跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


301#
發表於 08-1-2 16:11 |只看該作者
31號有係屋企影過相囉...無出街呀...我果日都要返工...

原文章由 MMLCY 於 08-1-2 16:06 發表
咁頭先睇你相簿明明係去左街架? 仲陽光好令添!


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


302#
發表於 08-1-2 16:11 |只看該作者
你地想幾點出發


原文章由 MMLCY 於 08-1-2 16:07 發表
係喎, 採完係咪去元朗公園?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


303#
發表於 08-1-2 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


304#
發表於 08-1-2 16:26 |只看該作者
Sorry, since the deadline was over, I've already apply the photo of calendar to red pocket. Don't worry, the effect is good. Don't trust!? Please check your mail now

原文章由 vf2006 於 08-1-2 14:41 發表
na na,
唔好意思 , 呢幾日屋企部腦突然short左開唔到機 , 我細佬搶夠緊, 希望今晚可以send相比你整利是封啦


伯爵府

積分: 16588


305#
發表於 08-1-2 16:32 |只看該作者
原文章由 NaNa2005 於 08-1-2 16:26 發表
Sorry, since the deadline was over, I've already apply the photo of calendar to red pocket. Don't worry, the effect is good. Don't trust!? Please check your mail now


我睇左啦, 真係好靚, 多謝你呀 , 好期待今個星期日同你和琦琦見面, 第一次見你哋咋, 好緊張添, 快d到果日就好喇
  


男爵府

積分: 8920


306#
發表於 08-1-2 16:34 |只看該作者
除咗京菜我其它都好Nike!!!



原文章由 anaBB 於 08-1-2 16:20 發表
銀座藏人
Kuraudo
中環萬宜大廈213室
2259 5300
日本菜
10 VS http://www.openrice.com/Images/Icon_Cr ...


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


307#
發表於 08-1-2 16:36 |只看該作者
I'm looking forwards to seeing all of you,too.

原文章由 vf2006 於 08-1-2 16:32 發表


我睇左啦, 真係好靚, 多謝你呀 , 好期待今個星期日同你和琦琦見面, 第一次見你哋咋, 好緊張添, 快d到果日就好喇


伯爵府

積分: 16588


308#
發表於 08-1-2 17:36 |只看該作者
放工先 88
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


309#
發表於 08-1-2 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7123


310#
發表於 08-1-2 17:51 |只看該作者
我冇所謂呀! 我住元朗嘛

原文章由 littlecar 於 08-1-2 16:11 發表
你地想幾點出發


男爵府

積分: 7123


311#
發表於 08-1-2 17:58 |只看該作者
想問下你地, 會唔會同bb買過晒d新衫新鞋過年呀??


男爵府

積分: 7123


312#
發表於 08-1-2 18:05 |只看該作者
我閃啦! tmr又要返大6 , c u all on friday!


子爵府

積分: 10535


313#
發表於 08-1-2 18:08 |只看該作者
睇岩先買,唔會刻意為左新年而買衫﹗


原文章由 MMLCY 於 08-1-2 17:58 發表
想問下你地, 會唔會同bb買過晒d新衫新鞋過年呀??


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


314#
發表於 08-1-2 21:52 |只看該作者
Sorry ar.............every 靚媽.....

我日日做到無停手, e家先得閒上來look look

對唔住呀 !!!!!!!


原文章由 vf2006 於 08-1-2 16:32 發表


我睇左啦, 真係好靚, 多謝你呀 , 好期待今個星期日同你和琦琦見面, 第一次見你哋咋, 好緊張添, 快d到果日就好喇
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


315#
發表於 08-1-2 21:54 |只看該作者
祝大家新年有新開始, 個個升職加人工, 全職媽媽早日發橫財 !!!
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


316#
發表於 08-1-2 22:01 |只看該作者
我今個新年真係有新開始....

唔多高興係轉新老細及新返工地方....兩方面都唔好.....

高興係.....個衰工人自取滅亡...連99都看不過眼......詳情一匹布咁長.....會於本星六見面同大家透露

我e家要快d搵工人
         


男爵府

積分: 7640


317#
發表於 08-1-2 22:57 |只看該作者
DEER 恭喜你 終於守得雲開見月明啦

原文章由 deerdeer 於 08-1-2 22:01 發表
我今個新年真係有新開始....

唔多高興係轉新老細及新返工地方....兩方面都唔好.....

高興係.....個衰工人自取滅亡...連99都看不過眼......詳情一匹布咁長.....會於本星六見面同大家透露

我e家要快d搵工人:che ...


翡翠宮

積分: 94350

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


318#
發表於 08-1-3 09:30 |只看該作者
早~~~

呢到有另外一個士多地點....不過有其他野玩既

http://yl.hk/taitong/1_sb.htm


侯爵府

積分: 23339


319#
發表於 08-1-3 09:39 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-2 17:39 發表
其他人呢?

銀座藏人
Kuraudo
中環萬宜大廈213室
2259 5300
日本菜
10 VS http://www.openrice.com/Ima ...



我對食無乜所謂,你地話事啦 我琴日想回覆你架啦,但係c bk上唔到


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


320#
發表於 08-1-3 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo