立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5782
mamatb 發表於 14-9-13 00:01 想哭了。m了。試咗年幾都唔得。。。
大宅
積分: 2717
別墅
積分: 527
原帖由 babypigpig1228 於 14-09-12 發表 你地唔好錦灰啦!!講到灰我重灰!我用cb有淺十字,但用電子cb就無懷孕支秀兒早孕都係差唔多色我 ...
積分: 1409
原帖由 siumojai 於 14-09-13 發表 一日未黎m,一日都有機!
積分: 612
原帖由 babypigpig1228 於 14-09-13 發表 我又開始痾啦。。。。唉
原帖由 loonloonB 於 14-09-13 發表 乜bingo前日日check紅D,晨v唔準咩?我仲幾日都一起身用紅D,我早上八點左右起床驗,見呢兩日轉淺我仲放蹤 ...
原帖由 loonloonB 於 14-09-13 發表 今日轉返中午驗,距離due day仲有4天,看似M前控是嗎? 點都好,多謝提我唔好用晨V
babypigpig1228 發表於 14-9-13 01:13 我又開始痾啦。。。。唉
原帖由 02November 於 14-09-13 發表 仲有3-4日咋,各位 JM !!!!!!!!!!!
babypigpig1228 發表於 14-9-13 16:04 攪掂
babypigpig1228 發表於 14-9-13 16:16 yes!!!
原帖由 02November 於 14-09-13 發表 祝你今次生仔
積分: 7778
原帖由 babypigpig1228 於 14-09-13 發表 今日係排卵後10-11日 暫時感覺 1)m feel
原帖由 yanbeebee 於 14-09-13 發表 你真係好快驗到,恭喜你 中醫話我疑似滑脈,未肯定
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy