誰不知.... 而家條腰都伸唔直。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


3174#
發表於 04-11-14 08:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother


哎呀.... 剛剛找到你個message (我好lazy溫書).... 唔怕啦, 你好快好番一家人團聚..... 你仲有leave....放完再放, pray for you.... 加油 !
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


3175#
發表於 04-11-14 08:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

返教會, 886
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 24274


3176#
發表於 04-11-14 09:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我一定會keep,因為好有紀念性呢!!
依家仲話保平安,更加唔會掉左去啦!
Ok!用利是封呀?好!
pekkle女 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
老人家話保平安呀。

真係?! 咁我一定要keep喇. :mrgreen: [/quote]


侯爵府

積分: 24274


3177#
發表於 04-11-14 10:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
===========
0411出世表:(Updated on 14/11/2004)
===========
No. Login....DOB(EDD)... Hosp/Way/Gender/Weight
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日 (11/11)..威爾斯/順產/囡/4lb8oz
2. ymc2727...10月9日(8/11)...法國/開刀/囡/5lb12oz
3. ck1656...10月12日(3/11)...浸會/順產/囡/6lb12oz
4. RolexMa...10月14日(1/11)...法國/開刀/囝/7lb2oz
5. MaMaJoe...10月18日(19/11)...QE/順產/囝/5lb7oz
6. Snowman...10月23日(1/11)...QE/順產/囝/6lb10oz
7. Kyleung...10月29日 (28/11) .. 法國/順產/囝/5lb8oz
8. Pekkle女...10月29日 (17/11)..St. Paul/開刀/囡/6lb12oz
9. chim...10 月29 日 (12/11).. Macau/開刀/囝/8lb
10. hkcindy...10月29日 (2/11) .. 法國/開刀/囝/7lb15oz
11. 奀豬 mami...10月30 日 (5/11).. QE/順產/囡/5lb
12. happy_mother...11月1日(9/11) ...仁安/開刀/囡/6lb7oz
13. MiniMickeyMouse...11月1日 (12/11)...威院/順產/囝/6lb12oz
14. veroshea...11月3日(6/11)...廣華/開刀/??/7lb2oz
15. joe914...11月3日(8/11)... 東區/順產/??/3.15kg
16. ritalovebaby...11月4日(22/11) ...仁安/開刀/囝/6lb11oz
17. chunchunmama...11月5日(14/11)...屯門/開刀/囝/7lb13oz
18. CI...11月5日(21/11)...廣華/??/囝/7lb.
19. pumpkin_mama...11月8日(13/11)...養和/開刀/囡/7.4lb
20. waywaybb...11月12日 (25/11)...QE/開刀/囡/7lb1oz
21. yeelam123...11月12日 (4/11)...Macau/順產/囝/7.5lb
=======================
0411預產期一覽表 EDD list
=======================
1. snowman...........11月1日 (第一胎)..QE/仔
2. ROLEXMA...........11月1日 (第一胎)..法國/仔
3. hkcindy.............11月2日 (第一胎)..法國/仔
4. ck1656.............11月3日 (第一胎)..浸會/囡

5. circleyu..............11月4日 (第二胎) ??
6. JJ9198................11月4日 (第二胎)..Union
7. yeelam123...........11月4日 (第一胎)..仔
8. 奀豬mami~~.........11月5日 (第二胎)..QE

9. veroshea..............11月6日 (第二胎)..廣華
10. gogoma..............11月7日 (第一胎)..聯合
11. pooh88……………….11月7日(第一胎)..廣華/仔
12. mrsho................11月8日 (第二胎)..Union
13. JOE914..............11月8日 (第一胎)
14. kpcandy.............11月8日 (第一胎) ??
15. miumiumilk.........11月8日 (第二胎)..廣華
16. 亞珍小姐..............11月8日(第一胎) ??
17. ymc2727... 11月8日(第一胎)...法國/囡
18. happy_mother.... 11月9日 (第二胎)..Union
19. elainecnc.............11月11日 (第一胎)...威爾斯/囡

20. car_pretty...........11月11日(第一胎)...威爾斯/囡
21. MiniMickeyMouse..11月12日 (第一胎)..荃灣港安/仔
22. Chim................... 11月12日 (第一胎)..Macau/囝
23. Pumpkin_mama...11月13日 (第一胎)
24. chunchunmama....11月14日 (第二胎)..屯門/仔
24a. 78ada......... 14/11(3rd child)... Wales

25. Pigfat.................11月15日 (第?胎)..東區??
26. 惜如媽咪..............11月16日 (第二胎)..Paris ??
27 MaMaJOE............11月16日 (第一胎).../囝
28. monchichi818.......11月17日 (第二胎) ??
29 Pekkle女.............11月17日 (第一胎)...囡囡
30. Jinis..............11月18日(第一胎)...瑪麗/仔仔
31. carmenw.............11月19日(第一胎)..廣華/囡囡
32. TamaCat.............11月20日 (第一胎)..法國
33. CI.....................11月21日 (第一胎)..廣華/囝囝
34. Carmen2004........11月22日(第一胎). ??
35. pyemily.............11月22日(第一胎)聯合
36. hkclownfish.........11月22日(第一胎)..嘉諾撒
37. ritalovebaby........11月22日(第一胎)..仁安/仔仔梓希
38. ki2002................11月23日 (第二胎)..屯門/女
39. Ting Wai ............11月23日 (第二胎)..仁安
40. cng....................11月25日(第一胎)..廣華
41. ShinTeresa..........11月25日(第一胎)..QE
42. karen&angus.......11月25日(第一胎)
43. waywaybb…………..11月25日(第一胎)..QE/女
44. Anna....................11月26日(第一胎)..廣華/囝囝
45. 紅孩兒..............11月26日 (第一胎)..聯合/囝囝
46. wing1016............11月27日 (第二胎)..QE
47. SzeYuen……………..11月27日..QE
48. tolai..................11月28日(第二胎)??
49. kyleung....... 11月28日(第一胎)...法國/囝囝
50. MM.............. 11月28日(第二胎)...瑪麗/囝囝
51. queenie80...........11月30日(第一胎)東區
52. Mimikayee..........11月30日(第二胎)東區
53. sofat..................11月?日 (第二胎)??
54. Appletea.............11月?日 (第?胎)??
55. Wu2004..............11月?日 (第?胎)??
56. nokyin................11月?日 (第?胎)??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.S. 生左!!!


侯爵府

積分: 24274


3178#
發表於 04-11-14 10:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cng Miss:
你呢個時候唔好去人地屋企啦!你一定唔慣架!

Sheria:
Welcome back!
唔好意思呀!都冇打過比你,因為d時間實在太不定喇!
呢兩日攪亞仔都冇覺好訓.

Car Man:
係呀!甩左.好過癮!
不過老公話就咁用利是封入住唔係太衛生,想搵藥水浸住佢好過.不過都冇咁做到住.因為唔識.


侯爵府

積分: 24274


3179#
發表於 04-11-14 10:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


尋晚SBB-the king話負責12:00am果更,誰不知小寶寶11:00已經扭食.好,比佢.
點知食完冇耐又喊,換過片片又喊,攪到我老公打哂柴!
我1:45見佢已經冇哂符,於是又將3:00am餐奶提早成個鐘頭食.食完又係喊.似扭眼訓.
日頭點整佢都係咁訓,夜晚就當然難訓啦!
扭扭扭扭扭.... 成屋人都冇符.
我唯有破哂戒,抱佢噯佢訓,噯到3:30am,佢先可以乖乖地入睡.
依家我都sbb-the king要再訓過... 太救命喇.....


侯爵府

積分: 24274


3180#
發表於 04-11-14 10:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Congratulations to Yee Lam!!
祝小人蛇肥肥白白!!精靈活潑!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo