立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 03:13 PM 發表 係呀.. 有類固醇0既葯膏真係吾好搽咁多架... 儘量同佢搽多0的補濕0既CREAM啦... 同埋如果係面仔... 盡量用煲過0既水同WALLACE洗面... 睇0下會吾會好0的...
男爵府
積分: 6936
原文章由 julieann 於 08-8-27 15:18 發表 所以我同佢搽左一次...之後都唔用喇, 當做看門口算喇! 之前wallace用開oliatum 既bath oil 沖涼, 都控制到無再出疹...所以我尋日都買埋呢隻既cream比佢搽...等佢潤d ...
大宅
積分: 2038
原文章由 TVb08 於 08-8-27 15:21 發表 Eva, Winnie, 我add左你地啦
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:29 發表
子爵府
積分: 10674
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 14:55 發表 點解吾比叮飯 架...??
原文章由 TVb08 於 08-8-27 15:31 發表 你係咪返緊工呀?
原文章由 毛B 於 08-8-27 15:46 發表 我地公司都係租人地地方, 係管理處唔比放微波爐係公司, 所以咪唔比叮飯囉, 叮飯就要落CANTEEN, 咁叮好拎返上黎食都唔太熱LU, 咪出去食囉
積分: 3765
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:49 發表 原來係0甘... 你個頭食晏會吾會好多人好難搵位架 ??
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 15:55 發表 HiHi ~
積分: 10503
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:01 發表 hihi 好耐無見喇
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:02 發表 今日好齊人喎
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:47 發表 係呀...我要返正架... 所以日頭會見我上0黎多0的架...
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:08 發表 係呀,我尊登晏晝上BK撞你&Winnie架,因為你地夜晚小上BK嘛!
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:09 發表 我都係呀,日頭可以無限上網
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy