想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9015


3161#
發表於 11-8-16 11:22 |只看該作者
本帖最後由 IT229 於 12-6-27 10:37 編輯
del


男爵府

積分: 9634


3162#
發表於 11-8-16 11:27 |只看該作者
IT229 發表於 11-8-16 11:22
lovekenken你似有D機播, 你可以用紅D試吓先, 如果有深粗就很大機會啦

我唔敢用紅d呀,我上cycle就係用左紅,綠冇線,好down呀


男爵府

積分: 9015


3163#
發表於 11-8-16 11:30 |只看該作者
本帖最後由 IT229 於 12-6-27 10:37 編輯

del

點評

lovekenken  多謝你呀  發表於 11-8-16 11:40


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3164#
發表於 11-8-16 11:31 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 11:11
仲有3日~我驚又面對失敗既心情呀
唔好意思. 我記錯咗添, 原來係星期五.

其實係架. 所以最好用平常心面對. 心情會好過D.

我早幾次都係咁. 唔諗咁多. 好似覺得自己有D灰灰哋. 其實想ready自己唔好希望越大, 失望越大. 就會好過D. 所以唔好諗咁多. 用平常心面對. 最重要唔好放棄, 咁就會見到嗰日來臨. 加油呀!



別墅

積分: 741


3165#
發表於 11-8-16 11:36 |只看該作者
rabbit2010

我呢個星期派彩, 如呂0成功, 都諗住做第3次IUI.
可唔可以分享今次的過程及等BINGO時有乜要留意呀?THX!


男爵府

積分: 9634


3166#
發表於 11-8-16 11:42 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

見你成功都好鼓舞架!
我會平常心架啦,已經唸好失敗左9月就再做iui

希望趕得切同你一齊大肚啦,哈哈


男爵府

積分: 7674


3167#
發表於 11-8-16 11:53 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 11:42
回覆 rabbit2010 的帖子

見你成功都好鼓舞架!

一定得既, 我要11月先做得


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3168#
發表於 11-8-16 12:07 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-16 12:45 編輯
milysin001 發表於 11-8-16 11:36
rabbit2010

我呢個星期派彩, 如呂0成功, 都諗住做第3次IUI.

好多謝你呀!

e~, 你咪同lovekenken差唔多派彩? 係呀, 呢度呢排好旺呀. 咁好會快輪到你哋.

其實今次比以住多咗做運動. 我仲記得我臨放精前一日仲走咗去咗跑步添.
上次做完IUI, 覺得自己打咗好多西藥响身上, 所以走咗去幫我針灸開既EC, 叫佢幫我整番二至三個星期藥比我調理. 不過唔知係咪加理做運動, 真係覺得自己身體好咗D. 起碼血壓升番, 無咁易暈.
之後聽西醫講, 我子宫內膜厚度得18mm. 剛剛及格, 唯有食多D花膠補補自己. 諗住D蛋蛋唔會咁易流走.
老公方面, 每日都要做運動, 早瞓. 仲要叫佢每日必需食一個奇異果, 食善存. 蟲草丸.

總括而言, 我老公丁丁今次形態洗前得2%, 我子宫內膜唔太厚, 即使年紀大都bingo到. 所以唔好咁快決定打敗仗.



男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3169#
發表於 11-8-16 12:09 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-16 11:53
一定得既, 我要11月先做得
有無諗過揾另一個醫生幫你做. 咁咪會快D law?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3170#
發表於 11-8-16 12:11 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-16 11:42
回覆 rabbit2010 的帖子

見你成功都好鼓舞架!

係呀, 等埋你過版嘛架, 一齊大肚, 一齊傾懷孕, 湊仔心得.


別墅

積分: 819


3171#
發表於 11-8-16 12:52 |只看該作者
恭喜rabbit 2010 ~~

請問IUI後妳有冇塞葯? 我今日係IUI後第10日, 今日多手用紅D驗到有2條線.....請問塞葯會唔會影響紅D結果?


別墅

積分: 819


3172#
發表於 11-8-16 12:54 |只看該作者
請問点樣用iPhone post 相?


男爵府

積分: 9634


3173#
發表於 11-8-16 12:56 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-8-16 11:53
一定得既, 我要11月先做得

咁你呢兩個月可以自己努力下


別墅

積分: 819


3174#
發表於 11-8-16 12:56 |只看該作者

回覆:正式踏入IUI

整到相喇,請大家幫幫忙thanks
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3175#
發表於 11-8-16 13:09 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-16 13:27 編輯
mickyma 發表於 11-8-16 12:52
恭喜rabbit 2010 ~~

請問IUI後妳有冇塞葯? 我今日係IUI後第10日, 今日多手用紅D驗到有2條線.....請問塞葯 ...

多謝你呀!

我今次係打安胎針. 姑娘仲提醒我會影響結果, 上次我就用塞葯, 姑娘就無同我提醒我. 加上聽JM都話塞葯唔會影响結果.

我上次都忍到手响IUI後14日驗, 所以唔知有無效. 不過見你張相紅D真係好深紅喎! 再等多4日就知結果, 不過都明白雖然係4日, 但都好難捱, 所以加油. 等你好消息! 加油!


大宅

積分: 1458


3176#
發表於 11-8-16 13:13 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

我第一次做IUI, 所以心裡有好多疑問, 個醫生又好似唔多夠細心, 所以有點擔心.


男爵府

積分: 9634


3177#
發表於 11-8-16 13:17 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-16 13:09
多謝你呀!

我今次係打安胎針. 姑娘仲提醒我會影響結果, 上次我就用塞葯, 姑娘就無同我提醒我. 加上聽JM都 ...

你上次塞幾多日葯?
塞完葯幾多日後呢m呀?


男爵府

積分: 9634


3178#
發表於 11-8-16 13:18 |只看該作者
回覆 mickyma 的帖子

都好深,應該好有機呀


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3179#
發表於 11-8-16 13:24 |只看該作者
hellobaby1978 發表於 11-8-16 13:13
回覆 rabbit2010 的帖子

我第一次做IUI, 所以心裡有好多疑問, 個醫生又好似唔多夠細心, 所以有點擔心. ...
咁個醫生有無答到你D問題? 咁你放精未呀? 既然今次都開咗頭, 當然要照去啦!

你個醫生有無口碑?


別墅

積分: 819


3180#
發表於 11-8-16 13:25 |只看該作者
我係第1次做IUI, 做嗰日, 老公啲精係3%, 洗後得4%, 仲要佢嗰日緊張只係留得好少精...... 雖然醫生話各方面都好好, 但都有少少失望.....
做完後可能飲得太多水, 急到我發癲, 我諗我只係床上瞓咗10分鐘就即刻飛去厠所......

醫生叫我星期一先check, 呢幾日唯有平常心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo