跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3161#
發表於 09-8-28 17:51 |只看該作者
今日實在太熱,不停飲凍水.


大宅

積分: 1031


3162#
發表於 09-8-28 17:52 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 17:04 發表


我有抄底到..
20-30WK 共重10-12LBS
30-36WK 共重6LBS
36-38WK 共重2LBS
38-40WK 共重0LBS

每周約重1LBS都正常


原來我都合乎標準wor....so far 我都係重左11磅....手腳同面都冇肥到...我仲成日驚自己輕得滯tim!


大宅

積分: 4922


3163#
發表於 09-8-28 18:28 |只看該作者
今日去咗豬豬島。。買咗好多小B野! 買單1XXX TT嘅野仲有20%off。。。好開心啊。。哈哈。

小B,媽咪今次真系有買野俾你啦~ 哈哈


大宅

積分: 1555


3164#
發表於 09-8-28 18:49 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-8-28 17:28 發表


吉豬b, 你加油呀~我支持你呀~你得架..你為咗bb你一定得架~


Rachel, 多謝你呀!
0係呢度真係感受到人間溫暖呀..........嗚........嗚.......好感動呀!


大宅

積分: 1555


3165#
發表於 09-8-28 18:50 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 17:48 發表

菜食多d都唔怕ga,比心機,加油呀~~


Thx, thx.........


男爵府

積分: 5770


3166#
發表於 09-8-28 18:57 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-28 18:28 發表
今日去咗豬豬島。。買咗好多小B野! 買單1XXX TT嘅野仲有20%off。。。好開心啊。。哈哈。

小B,媽咪今次真系有買野俾你啦~ 哈哈

買左d咩呀?


大宅

積分: 3487


3167#
發表於 09-8-28 19:50 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-8-28 16:12 發表



我都盡量食多少少菜ga la, 但係蔬菜好快消化唔飽肚.........
嗚..........我好似突然失去左味覺咁, 所有野都冇味ga


幾年前, 我跟過營養師減肥, 因為我有血壓, 初初跟餐單, 覺得又淡又少野食, 足足辛苦了三, 四日, 但幾日後, 因為食物少咸少油, 個人精神左, 同個胃細左, 又無咁覺餓...

加油~~~

我昨天產檢後發現血壓略高, 今日已經要開始減鹽減油戒肥戒糖, 都口淡淡, 我們一起為BB努力, 要捱到足月啊!


大宅

積分: 4922


3168#
發表於 09-8-28 19:53 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 06:57 PM 發表

買左d咩呀?


12 pieces winnie the pool bed set, TT嘅breast pump,食藥果個針筒 同埋 nail cutter, minimoto嘅毛巾同尿墊,幾件內衣,衫,2件包披。。

D衫同包披幾靚架。。=)。。。好開心。。呵呵


大宅

積分: 4684


3169#
發表於 09-8-28 19:58 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-28 15:42 發表


買衫買鞋買袋方面...我已經放棄左我自己啦...至少要放棄自己到十二月 (T_T)
我打算坐完月即刻去整番好個頭, 再去買下衫 XD


我成日都話要放棄自己到生完先買野, 不過又唔小心走左去買, 不過今季真係買少左好多, 我同自己講今日買 o個三件係今季最後三件 ~~~


大宅

積分: 4684


3170#
發表於 09-8-28 20:02 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 16:44 發表


囝囝個鼻高高, 似老公多d.... 唉, 陀咁耐, 似哂佢啦, 真係蝕. 醫生話生時, 囝囝會6-7磅, 以家係正常size.

我老公好奇怪, 話點解診所啲mami, 個個的肚都籮咁大, 但我的就咁細喎. 我都有36-37"肚圍啦喎, 我估係我 ...


我個肚都係得 37", 不過我就肥左好多 ~~~
我想問你阿B 有幾多 g 重呀 ?


大宅

積分: 4684


3171#
發表於 09-8-28 20:04 |只看該作者
我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~


男爵府

積分: 5770


3172#
發表於 09-8-28 20:04 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-28 19:53 發表


12 pieces winnie the pool bed set, TT嘅breast pump,食藥果個針筒 同埋 nail cutter, minimoto嘅毛巾同尿墊,幾件內衣,衫,2件包披。。

D衫同包披幾靚架。。=)。。。好開心。。呵呵 ...

收穫都真係好豐富喎~~


大宅

積分: 4684


3173#
發表於 09-8-28 20:06 |只看該作者
今日去街偷食左香芋雞蛋仔同珍珠奶茶


男爵府

積分: 5770


3174#
發表於 09-8-28 20:09 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:02 發表


我個肚都係得 37", 不過我就肥左好多 ~~~
我想問你阿B 有幾多 g 重呀 ?

我個肚就 39", 不過我都係肥左好多 好多.


男爵府

積分: 5770


3175#
發表於 09-8-28 20:10 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:06 發表
今日去街偷食左香芋雞蛋仔同珍珠奶茶

珍珠奶茶~~真係真係好想飲,
但昨日飲左杯凍華田,所以今日老公話買比我飲我都唔敢飲.


男爵府

積分: 5770


3176#
發表於 09-8-28 20:11 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:04 發表
我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~

唸住掃咩呀?


大宅

積分: 4922


3177#
發表於 09-8-28 20:15 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 08:04 PM 發表
我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~


我又好想再去掃一次啊!哈哈哈。。。


大宅

積分: 1031


3178#
發表於 09-8-28 20:28 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-28 20:04 發表
我都唸住星期一去吉豬島掃貨呀 ~~~


我都諗住去買野呀!


大宅

積分: 3899


3179#
發表於 09-8-28 20:29 |只看該作者
我老公今晚代我去上堂學整小籠包呀,唔知會點呢?祝佢好運啦!


大宅

積分: 4684


3180#
發表於 09-8-28 20:58 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 20:09 發表

我個肚就 39", 不過我都係肥左好多 好多.


我真係好大件事, 我邁向 160 lbs 架喇 ~~~
唸起都驚呀 !!!
我媽咪話我唔似有咁重
我老公都唔知我咁重
而醫生就話我太吸收喇
頭先偷食完雞蛋仔同珍珠奶茶, 其實仲偷食左碗米線今晚唔食喇 ~~ 好飽 ~~ 唸住一陣食個橙 !!!

今日為例我食左:
早餐: 吉列豬扒火腿加通粉 大+樂( 平時早餐食麵包今日陪老公先食 )
午餐 : 係米線
下午茶: 雞蛋仔同珍珠奶茶
一陣會食個橙
都唔係過量丫 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo