自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


禁止訪問

積分: 6087


301#
發表於 14-10-6 18:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3354


302#
發表於 14-10-6 18:20 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 18:14
回覆 jerry_yin 的帖子

我站在人牆中, 双手高舉
因為事情不是在你身上發生..你點會覺得有難度....

唉...


珍珠宮

積分: 44848


303#
發表於 14-10-6 18:20 |只看該作者

引用:回覆 Kateff 的帖子未睇, 真係唔想再講住但

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 Kateff 的帖子

未睇, 真係唔想再講住
睇咗再下判斷啦 我相信事主有少少失常 因為生意問題 再加上甩咗眼鏡 睇野唔清楚


珍珠宮

積分: 44848


304#
發表於 14-10-6 18:21 |只看該作者

引用:回覆 puzzledmama 的帖子君子不立危牆以下

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 puzzledmama 的帖子

君子不立危牆以下
人地日日唔見幾十萬 點同你講理性呀 俾d同理心 可憐下人地啦 學生

點評

puzzledmama  當日學生確麻木不仁  發表於 14-10-6 18:36


子爵府

積分: 10238


305#
發表於 14-10-6 18:22 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

有證據嗎?你又憑咩咁講


珍珠宮

積分: 44848


306#
發表於 14-10-6 18:23 |只看該作者

引用:回覆 ungoobee 的帖子大量抽水不過我認為政

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 ungoobee 的帖子

大量抽水
嘩 咁你都唔明 其實都無乜計可以傾 中國係咩一間國家照計呢方面你會清楚掛 美國也不讓 點解要讓你?


珍珠宮

積分: 33330


307#
發表於 14-10-6 18:24 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

終於明晒。。。
非法非理為政
myphoto.jpg



點評

為人子女  法非法, 理非理  發表於 14-10-6 18:48
為人子女  其實意義是相同  發表於 14-10-6 18:48
為人子女  改一字, 半法半理為政  發表於 14-10-6 18:48


禁止訪問

積分: 1392


308#
發表於 14-10-6 18:24 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44848


309#
發表於 14-10-6 18:26 |只看該作者

引用:其實D示威人仕開始個時係勁衝擊D警察。當然

原帖由 superlungc 於 14-10-06 發表
其實D示威人仕開始個時係勁衝擊D警察。當然講到用到催淚彈我有保留,但係你講到D學生嘜都無做就俾人射我覺 ...
係 唔知點解佢地話自己乜都無做 好神奇

點評

Kateff  因為係學生   發表於 14-10-6 18:54


禁止訪問

積分: 1404


310#
發表於 14-10-6 18:27 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6087


311#
發表於 14-10-6 18:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16080


312#
發表於 14-10-6 18:31 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


313#
發表於 14-10-6 18:32 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 18:14
回覆 jerry_yin 的帖子

我站在人牆中, 双手高舉
就答你一次

今日政總你們人少, 但仍要求檢察警方運食物車時, 我們香港的警察話比你們知, 你們無權管警方運什麼。你們回答是: 咁, 你們警方即是人多欺人少。

請問今日警方對你們有用過任何暴力嗎? 為什麼你們認為警方欺負你們??????? 請答我


大宅

積分: 1269


314#
發表於 14-10-6 18:33 |只看該作者

引用:Quote:為人子女 發表於 14-10-6 13:29 回覆

原帖由 babie2 於 14-10-06 發表
本帖最後由 babie2 於 14-10-6 13:36 編輯
Well said


大宅

積分: 1269


315#
發表於 14-10-6 18:34 |只看該作者

引用:回覆 puzzledmama 的帖子君子不立危牆以下

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 puzzledmama 的帖子

君子不立危牆以下
牆本不危,奈何汝等先危之!


禁止訪問

積分: 93097


316#
發表於 14-10-6 18:36 |只看該作者

引用:回覆 mamaluk 的帖子我不相信政棍, 但我相

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6447


317#
發表於 14-10-6 18:39 |只看該作者
本帖最後由 Pink_Cake 於 14-10-6 18:41 編輯

當初話控制不到會收、點解承諾過唔對現!
而家咪俾你地玩左成個禮拜,全世界都知!仲唔收手


複式洋房

積分: 227


318#
發表於 14-10-6 18:40 |只看該作者
回覆 上善若水 的帖子

我其實不想回这條

對於我來說, 報導是双方的, 中立的才叫報導
希望你有機會多看TVB以外新聞 (不得不說icable 都比TVB做得好)

我又答下你:
1)你話佢地係和平集會表達,但佢的領袖無拉拉叫人衝啊,衝啊....你回答我如果你係和平集會,你會唔會覺得你被你的領導者出賣咗?沒有, 我是覺得黃之鋒太沖動
2)佢地有訴求可以,但佢想訴求的未必係我想訴求的,佢不達目的就用非法手段脅逼,如果我係當權者一定唔會被你得逞。呢個世界有好多規則需要人們自覺去守,國有國法,加油家規。示威並非非法, 以非法集會地点是政府所迫, 如開放公民廣場, 問題解決
3)學生一次次衝擊警方防線,你無睇電視定係你選擇性失明?我有仔女,我絕對有能力辨別是非教導我仔女,佢一定知道咩叫無賴手段。TVB比較失實, 網上找youtube不會更好?? 咁多年來, 示威咁多次, 唯獨今次要用催淚彈, 究竟是人錯还是警察錯?
4)你口口聲聲話催淚彈,但始作俑者又係邊個呢?無拉拉衝出馬路佢地都唔覺危險哦。當事態越來越失控的時候,你唔勸佢地回家反而走去話我支持你地,如果真係有不幸事情發生,你的心會唔會內疚你自己可能做咗間接凶手呢。 如果我內疚, 我會內疚當時沒有第一秒沖出去保護學生, 始作俑者是政府所致
5)你用你眼中的和平剝奪我們使用道路的權利,就呢一點已經唔可以叫民主。民主係由心由骨子底發出的,唔係口中大叫幾聲就代表你識民主。 民主是人人有權發聲, 所以有反佔中人仕也可以大叫, 但不應用武力
6)都係果一句,始作俑者又係邊個?政府所致
7)8)9)10)(一次過回答你,實在太長)暴力或者所謂的非禮,媽媽們絕不認同,但我想問點解示威者用完肢體暴力,當媒體影佢時,佢就即刻舉起雙手扮無辜,我係電視零星片段都睇到,我相信你係現場見的一定比我多,請你摸住自己良心問,有無我上述所講情況。
當一幫連是非黑白都可以任佢地随意顛倒的目無法紀者,我已經一萬個唔支持。

記者是拍攝者, 非行動者youtube 上各种片段, 你有沒有看清楚? 我到現場所看, 比電視比拍攝一樣清楚
良心! 我就是告訴自己要為學生出一份力, 而不是電視上看看說說而已


大宅

積分: 1269


319#
發表於 14-10-6 18:41 |只看該作者

引用:回覆 oooasis 的帖子政府一早跟學生會談,

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 oooasis 的帖子

政府一早跟學生會談, 可以賺得美名 "樂意跟學生談話"
太多的反問句。看不到你的


珍珠宮

積分: 44848


320#
發表於 14-10-6 18:42 |只看該作者

引用:回覆 上善若水 的帖子我其實不想回这條對於

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 上善若水 的帖子

我其實不想回这條
咁你點睇貼旺個班人?人地唔俾地方你 。你話明佔中 變佔鐘 繼而佔旺 成日出爾反爾 同689有何不同?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo