跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3348


301#
發表於 08-4-24 17:22 |只看該作者
係, 多謝靚ee提示

原文章由 懿琳媽媽 於 08-4-24 17:09 發表
名位大小朋友,


溫馨提示:

party當日記得帶一對漂亮的襪仔丫(記得對襪唔好穿窿 )!

否則就無得入children playroom 玩o架喇(除非大家願意付出$6買襪仔 )!!! ...


子爵府

積分: 13826


302#
發表於 08-4-24 19:58 |只看該作者
kahobb,

pls check pm ....
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3423


303#
發表於 08-4-24 20:20 |只看該作者
原文章由 ShanShan 於 08-4-24 16:35 發表


好提議.


大宅

積分: 3423


304#
發表於 08-4-24 20:23 |只看該作者
多謝提示
原文章由 CandyBB 於 08-4-24 17:22 發表
係, 多謝靚ee提示



子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


305#
發表於 08-4-24 20:48 |只看該作者
kahobb and mmak,

Transferred the money $200 to your account.

[ 本文章最後由 Xanthe 於 08-4-24 21:44 編輯 ]


大宅

積分: 4717


306#
發表於 08-4-24 21:52 |只看該作者
多謝靚ee溫馨既提示....

原文章由 懿琳媽媽 於 08-4-24 17:09 發表
名位大小朋友,


溫馨提示:

party當日記得帶一對漂亮的襪仔丫(記得對襪唔好穿窿 )!

否則就無得入children playroom 玩o架喇(除非大家願意付出$6買襪仔 )!!! ...


大宅

積分: 3361


307#
發表於 08-4-25 07:01 |只看該作者
PARTY 收費 UPDATE on 25/4 @ 0700

[1] mmak (2a1c) $250
[2]
懿琳媽媽(2a1c1b) $40 (因扣回租場費$210)
[3] Cindy
媽咪(1a1c) $150
[4] Candybb (2a1c) $250
[5] xanthe (1a2c) $200
[6] dorismama(2a2c) $300
[7] babydoris(2a1c1b) $250 (支出$1,895 已付cheque)
[8] Icycream(2a1c1b) $250
[9] fion88(2a1c) $250
[10]
彤彤媽(2a2c) $300
[11] ladybird (2a2c) $300
[12] meowross (2a1c) $250
[13] kahobb (2a1c)
$250
[14] shanshan (2a2c) $300
[15]
嘉理子 (2a1c) $250
[16]
臻臻媽 (2a1c) $250
[17] jocool (2a1c1b) $250
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


大宅

積分: 3361


308#
發表於 08-4-25 07:28 |只看該作者
mmak

$全部收斉. 既然大家對買McDONALD Coupon 冇異議, 咁等我去買埋麥記coupon. ie. 17 x $10 = $170

你最心水清, 我到時是否只須帶cash ($1420+$355) = $1775 only. 再冇 extra payment? OK?


[quote]原文章由 mmak 於 08-4-23 23:11 發表
kahobb & babydoris,

我有計住條數嘛.... 所以我真係心水清D 架... hahaha
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


男爵府

積分: 9540


309#
發表於 08-4-25 10:55 |只看該作者
原文章由 Cindy媽咪 於 24/4/08 09:52 PM 發表
多謝靚ee溫馨既提示....


Cindy 媽咪
我又係想咁打,

me too.


子爵府

積分: 13826


310#
發表於 08-4-25 15:11 |只看該作者
kahobb,

Yes, 到時是只須帶cash ($1420+$355) = $1775 only.
再冇 extra payment.....

** 仲有..帶埋隻DVD 俾我丫, 唔該晒~~

原文章由 KAHOBB 於 08-4-25 07:28 發表
mmak

$全部收斉. 既然大家對買McDONALD Coupon 冇異議, 咁等我去買埋麥記coupon. ie. 17 x $10 = $170

你最心水清, 我到時是否只須帶cash ($1420+$355) = $1775 only. 再冇 extra payment? OK?


[quote]原文章 ...

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-26 00:08 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3348


311#
發表於 08-4-25 17:11 |只看該作者
Dear all,
預祝各位SUN玩得
SEE U!!


男爵府

積分: 9540


312#
發表於 08-4-25 17:32 |只看該作者
原文章由 CandyBB 於 25/4/08 05:11 PM 發表
Dear all,
預祝各位SUN玩得
SEE U!!


我都係咁話, Sunday 見啦.

Weekend 通常都唔上嚟, 有咩就 .


大宅

積分: 3361


313#
發表於 08-4-26 06:45 |只看該作者
MMAK

我屋企部DVD有harddisk, 但壞了個remote, 所以都係帶只DVD 你自己搞點. OK? 遲些還冇問題.

原文章由 mmak 於 08-4-25 15:11 發表
kahobb,

** 仲有..帶埋隻DVD 俾我丫, 唔該晒~~
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


子爵府

積分: 13826


314#
發表於 08-4-26 14:28 |只看該作者
kahobb,

Thanks...

原文章由 KAHOBB 於 08-4-26 06:45 發表
MMAK

我屋企部DVD有harddisk, 但壞了個remote, 所以都係帶只DVD 你自己搞點. OK? 遲些還冇問題.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


315#
發表於 08-4-26 14:29 |只看該作者
《5 歲生日派對》

party - 的日期,時間,地點如下:

日期: Apr 27, 2008 星期日
時間: 12:30 - 3:30 pm(3hrs) 或可延長至 5:00pm
地點: 將軍澳中心-Club House 
交通/前往方法: 將軍澳MTR (Exit B) , 入去 club house 前要登記, 同"食蕉"講 > 去 住客會所 參加 party, 就得... 有問題請call 懿琳媽

PS. 因個場搞錯左時間, 12:00 未能交場, 要我地改遲D, 所以優待 免費俾我地加時延長.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Party Rundown....12:30 - 3:30 (3hrs)

12:30 - 1:30 ~ lunch buffet
2:00 - 3:30 ~ (magic/balloon twisting/Art craft)
3:30 - 4:00 ~ dorismama 帶玩遊戲 (15mins)......
4:15 - 4:45 ~ Birthday Cake + Photo
4:45 - 5:00 ~ 功夫班 (15mins)

散埸.... 仲未倦就去 children playroom 再玩...

** dorismama 帶玩遊戲/ 功夫班 / Birthday Cake ... 會按當日情況 調動 !!


party小玩意:
icycream :會帶 帽仔, 吹BB 去.
candybb: 我都會帶去, 仲有好多sticker.
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


316#
發表於 08-4-28 10:24 |只看該作者
Dear All,

多謝各位, 星期日玩得很開心呀, 個魔術師及道具都幾攪笑, 都很吸引班小朋友及大人坐定定看, 而Zoe爸很威武呀, Fidel 學得很開心, 全場跟足武, 回家還武兩招給肥姐姐看, 我們晚上看返相片及錄影帶, 都很開心, 我們都覺得過了一個開心難忘的生日會, 希望年年都可同大家一起慶祝我們小朋友的四月份生日會.


男爵府

積分: 9540


317#
發表於 08-4-28 14:49 |只看該作者
Dear all

我哋都玩得好開心, 好多謝出過力既 mamis (sorry, 我咩都冇幫過手), 冇你哋既 arrangements, 我哋噚日边會有咁 pro 既 party.

魔術師哥哥好攪野, 大人細佬都好 happy. 真係又平又正既 choice.

真係好多謝大家呀.
希望我哋年年都有咁多人一齊 happy 啦, ok?


子爵府

積分: 13826


318#
發表於 08-4-28 15:23 |只看該作者
shanshan & babydoris,

你地滿意就好了...

Mircale 個魔術師哥哥嘅表演....如果與我上次那個人比較... 就最多俾佢70分..
不過, 佢真係平D.. 而且算係咁喇 早到 15mins, 又遲左15mins 都無同我claim 錢, 又可安排做手工 我地有紀念品留念嘛...

我上次那個哥哥 就好均真, 準時到..準時走, 你想捉住佢扭多幾個波, 佢真係同你講 "加時 xx$$ 架"...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


319#
發表於 08-4-28 15:32 |只看該作者
babydoris,

me too... 希望年年都可同大家一起慶祝...
Zoe爸都很開心, 班小朋友真的會跟著學... 佢見到自己個囡跟得有文有路, 佢真係好開心...
平日Zoe 唔肯學功夫的, 但佢爸爸又好想教佢~


btw, 已投票... 係咪每日投, 每日次吖...

原文章由 babydoris 於 08-4-28 10:24 發表
Dear All,

多謝各位, 星期日玩得很開心呀, 個魔術師及道具都幾攪笑, 都很吸引班小朋友及大人坐定定看, 而Zoe爸很威武呀, Fidel 學得很開心, 全場跟足武, 回家還武兩招給肥姐姐看, 我們晚上看返相片及錄影帶, 都很開心, 我們都覺得過了一個開心難忘的生日會, 希望年年都可同大家一起慶祝...

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-28 15:39 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


320#
發表於 08-4-28 15:53 |只看該作者
all,

隻 磨沙杯... 要先以洗潔精 洗左先用.....






icycream, shanshan, cindyma & ross,

我燒俾你地D CD-photo, 你們可能會read 唔到, 如果真的唔得, 9 May 再俾你地喇....


[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-28 16:25 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo