影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75533


3161#
發表於 11-7-5 10:38 |只看該作者
本帖最後由 jk923 於 11-7-5 10:39 編輯
laamling 發表於 11-7-5 10:34
咁仲C,啲頭髮都唔知變左乜樣囉,子華見到一定笑死~~~

咁佢會記得你耐d,每次見人除就頭盔就會諗起。


水晶宮

積分: 73497


3162#
發表於 11-7-5 10:38 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:02
我都唔鍾意,有得揀我要鑽石。
我都係,鑽石好似冇咁老土咁~~~


水晶宮

積分: 73497


3163#
發表於 11-7-5 10:39 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:02
所以如果係網上真係能夠建立到友誼係好難得架
講得啱,唔知我地第二日會變成點~~~


水晶宮

積分: 73497


3164#
發表於 11-7-5 10:40 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 23:03
冇錯啊, 好多時都唔到自己控制, 亦都唔知聽日發生咩事, 雖然我既心係好痛好痛, 但一諗到你地, 就會開心番, ...
時間係最好既藥,比啲信心自己你一定得~~~


翡翠宮

積分: 75533


3165#
發表於 11-7-5 10:40 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 10:39
講得啱,唔知我地第二日會變成點~~~

呢樣一定得~~~~阿婆。


水晶宮

積分: 73497


3166#
發表於 11-7-5 10:42 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:03
嗲下個老闆或者得,老闆娘惡D
咁你好化行妝去呀,唔好都係喬裝好啲~~~


水晶宮

積分: 73497


3167#
發表於 11-7-5 10:44 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:04
無錯,痛都要過,願讓時間慢慢讓你的痛沖淡!carol,你都要加油呀!
其實人一生一定經歷大大小小,無數咁多既痛,就好睇自己用乜嘢既態度去面對~~~


水晶宮

積分: 73497


3168#
發表於 11-7-5 10:45 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 23:04
THANKS LING, 點解我搵唔到既, 連YOUTUBE都蝦我
唔洗,可能你下次唔好只打歌名,打埋子華個名會易搵啲~~~


水晶宮

積分: 73497


3169#
發表於 11-7-5 10:46 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:05
會長係得嘅!!!
我喎,唔係咩呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3170#
發表於 11-7-5 10:48 |只看該作者
本帖最後由 laamling 於 11-7-5 10:53 編輯
carol789 發表於 11-7-4 23:07
我冇旅遊巴搭架, 日日都要迫地鐵, 有D男人好死臭, 真係想死架

搭地鐵係咁架啦,你可唔可以搭返轉頭,我既意思係搭左去荃灣先,咁咪可以有位坐囉~~~~


水晶宮

積分: 73497


3171#
發表於 11-7-5 10:50 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:08
我都要!
鑽石係女人既死穴~~


水晶宮

積分: 73497


3172#
發表於 11-7-5 10:51 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:09
但我見人戴完一除個髮型就
YES,同道中人呀,黎飲杯~~~


水晶宮

積分: 73497


3173#
發表於 11-7-5 10:52 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:17
嘔比佢睇,加多句,搭地鐵,係咁架啦!
好就等你表演下,睇下子華正啲定你正啲~~~


水晶宮

積分: 73497


3174#
發表於 11-7-5 10:54 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 23:18
除褲!
好,我除,當子華除時候,我跟佢一齊除~~~


翡翠宮

積分: 75533


3175#
發表於 11-7-5 10:55 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 10:51
YES,同道中人呀,黎飲杯~~~

咪係,咪以為個個除頭盔就好似天若有情阿劉華咁型先得架。


水晶宮

積分: 73497


3176#
發表於 11-7-5 10:55 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:21
講唔講都影響唔到我地,因為已經差到唔駛影響
唔係呀,可能大家比較少左嘢講啫,我地都係一樣冇乜嘢講~~~


水晶宮

積分: 73497


3177#
發表於 11-7-5 10:56 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:21
咁我又叫你收聲
咁果時就只有JK講嘢比我地聽啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3178#
發表於 11-7-5 10:57 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:22
LAW霸個個霸?
梗係唔係啦,我都咪睇高清唔知,但睇完就..............


水晶宮

積分: 73497


3179#
發表於 11-7-5 10:59 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:22
我都估唔到原來英國既特攻都幾利害,我仲一直以為英國人好渣斗
有啲嘢唔可以只睇表面,由其係政府,好多嘢都收收埋埋,但唔包括香港政府~~~


水晶宮

積分: 73497


3180#
發表於 11-7-5 11:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-4 23:23
搵個座位比一般人大1.5倍就差唔多
有冇咁大呀,比黎睇過先好喎,唔係驚買錯~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo