想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 5782


301#
發表於 14-9-13 00:16 |只看該作者
mamatb 發表於 14-9-13 00:01
想哭了。m了。試咗年幾都唔得。。。
正能量!加油啊!


大宅

積分: 2717


302#
發表於 14-9-13 00:43 |只看該作者
我胸硬硬地.. 好快m了


別墅

積分: 527


303#
發表於 14-9-13 00:49 |只看該作者

引用:你地唔好錦灰啦!!講到灰我重灰!我用cb有

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-12 發表
你地唔好錦灰啦!!講到灰我重灰!我用cb有淺十字,但用電子cb就無懷孕支秀兒早孕都係差唔多色我 ...
一日未黎m,一日都有機!




大宅

積分: 1409


304#
發表於 14-9-13 01:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-12

原帖由 siumojai 於 14-09-13 發表
一日未黎m,一日都有機!
我又開始痾啦。。。。唉



別墅

積分: 612


305#
發表於 14-9-13 02:03 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

乜bingo前日日check紅D,晨v唔準咩?我仲幾日都一起身用紅D,我早上八點左右起床驗,見呢兩日轉淺我仲放蹤食野飮啡。即要朝早10點後先驗?我咪錯曬?但返工點驗呀
myphoto.jpg




別墅

積分: 527


306#
發表於 14-9-13 03:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-13+發表一

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-13 發表
我又開始痾啦。。。。唉
我個肚好似係入面bur bur bur咁,一時又吉吉吉住,一時又un住痛。。。
但又無話想肚痾。
體溫就:
9/9 36.83
10/9 36.83
11/9 36.94
12/3 36.89
但紅d唔見得加深。。。。。。




別墅

積分: 527


307#
發表於 14-9-13 03:16 |只看該作者

引用:乜bingo前日日check紅D,晨v唔準咩?我仲幾

原帖由 loonloonB 於 14-09-13 發表
乜bingo前日日check紅D,晨v唔準咩?我仲幾日都一起身用紅D,我早上八點左右起床驗,見呢兩日轉淺我仲放蹤 ...
其實包裝都有介紹架~因為LH激素經過一晚既沉殿,指數唔準架,同check hcg相反~




別墅

積分: 612


308#
發表於 14-9-13 14:36 |只看該作者

回覆:siumojai 的帖子

今日轉返中午驗,距離due day仲有4天,看似M前控是嗎?
點都好,多謝提我唔好用晨V
myphoto.jpg




別墅

積分: 527


309#
發表於 14-9-13 14:38 |只看該作者

引用:今日轉返中午驗,距離due+day仲有4天,看似

原帖由 loonloonB 於 14-09-13 發表
今日轉返中午驗,距離due day仲有4天,看似M前控是嗎?
點都好,多謝提我唔好用晨V
我都係類似咁,不過琴轉淺返d。
未知算點,打定輸數
myphoto.jpg




大宅

積分: 2717


310#
發表於 14-9-13 15:05 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-13 01:13
我又開始痾啦。。。。唉
痾好似係bingo先兆oh.. Relax relax.. 痴實!!


大宅

積分: 2717


311#
發表於 14-9-13 15:06 |只看該作者
仲有3-4日咋,各位 JM !!!!!!!!!!!


大宅

積分: 1409


312#
發表於 14-9-13 16:04 |只看該作者

引用:仲有3-4日咋,各位 JM !!!!!!!!!!!

原帖由 02November 於 14-09-13 發表
仲有3-4日咋,各位 JM !!!!!!!!!!!
攪掂
1410595461632.jpg

點評

菩提子  恭喜..  發表於 14-9-16 15:50


大宅

積分: 2717


313#
發表於 14-9-13 16:14 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-13 16:04
攪掂
恭喜ahhhhhh.. Your due day is 17th?


大宅

積分: 1409


314#
發表於 14-9-13 16:16 |只看該作者

回覆:02November 的帖子

yes!!!


大宅

積分: 2717


315#
發表於 14-9-13 16:19 |只看該作者
mamatb 發表於 14-9-13 00:01
想哭了。m了。試咗年幾都唔得。。。
有冇睇過中醫ah?


大宅

積分: 1409


316#
發表於 14-9-13 16:22 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!



今日係排卵後10-11日
暫時感覺
1)m feel
2)反胃
3)好訓得
4)成日好肚餓
5)linlin有d痛
6)爆暗瘡
1410596187737.jpg

點評

菩提子  個子宫有冇拮拮痛?  發表於 14-9-16 15:50


大宅

積分: 2717


317#
發表於 14-9-13 16:23 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-13 16:16
yes!!!
祝你今次生仔 <3 <3


大宅

積分: 1409


318#
發表於 14-9-13 16:28 |只看該作者

引用:Quote:babypigpig1228 發表於 14-9-13 16:1

原帖由 02November 於 14-09-13 發表
祝你今次生仔
希望啦!


男爵府

積分: 7778


319#
發表於 14-9-13 16:32 |只看該作者

引用:今日係排卵後10-11日暫時感覺1)m+feel2)反

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-13 發表
今日係排卵後10-11日
暫時感覺
1)m feel
你真係好快驗到,恭喜你

中醫話我疑似滑脈,未肯定




大宅

積分: 1409


320#
發表於 14-9-13 16:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-13

原帖由 yanbeebee 於 14-09-13 發表
你真係好快驗到,恭喜你

中醫話我疑似滑脈,未肯定
接棒過板


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo