夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


301#
發表於 17-8-14 14:18 |只看該作者

Happy 完就想返屋企, 會唔會太著數
講到個老公咁衰, 為咩仲要返去?
唔想無左張飯票咋掛??

成件事超級膠


伯爵府

積分: 19137


302#
發表於 17-8-14 14:52 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 16:49
曾經我都係一個幸福人妻,有一個開心家庭同埋可愛既囝囝。雖然我老公俾到我想要既生活,但我內心一直都覺得 ...

同人夫一齊自然就會有甘嘅事發生


複式洋房

積分: 132


303#
發表於 17-8-14 15:21 |只看該作者
呢D無得返轉頭。。。


男爵府

積分: 9067


304#
發表於 17-8-15 14:52 |只看該作者

回覆樓主:

有幸福家庭有老公有仔唔要,走去做小三破壞人地家庭,自己玩完(或者話俾人玩完)就話要返返去做人老婆媽咪,你冇野呀嘛?


大宅

積分: 3917


305#
發表於 17-8-15 16:56 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 17:04
回覆 hoganbaby 的帖子

如果佢識得珍惜我關心我我就唔會咁樣..
自己行爲自己負責,所有事也有後果


大宅

積分: 2881


306#
發表於 17-8-15 23:22 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 16:49
曾經我都係一個幸福人妻,有一個開心家庭同埋可愛既囝囝。雖然我老公俾到我想要既生活,但我內心一直都覺得 ...

你老公為左屋企努力工作, 你就出去happy! 你玩完想返屋企, 你老公都係比唔到關心你架喇! 返去結果一樣, 返去為乜?

同埋你傷害左你屋企人, 無諗過補救, 還仲嬲佢唔比你返去! 完全唔知自己錯係邊? 竟然你咁有條件, 搵過第位件侶喇, 放過你老公和仔!


大宅

積分: 2881


307#
發表於 17-8-15 23:27 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 19:59
雖然我無見過
但我知佢識左第二個女人⋯
所以先迫我簽

就算佢識左第二個, 你都無得話佢喇, 係你自己比綠帽佢帶在先


大宅

積分: 1376


308#
發表於 17-8-16 00:56 |只看該作者

回覆樓主:

你算啦 個心仲咁野
你簽紙啦
放人走啦
唔好再咁自私啦
你依定可能仲唔知自己有咩問題
但過幾年 俾人呃得多 hurt得多你就借明架啦


大宅

積分: 1607


309#
發表於 17-8-16 21:16 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 22:23
你地淨係話我做錯
但唔會諗我點解會咁做
一個女人長時間俾人冷落無視

男人係唔會自我反省,我老公同你一樣,我都係長時間被冷漠,忽視,覺得佢唔愛我,唔緊張我
我好唔開心,好悶,好寂寞,我都好想有個人鍚我,愛我,關心我

所以我非常明白你感受,突然有個咁關心你既男仕出現,可以填補心靈空虛,真係好容易出事

無論你點想老公反省,疏遠佢,同樣忽略佢,期望佢會feel 到去改變,sorry 佢地係唔會

你越疏遠佢,希望佢着緊返你,佢只會同你距離越黎越遠,因為我試過,係唔可行,關係只會更差

只可以講,自己唔識點做,用錯方法,將兩人距離拉遠

我去搵婚姻輔導,同佢一齊見,將以前收埋係心既感受講曬出黎,而因為有呢個平台,同專業人仕係度,好多係屋企講唔到既事(因佢會嬲,同唔聽你講)係輔導過程中,可以表達比佢知,而氣氛係良好

佢見完輔導,感覺到佢態度係有改善,所以有d 野,自己真係處理唔到,要交比專業人仕去幫我地你可以試下見下婚姻輔導,再睇下有無機會你老公都可以一齊去

我都希望你可以有機會挽救到呢段婚姻


侯爵府

積分: 21308


310#
發表於 17-8-17 02:34 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 17:08
回覆 Rubik 的帖子

我想囝囝有完整家庭

係你當日就唔好走啦,我只睇到你玩到悶又想返屋企。湊仔湊到悶有個撩吓你你又會走。你要無盡的浪漫,亦唔諗後果,因為你覺得世界應該圍住你嚟轉,乜都係人地錯,你出軌,因為老公唔夠關心你,你想返去,因為你係好媽媽想個仔有完整家庭,老公唔比,因為佢小器兼唔夠愛你唔夠為個仔著想。如果而家你兩公婆喺我面前,我諗我都會大大聲同你老公講,呢個女人唔駛恨,快啲離婚止蝕!


侯爵府

積分: 21308


311#
發表於 17-8-17 02:43 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 17:17
回覆 Rubik 的帖子

我唔想失去佢地我無左佢地咩都無...

講到尾你都係想要錢啫。 你話你犯賤定天真? 人夫唔駛照顧你生活淨係同你談情開房就梗係關心你啦。你老公要照顧你同囝囝確確實實嘅生活,仲點有時間關心你呢個得閒人啊。你呢啲叫得閒人煩唔得閒人啊。自作自受!


侯爵府

積分: 21308


312#
發表於 17-8-17 02:48 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 21:29
我搞咁多野都係想俾機會佢認錯⋯
對我好,尊重我,陪我
我做錯都係佢迫我

你真係丁蟹嚟架喎,勾佬係為咗比機會老公認錯都講得出。淨係喺度睇你寫嘢都已經


侯爵府

積分: 21308


313#
發表於 17-8-17 02:52 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 22:01
佢身邊無人會好似我咁愛佢忍佢
亦都無女人好似我咁靚令佢有面
因為愛佢我可以忍等佢

你咪傻啦,周街都靚女,年年都有人18歲。你好愛佢,但你好煩呢!一日到黑要人關心,大把女人忙完一日仲識搵啲情趣嘢氹老公啊。好愛佢又可以同第個男人好開心,你真係知唔知自己講緊乜架


複式洋房

積分: 245


314#
發表於 17-8-19 22:50 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-9 08:41
我所有時間青春乜都俾晒佢⋯
我知我搵過個都無佢咁好⋯
咁多年感情真係好心痛

點解揾過個都無佢咁好?你唔係話佢唔理你冷落你?無視你?玩你唱你咩?佢又悶又無情趣!!! 你精神分裂嗎?


大宅

積分: 1804


315#
發表於 17-8-19 22:57 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 17:12
回覆 小虎豬媽媽 的帖子

咁佢就可以趕我走我對佢佢唔珍惜

想人關心有好多種方法。 唔係要比綠帽老公戴


複式洋房

積分: 245


316#
發表於 17-8-20 12:31 |只看該作者

回覆樓主:

樓主潛咗水?


複式洋房

積分: 474


317#
發表於 17-8-20 17:52 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 20:33
以前我為佢受盡委屈受盡傷害⋯
多年感情換來了辜負,就只有我錯?
我曾經希望佢會反省,但最後換來都只係傷 ...

講咗咁耐?其實都係想攞$ 坦白D啦
講咩要返個老公,家庭,個囝啊!?根本就唔唔關愛唔愛事!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


318#
發表於 17-8-21 00:31 |只看該作者

回覆樓主:

老馮要原諒你的嗎?
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 4346


319#
發表於 17-8-21 10:13 |只看該作者

回覆樓主:

慳D啦,人夫對你衹是玩,如果佢真的喜歡你,就會同太太離婚娶你啦,瀟灑D,離開人夫啦,咪比人地當玩具玩呀。我明白其實你玩,目的想show off自己魅力有幾高,仲有市場,其實有市場又點呀,就算生得幾靚,人始終會老,不如現在努力挽回老公,挽回唔到,咪識過另一個,無謂再波費時間在人夫身上好過啦,女人時間有限咋,快D飛左人夫啦。


男爵府

積分: 5758

環保接龍勳章


320#
發表於 17-8-23 02:27 |只看該作者
vanessachan_312 發表於 17-8-8 16:49
曾經我都係一個幸福人妻,有一個開心家庭同埋可愛既囝囝。雖然我老公俾到我想要既生活,但我內心一直都覺得 ...

其實你到底鐘意邊個你吾清楚?
定只係兩個都想要?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo