跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1414


301#
發表於 08-1-3 12:14 |只看該作者
各位媽咪好!
我係奶媽初哥一路都有睇大家講掂餵母乳, 一直都想同大家share:

0 M:我頭一個月都做唔到全人奶媽咪, keep住電+手泵泵奶, 埋唔到身既原因係一直以為佢好抗 拒我, 每次都用手隻推黎推去, 我怕佢唔夠水食唔飽, 都係補奶粉了事

1st M: 就滿月前一日無厘頭埋身試多次, 佢又肯食, 而且好合作, 終於成功食到5分中, 唔知佢係當奶咀定真係食到已經好開心

接住依幾日開始爭取全人奶, 但係遇到以下問題, 見大家都遇過:

1. 埋身後再泵奶, 無乜得個1/2 OZ (之前泵都唔多, 每次兩邊加埋得3OZ) 係咪泵左先俾佢食?
2. 琴日18:00至24:00又係咁不停要食咁, 食完唔夠1個中又黎喊, 好醒訓~
3. 有時食食下透透下氣以為佢訓左, 掂知佢又再啜, 如是者埋身用上起碼一個中, 幾好精力都頂唔到幾耐, 掂算好?


別墅

積分: 764


302#
發表於 08-1-3 12:33 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 12:14 發表
1. 埋身後再泵奶, 無乜得個1/2 OZ (之前泵都唔多, 每次兩邊加埋得3OZ) 係咪泵左先俾佢食?
2. 琴日18:00至24:00又係咁不停要食咁, 食完唔夠1個中又黎喊, 好醒訓~
3. 有時食食下透透下氣以為佢訓左, 掂知佢又再啜, 如是者埋身用上起碼一個中, 幾好精力都頂唔到幾耐, 掂算好?...

埋身啜多d.. 慢慢會多d奶的.. 泵係無咁多架..
佢會唔會係猛長期呀?你阿b幾大?
食人奶係咁架... 都無計..
我自己呢.. 半泵半埋身.. 時間耐左.. 我出奶快左好多.. 阿b就唔駛食咁耐.. 有時食10分鐘都夠飽.. 慢慢黎啦.. 俾d心機..


男爵府

積分: 6482


303#
發表於 08-1-3 12:37 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 20:45 發表

佢會唔會係飽得濟瞓唔到呀? 太飽都係唔好的喎..


應該唔會...
我尋晚加到130ml比佢
佢食完就訓


男爵府

積分: 6482


304#
發表於 08-1-3 12:42 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-2 20:50 發表

真係唔知要俾幾多喎.. 我每次都係俾幾匙佢飲架咋..
但你泵出黎有幾多安呀? 有時佢地個咀仔郁郁下.. 唔代表佢係唔飽架..


我尋晚都有試同佢戒
11點9食最後一餐130ml
12點幾訓左...訓到3點...想食勁喊
我oi下佢...唔掂...
3點半同佢換片...換完再比水佢飲
佢日頭唔肯飲水...我都以為佢會唔飲
點知一飲就飲左成安
飲完再比奶咀佢啜,oi佢訓
訓到4點9...其間都有eerr...拍拍佢心口又訓返
4點9...終於要比佢食
第一日成績都唔錯...隔到5個鐘
希望今晚好d...
我想今晚試下比140ml佢食...好唔好呢 ?


男爵府

積分: 6482


305#
發表於 08-1-3 12:44 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-2 21:22 發表
今日去健康院做一個月大評估...woo,三妹又重左...btw,佢出世時3.77kg,今日有5.19kg,今日36日大足足重左1.42kg,yeah~~~


好勁喎
好多0既鼓勵呀 !
大家繼續努力


大宅

積分: 1414


306#
發表於 08-1-3 13:55 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-3 12:33 發表

埋身啜多d.. 慢慢會多d奶的.. 泵係無咁多架..
佢會唔會係猛長期呀?你阿b幾大?
食人奶係咁架... 都無計..
我自己呢.. 半泵半埋身.. 時間耐左.. 我出奶快左好多.. 阿b就唔駛食咁耐.. 有時食10分鐘都夠飽.. 慢慢黎啦 ...


阿囡今日剛滿5星期
即係要勤力D... 好眼訓:-( 不過我會俾心機


男爵府

積分: 6482


307#
發表於 08-1-3 14:12 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 12:14 發表
各位媽咪好!
我係奶媽初哥一路都有睇大家講掂餵母乳, 一直都想同大家share:

0 M:我頭一個月都做唔到全人奶媽咪, keep住電+手泵泵奶, 埋唔到身既原因係一直以為佢好抗 拒我, 每次都用手隻推黎推去, 我怕佢唔夠水食 ...


你好呀...大家一齊交流下啦 ~~
其實泵奶同埋身啜係2回事黎ka
我地泵到好似清晒咁
但係其實bb再啜...都會有ka..
因為力度唔同 !!
比bb埋身啜多d先會上奶上得多d ka
我諗你bb可能係猛長期呀 !!
猛長期係咁ka...係要不停地啜..
我尋日都有一餐比佢啜左成個鐘..人都癲呀 !!
努力la..好快會捱過 !!

仲有...食完先泵...係會泵得小d ka ~~
我e ka..食之前泵...泵一邊...就最多泵到100 ml
食完先泵...泵冇食0個邊都只係得50-70 ml左右ka咋
好似三寶媽媽咁講..食人奶係講demand & supply
啜得多...泵得多...就會多d奶...
努力呀...我經過一個星期0既努力
都多左小小ka la...hehe...


男爵府

積分: 6482


308#
發表於 08-1-3 14:17 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 13:55 發表


阿囡今日剛滿5星期
即係要勤力D... 好眼訓:-( 不過我會俾心機


5星期...我諗都差唔多
猛長期多數係3w / 6w / 3m / 6m 出現
努力la ~
猛長期係好辛苦ka la
我之前bb食得好好..keep住3個鐘一餐
夜晚0個餐仲可以隔4,5個鐘
點知呢幾日佢猛長期,2個鐘就食一次
人都癲...舒服慣左...突然又辛苦返...
真係好難頂 !!
尋日先好返小小咋...
大家一齊努力la...
佢訓你又即刻訓...盡量抽多小小時間休息...加油呀 !


大宅

積分: 1414


309#
發表於 08-1-3 14:33 |只看該作者
唔該晒呀!
我唔係好肯定佢係猛長期, 差點動搖左我究竟係咪要補奶粉, 因為怕佢一直都係食唔到, 希望依段猛長期好快過!

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-3 14:17 發表
5星期...我諗都差唔多
猛長期多數係3w / 6w / 3m / 6m 出現
努力la ~
猛長期係好辛苦ka la
我之前bb食得好好..keep住3個鐘一餐
夜晚0個餐仲可以隔4,5個鐘
點知呢幾日佢猛長期,2個鐘就食一次
人都癲...舒服慣左... ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


310#
發表於 08-1-3 14:53 |只看該作者
re 戒夜奶

其實,有研究話唔好刻意同bb戒夜奶,如果佢半夜仲有食野既需要,而媽媽為左自己舒服一d、訓多d而刻意抹殺佢呢個"需要",對bb來說其實好唔公平亦唔健康。再者夜奶呢樣野,大部份bb會o向2-3個月大時自動戒掉,媽媽就算辛苦都係兩三個月既事。我幾個細路都冇迫佢唔食夜奶,等佢自然唔食,大細仔都好快就自然唔要夜奶(一個月多d),而家三妹都仲係要食傢,不過...算啦...都係果句,見到佢對耶魯象腿,真係乜野辛苦都唔記得!!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


311#
發表於 08-1-3 14:53 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 14:33 發表
唔該晒呀!
我唔係好肯定佢係猛長期, 差點動搖左我究竟係咪要補奶粉, 因為怕佢一直都係食唔到, 希望依段猛長期好快過!



其實冇人confirm到bb係唔係猛長期架
見佢食得咁勁...又咁上下時間咪當佢係low
信自己...比佢啜得多就夠奶
睇埋佢大小便
如果個量夠...就即係佢食到...你都夠奶
唔洗補奶粉
加油呀


男爵府

積分: 6482


312#
發表於 08-1-3 14:56 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-3 14:53 發表
re 戒夜奶

其實,有研究話唔好刻意同bb戒夜奶,如果佢半夜仲有食野既需要,而媽媽為左自己舒服一d、訓多d而刻意抹殺佢呢個"需要",對bb來說其實好唔公平亦唔健康。再者夜奶呢樣野,大部份bb會o向2-3個月大時自動戒掉,媽 ...

下...係ka ??
但係好似尋晚咁
比佢食遲d佢又ok
所以我諗佢0個時都唔係太肚餓 !


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


313#
發表於 08-1-3 15:12 |只看該作者
唔好懷疑自己呀!
總之見bb有片濕、有重到,咁就代表bb"真係有野食"。
我以前只係全泵去餵大仔&細仔,雖然知道bb食左幾多,但始終冇俾bb啜,一直都唔係全人奶要補奶粉,補補下到bb4、5個月大時已經冇乜奶泵到,所以我一直都覺得自己天生唔好奶水、點谷都係唔會夠奶俾bb食...但今次我放膽用全埋身去餵三妹,結果話我知,我係夠奶傢!仲可以泵d呀妹食唔晒既奶出黎做冰奶!最開心係妹妹重得好好,分分鐘比食奶粉既bb更好!

所以,信自己呀!放心俾bb啜多d,你都可以好成功!!

原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 14:33 發表
唔該晒呀!
我唔係好肯定佢係猛長期, 差點動搖左我究竟係咪要補奶粉, 因為怕佢一直都係食唔到, 希望依段猛長期好快過!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


314#
發表於 08-1-3 17:11 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-3 12:42 發表


我尋晚都有試同佢戒
11點9食最後一餐130ml
12點幾訓左...訓到3點...想食勁喊
我oi下佢...唔掂...
3點半同佢換片...換完再比水佢飲
佢日頭唔肯飲水...我都以為佢會唔飲
點知一飲就飲左成安
飲完再比奶咀佢啜,oi佢訓 ...

你就好啦.. 阿囝咁合作.. 你加多d佢又食多d..
我個囡.. 食夠4安就一定收工.. 你再要佢食.. 佢會發脾氣鬧人.. 再黎就係噴番d奶出黎.. 再加碼就連之前食個d都嘔番出黎俾你睇.. 叫你記住唔可以迫佢食.. 死未...
到呢家個半月大喇.. 都仲係食緊4安咋.. 好彩佢有增磅.. 我就唔理佢喇..


別墅

積分: 764


315#
發表於 08-1-3 17:19 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-3 15:12 發表
唔好懷疑自己呀!
總之見bb有片濕、有重到,咁就代表bb"真係有野食"。
我以前只係全泵去餵大仔&細仔,雖然知道bb食左幾多,但始終冇俾bb啜,一直都唔係全人奶要補奶粉,補補下到bb4、5個月大時已經冇乜奶泵到,所以我一直都 ...

無錯. 一定要信自己.. 雖然埋身食睇唔到佢食幾多.. 但只要一日換到10塊片片左右.. 都證明佢係食得夠.. 唔駛咁擔心架..


大宅

積分: 3548


316#
發表於 08-1-3 21:03 |只看該作者
各位奶媽, 08年新年快樂, 祝各7-11bb快高長大, 健康精靈!
我今天感冒了, 很怕傳染給bb, 希望快d好返, 唔想睇醫生, 反正都唔想食藥
今個星期積極泵奶, 要工人多d用樽餵, 但bb好有性格, 我有我泵 (冰奶庫都爆晒冇位), 佢有佢絕食, 一餐食唔到兩安, 仲要勁喊投訴, 到我夜晚埋身餵, 佢就啜餐飽, 我下個星期出4日trip, 佢再唔食奶樽都唔知點算好, 我老公話唔擔心, 佢肚餓又冇得選擇, 一定會合作, 希望啦!!!!!

原文章由 JD11 於 08-1-3 17:19 發表

無錯. 一定要信自己.. 雖然埋身食睇唔到佢食幾多.. 但只要一日換到10塊片片左右.. 都證明佢係食得夠.. 唔駛咁擔心架..


大宅

積分: 1414


317#
發表於 08-1-3 21:45 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-3 15:12 發表
唔好懷疑自己呀!
總之見bb有片濕、有重到,咁就代表bb"真係有野食"。
我以前只係全泵去餵大仔&細仔,雖然知道bb食左幾多,但始終冇俾bb啜,一直都唔係全人奶要補奶粉,補補下到bb4、5個月大時已經冇乜奶泵到,所以我一直都 ...


多謝鼓勵, 我頭一個月埋唔到身, 已經擔心自己好快無奶供應俾珊珊b, 仲搞到好唔開心, 連老公都擔心我會抑鬱 :cry:

你完全講出我既心聲, 我會堅持繼續埋身, 盡可能全人奶
係呀~明天去健康院啦, 希望珊珊b磅完重會有好消息!


男爵府

積分: 7224


318#
發表於 08-1-4 05:36 |只看該作者
同意!而家是半夜5點,剛剛餵完仲pump完奶。
頭先係度掙扎餵水(原意想幫佢戒夜奶)定係餵人奶,最後見到佢人仔細細肚仔餓,好無助咁,都係埋身餵左...算啦,我一晚起一次身都唔係太辛苦。
原文章由 tsznok 於 08-1-3 14:53 發表
re 戒夜奶

其實,有研究話唔好刻意同bb戒夜奶,如果佢半夜仲有食野既需要,而媽媽為左自己舒服一d、訓多d而刻意抹殺佢呢個"需要",對bb來說其實好唔公平亦唔健康。再者夜奶呢樣野,大部份bb會o向2-3個月大時自動戒掉,媽 ...


男爵府

積分: 7224


319#
發表於 08-1-4 05:37 |只看該作者
努力呀!
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-3 21:45 發表


多謝鼓勵, 我頭一個月埋唔到身, 已經擔心自己好快無奶供應俾珊珊b, 仲搞到好唔開心, 連老公都擔心我會抑鬱 :cry:

你完全講出我既心聲, 我會堅持繼續埋身, 盡可能全人奶
係呀~明天去健康院啦, 希望珊珊b磅完重會 ...


大宅

積分: 3548


320#
發表於 08-1-4 11:42 |只看該作者

回覆 #2 余魚媽 的文章

我琴晚都一樣... 真係令願自己瞓少d
不過今日返工真係好辛苦... 成日都好似眼花花咁... ...
重要今日唔記得左帶bump返工, 岩岩用手pump左 半個鐘, 因為要dup低頭望住黎bump,而家好暈... ...?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo