立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5770
大宅
積分: 1031
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:04 發表 我有抄底到.. 20-30WK 共重10-12LBS 30-36WK 共重6LBS 36-38WK 共重2LBS 38-40WK 共重0LBS 每周約重1LBS都正常
積分: 4922
積分: 1555
原帖由 Rachel208 於 09-8-28 17:28 發表 吉豬b, 你加油呀~我支持你呀~你得架..你為咗bb你一定得架~
原帖由 gobby926 於 09-8-28 17:48 發表 菜食多d都唔怕ga,比心機,加油呀~~
原帖由 babie_s 於 09-8-28 18:28 發表 今日去咗豬豬島。。買咗好多小B野! 買單1XXX TT嘅野仲有20%off。。。好開心啊。。哈哈。 小B,媽咪今次真系有買野俾你啦~ 哈哈
積分: 3487
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表 我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚......... 嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga
原帖由 gobby926 於 09-8-28 06:57 PM 發表 買左d咩呀?
積分: 4684
原帖由 gracedolly 於 09-8-28 15:42 發表 買衫買鞋買袋方面...我已經放棄左我自己啦...至少要放棄自己到十二月 (T_T) 我打算坐完月即刻去整番好個頭, 再去買下衫 XD
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 16:44 發表 囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size. 我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我 ...
原帖由 babie_s 於 09-8-28 19:53 發表 12 pieces winnie the pool bed set, TT嘅breast pump,食藥果個針筒 同埋 nail cutter, minimoto嘅毛巾同尿墊,幾件內衣,衫,2件包披。。 D衫同包披幾靚架。。=)。。。好開心。。呵呵 ...
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:02 發表 我個肚都係得 37", 不過我就肥左好多 ~~~ 我想問你阿B 有幾多 g 重呀 ?
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:06 發表 今日去街偷食左香芋雞蛋仔同珍珠奶茶
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:04 發表 我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 08:04 PM 發表 我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~
積分: 3899
原帖由 gobby926 於 09-8-28 20:09 發表 我個肚就 39", 不過我都係肥左好多 好多.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy