跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


301#
發表於 08-8-27 15:18 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 03:13 PM 發表

係呀.. 有類固醇0既葯膏真係吾好搽咁多架... 儘量同佢搽多0的補濕0既CREAM啦... 同埋如果係面仔... 盡量用煲過0既水同WALLACE洗面... 睇0下會吾會好0的...




所以我同佢搽左一次...之後都唔用喇, 當做看門口算喇! 之前wallace用開oliatum 既bath oil 沖涼, 都控制到無再出疹...所以我尋日都買埋呢隻既cream比佢搽...等佢潤d


男爵府

積分: 6936


302#
發表於 08-8-27 15:21 |只看該作者
Eva, Winnie,

我add左你地啦


男爵府

積分: 6936


303#
發表於 08-8-27 15:24 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 15:18 發表

所以我同佢搽左一次...之後都唔用喇, 當做看門口算喇! 之前wallace用開oliatum 既bath oil 沖涼, 都控制到無再出疹...所以我尋日都買埋呢隻既cream比佢搽...等佢潤d ...


仲有唔好比佢出汗,keep住涼爽咁佢就唔會咁痕同唔舒服....


大宅

積分: 2038


304#
發表於 08-8-27 15:29 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 15:21 發表
Eva, Winnie,

我add左你地啦



男爵府

積分: 6936


305#
發表於 08-8-27 15:31 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:29 發表



你係咪返緊工呀?


子爵府

積分: 10674


306#
發表於 08-8-27 15:46 |只看該作者
我地公司都係租人地地方, 係管理處唔比放微波爐係公司, 所以咪唔比叮飯囉, 叮飯就要落CANTEEN, 咁叮好拎返上黎食都唔太熱LU, 咪出去食囉
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 14:55 發表

點解吾比叮飯 架...??


子爵府

積分: 10674


307#
發表於 08-8-27 15:47 |只看該作者
盡量都唔好搽有類固純o既藥膏太多呀~~~
原文章由 julieann 於 08-8-27 15:18 發表




所以我同佢搽左一次...之後都唔用喇, 當做看門口算喇! 之前wallace用開oliatum 既bath oil 沖涼, 都控制到無再出疹...所以我尋日都買埋呢隻既cream比佢搽...等佢潤d ...


大宅

積分: 2038


308#
發表於 08-8-27 15:47 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 15:31 發表


你係咪返緊工呀?

係呀...我要返正架... 所以日頭會見我上0黎多0的架...


子爵府

積分: 10674


309#
發表於 08-8-27 15:49 |只看該作者
穎媽, vivi
我公司開唔到facebook呀 sorry呀

我頭先開到果時淨係見到茱莉安咋~~~~~

不過vivi, 你阿仔好鬼得意呀
原文章由 TVb08 於 08-8-27 15:21 發表
Eva, Winnie,

我add左你地啦


大宅

積分: 2038


310#
發表於 08-8-27 15:49 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 15:46 發表
我地公司都係租人地地方, 係管理處唔比放微波爐係公司, 所以咪唔比叮飯囉, 叮飯就要落CANTEEN, 咁叮好拎返上黎食都唔太熱LU, 咪出去食囉

原來係0甘... 你個頭食晏會吾會好多人好難搵位架 ??


大宅

積分: 3765


311#
發表於 08-8-27 15:55 |只看該作者
HiHi ~


子爵府

積分: 10674


312#
發表於 08-8-27 16:01 |只看該作者
唔難呀, 大把位, 邊有人無端端係機場食飯丫, 又貴又遠, 好在我地有員工價咋
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:49 發表

原來係0甘... 你個頭食晏會吾會好多人好難搵位架 ??


子爵府

積分: 10674


313#
發表於 08-8-27 16:01 |只看該作者
hihi 好耐無見喇
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 15:55 發表
HiHi ~


子爵府

積分: 10503


314#
發表於 08-8-27 16:02 |只看該作者
今日好齊人喎


大宅

積分: 3765


315#
發表於 08-8-27 16:08 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:01 發表
hihi 好耐無見喇



係呀,我尊登晏晝上BK撞你&Winnie架,因為你地夜晚小上BK嘛!


子爵府

積分: 10674


316#
發表於 08-8-27 16:09 |只看該作者
你今日晏左喎~~~~~
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:02 發表
今日好齊人喎


男爵府

積分: 6936


317#
發表於 08-8-27 16:09 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 15:47 發表

係呀...我要返正架... 所以日頭會見我上0黎多0的架...


我都係呀,日頭可以無限上網


大宅

積分: 3765


318#
發表於 08-8-27 16:10 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:02 發表
今日好齊人喎




子爵府

積分: 10674


319#
發表於 08-8-27 16:10 |只看該作者
真係 我好感動呀~~~~~~
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:08 發表



係呀,我尊登晏晝上BK撞你&Winnie架,因為你地夜晚小上BK嘛!


子爵府

積分: 10674


320#
發表於 08-8-27 16:11 |只看該作者
我又係咁架, 我地日頭又多你一隻鐵腳傾計喇
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:09 發表


我都係呀,日頭可以無限上網

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo