烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1013


3161#
發表於 04-3-22 12:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

OH!MY GOD!

我已經自己先登出,再扮路人甲去睇我間餅店,我都睇到GA! WHY! WHY! TELL ME WHY! :-(


用戶要求終止服務

積分: 6954


3162#
發表於 04-3-22 12:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK鼠 寫道:
OH!MY GOD!

我已經自己先登出,再扮路人甲去睇我間餅店,我都睇到GA! WHY! WHY! TELL ME WHY! :-(


係咪妳copy個條link未夠詳細呀,妳要入晒自己個album先至好copy喎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1013


3163#
發表於 04-3-22 12:34 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

請問我係用這個綱址GA,http://www.albumtown.com/index.php

唔知去邊度將佢set做公開呀! :-( 唔該幫幫手啦!


大宅

積分: 1013


3164#
發表於 04-3-22 12:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

乜原來要入晒去個相簿度先至COPY 條LINK GA!咁咪只可以睇到一本相簿LOR!

我頭先用我同事部電腦睇我的餅店啦!而家睇到啦!


大宅

積分: 3399


3165#
發表於 04-3-22 12:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zennnnnnnnnnnnnn,
你d 包包好正呀)))))))) 見一次就想起個 mixer 一次.
個英式田園包(?) 好正. 我又好想整方包. 你個模係陳枝記買, 有冇話係幾吋長,深, 可整幾多磅既包包架??


大宅

積分: 3399


3166#
發表於 04-3-22 12:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ck 鼠,
睇到喇. 你又整提子包黎引我, 內部組織非常美麗. 仲有git cream, d cream 好似係有朱古力成份tim, 睇到真係吞口水. 就黎食飯, 好鬼肚餓呀))))))))))))))))))))


男爵府

積分: 8857


3167#
發表於 04-3-22 13:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
呢部有乜comment呀?夠唔夠用呀?

Cucina HR 1565/63


複式洋房

積分: 332


3168#
發表於 04-3-22 14:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Crystal,

Thanks for your information, I will go there later.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3169#
發表於 04-3-22 14:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau,

吐司模size約20cm x 11cm x 11cm,係陳枝記買
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3170#
發表於 04-3-22 14:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
呢部有乜comment呀?夠唔夠用呀?

Cucina HR 1565/63


CPY,

How much? 350W打蛋應該無乜問題,但打dough,可能唔太夠力喎,或者妳最終都係要用手補搓,同時份量唔可以太多.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3171#
發表於 04-3-22 14:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
我個friend話$500樓下.佢就話可以handle 1kg既flour...我估家庭用應該ok掛.事關我次次都做唔超過500g.....


大宅

積分: 4015


3172#
發表於 04-3-22 14:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CKmouse,
你個綠茶吐司好靚, 好軟, 我好想食. 請問點整?

CPY,
是, 我想要來錄電視, 不過價錢等於部 km800. 好貴. 你不如諗下分期買.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 8857


3173#
發表於 04-3-22 14:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡
嘩.....咁不如買部普通錄影機好過啦. :-P km800 係好吸引...但....仲未諗到邊到有位放! :-(


用戶要求終止服務

積分: 6954


3174#
發表於 04-3-22 14:59 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,

我用部機揉麵糰都要成30分鐘,但只是用到中速,如果只有350W馬力,時間便要更久,機件是否可以負荷得到?是否需要中途讓機器cool down?我只怕妳買回來之後發覺只是多了部座枱打蛋器,便更浪費金錢.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3175#
發表於 04-3-22 15:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ZEN
乜用機都要成30min呀!!!!!!嘩.....


用戶要求終止服務

積分: 6954


3176#
發表於 04-3-22 15:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
ZEN
乜用機都要成30min呀!!!!!!嘩.....


要架,我見cookfamily D broadmate用KitchenAid,都係咁上下時間.

打蛋當然快好多啦,我做double份量都係15 minutes.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3177#
發表於 04-3-22 15:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Crystal,
兩部都係kenwood架, 不過唔同model。平嗰部個機身唔係金屬, 同埋size/火數細啲。如果唔係… 係咪話kitchen aid嗰部都係二千幾, 但我唔知邊度有得賣, 同埋有無得分期囉。

Zen,
一樣啦, 我啲道具都係用箱放起, 用至攞出嚟。噚日俾我諗到條好橋, 個mixer可能可以長放出嚟啦, 不過要搵時間再度真下。

Mau,
係幾貴架, 不過因為我係舊機壞左換新, 年中又有啲大project (例如新年要整二、三十底年糕), 再加上係自己俾錢做分期, 所以老公無得反抗。:-P

CPY,
我個妹都用緊妳講嗰部philips, 但可能佢可以手提/座枱兩用, 攪dough嗰陣唔夠力兼會跳, 同埋攪嘅份量如果稍大, 好易過熱, 攪兩下要抖一抖。整蛋糕就非常好, 造麵包我覺得會有困難。

我部舊機都係philips, 比呢個model大型(好似係500w左右, 座枱型, 而家好似無出), 攪dough都係得個跳字, 結果都陣亡左。:-x

蒙妮卡,
DVD錄影機… 我同老公都覺得個technology未係咁成熟, 同埋因為未普及化, 個價錢唔係咁值。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3178#
發表於 04-3-22 15:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

sheeta

終於有乜妙計可以俾部機長見天日呀

我同妳一樣,自己俾錢買,年中要大量生產,所以老公都無乜出聲. :-P  今年佢食完八珍蘿蔔糕後,竟然話唔太好味,叫我下年自己做,妳話我係咪要買埋刨絲個舊配件返黎呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3179#
發表於 04-3-22 15:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen,
我有條灶隙, 而家決定唔留俾個女sip:-P, 放個架仔或者膠箱, 面頭就有個空間俾部mixer喇。

刨絲個舊配件我都有買, 普通好用啦, 始終比較幼身, 但如果要大量製作, 都未嘗不可, 因為佢唔算好貴, 我今年刨10幾斤蘿蔔都係20min左右。


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3180#
發表於 04-3-22 15:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo