跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16200


301#
發表於 05-4-13 20:56 |只看該作者

Re: 73媽媽會

我想轉醫生.你地有無好介紹最好係女醫生及香港區.

Thanks!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


302#
發表於 05-4-14 09:06 |只看該作者

Re: 73媽媽會

ew911
祝你小b 肥肥白白


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


303#
發表於 05-4-14 11:26 |只看該作者

Re: 73媽媽會

ew911 :

心情靚咪好囉,你做乜要轉醫生呀 ?-( ?-( 。


伯爵府

積分: 16200


304#
發表於 05-4-14 12:24 |只看該作者

Re: 73媽媽會

joannelai930,

Thanks! 我都祝你bb 健康成長.

wyk,

因為,我上次16wks 時去睇醫生,佢好"求其"幫我照us. 唔知係未因為,我唔係係佢到check oscar 及 都有成個半月無去佢到.我覺得佢態度好差. 所以,我想轉.

你地有無好介紹呀?


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


305#
發表於 05-4-14 13:28 |只看該作者

Re: 73媽媽會

ew911
我個私家醫生問我o係邊度生, 我話政府, 我都覺得佢d 服務差左少少, 真係現實


伯爵府

積分: 16200


306#
發表於 05-4-14 17:02 |只看該作者

Re: 73媽媽會

joannelai930,

因為,我都有plan 會再生多一個小朋友.所以,不如現在都打算去政府生.我都想找多一個醫生試吓.


侯爵府

積分: 24274


307#
發表於 05-4-14 23:14 |只看該作者

Re: 73媽媽會

Hello
單在一個0411已經冇時間去另一個chatroom了!
你地好嘛?

天氣忽冷忽熱
有BB的就小心BB凍親
未出世的,大肚婆就小心安胎喇!
話咁快我小朗謙就快半歲lu...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


308#
發表於 05-4-15 09:14 |只看該作者

Re: 73媽媽會

ew911
不過我唔熟香港區, 所以幫唔到你

kykeung
你仔仔半歲大已經咁, 樣子又醒目, 真替你高興


侯爵府

積分: 24274


309#
發表於 05-4-15 09:29 |只看該作者

Re: 73媽媽會

早呀Joanne!
多謝你
不過真係好唔想返工
唔生過都唔知道個仔對自己係咁重要


伯爵府

積分: 16200


310#
發表於 05-4-15 10:52 |只看該作者

Re: 73媽媽會

joannelai930,

Thanks!

我昨日又or 又嘔.醫生話係輕微腸胃炎. :-( 現在最怕影響到小b.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


311#
發表於 05-4-15 16:29 |只看該作者

Re: 73媽媽會

kyleung
係呀, 唔陀過bb 都唔知媽咪幾偉大.....

ew911
咁你要聽醫生話, 戒口, 準時食藥, 令影響小b 的程度減到最低呀


侯爵府

積分: 24274


312#
發表於 05-4-15 20:57 |只看該作者

Re: 73媽媽會

ew911:
腸胃炎食的腸胃藥應該唔會對BB有好大影響既
唔好咁擔心
我舊年呀,由兩個月嘔到五個幾月呀!
仲要係晚飯之後嘔
食左d野都sai 哂!

Joanne:
你依家三十幾周就要小心d喇
你BB調左頭未呀?
未�落得唔算低就行多d路啦
有幫助架!!
不過如果已經落到好低就唔好行咁多
因為會快d生架


侯爵府

積分: 24274


313#
發表於 05-4-15 20:59 |只看該作者

Re: 73媽媽會

wyk:
你好
你個卓賢係唔係都係細碼BB呀?
我見佢唔係太重,應該同我個仔一樣,都係奀豬仔


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


314#
發表於 05-4-16 09:02 |只看該作者

Re: 73媽媽會

kyleung
我個B 好早調左頭啦, 一個月前左右啦
應該未落得好低, 不過前幾晚抽筋完
而家行路都扯住扯住呀

WYK
可唔可以分享下你生卓賢時o既經歷呀 ?


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


315#
發表於 05-4-16 11:39 |只看該作者

Re: 73媽媽會

kyleung :

係細碼B呀,由佢出世到宜家每次去健康院D姑娘都話,你都知你個仔係細碼,身高同體重在細碼條curve到都有增加,ok無問題你可以走。


joannelai930 :

你想知佢出世乜野經歷,佢係開刀woh。


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


316#
發表於 05-4-16 16:05 |只看該作者

Re: 73媽媽會

wyk


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


317#
發表於 05-4-16 18:57 |只看該作者

Re: 73媽媽會

joannelai930 :

唔係我話要開刀架, 你記唔記得之前我提過你話陀住BB要留意佢踢你啲情況呀, (以下係我個人經驗, 但我怕會影響你, 請有心理準備, 記住睇完就算唔好放係心) 卓賢在我個肚裡面時, 唔鐘意踢但會不停郁, 每日都感覺到, 尤其時食完夜晚餐飯, 就會踢重踢到我個肚突起, 佢預產期係8月5日, 但早幾日去醫院覆診時都無跡象話要生, 醫生話比多個星期佢, 如果都係這樣就要摧生, 於是又返屋企等, 6日我一早起身就好似平時一樣留意BB動靜, 但感覺唔到佢郁, 當時還未識害怕, 只會打電話話比老公聽, 老公叫我加陪留意有乜事就入院, 但我話最大感覺就係食完夜晚餐飯, 到老公放工返嚟食完飯, 真係唔郁woh, 就乜都無拎當然有身份證即刻入院, 老公幫我辦手續, 我就跟住姑娘做, 先check子宮當然未開啦, 再用心電圖check, check咗好耐, 姑娘叫我老公返屋企等消息, 後來終於有醫生嚟睇, 但都要等佢知乜事, 再看心電圖, 初事還說ok要觀察多一陣, 醫生再嚟, 睇完心電圖話BB有問題要立即開刀, 我問佢乜事, 佢竟然話唔知要生咗BB出嚟睇過先知, 我立即腦裡面一片空白, 兩行眼淚不受控制不斷流, 就任由一大班姑娘同麻醉師處置, 有一位姑娘還幫我拎電話叫我通知老公要開刀, 跟住就等入手術室, 當我醒返時已攪點, 姑娘話BB無事詳情問我老公, 聽完即刻放下心頭大石只想訓, 但由於還未推我返入病房只好忍住, 到姑娘推我入房, 過完床就一訓到天光.


複式洋房

積分: 201


318#
發表於 05-4-16 23:28 |只看該作者

Re: 73媽媽會

各位73媽咪, 你地好呀, 我叫kk都係73媽咪, 第一次黎到, 請大家多多指教, , 我剛剛於2月17日生左, 係在職媽媽, 宜家bb己經2個月大6kg重 , 剛放完產假今日返第一日工。不過唔係好慣, 好掛住阿b。 :-(

wyk見你個經歷真係好驚險, 你開刀係咪用全身麻醉, 醒返辛唔辛苦? 我都係要開刀, 不過就用半身麻醉。


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


319#
發表於 05-4-17 12:34 |只看該作者

Re: 73媽媽會

wyk
我可以感受到你當時係幾咁擔心, 話bb有事, 但係又要生左出黎先知咩事........
嘩, 真係嚇 c 呀
咁其實卓賢出世有冇事呀? 駛唔駛訓箱仔 ?

kkchan
你好呀, 第一日返工一定唔慣啦, 邊個幫你湊囝囝呀 ?


複式洋房

積分: 201


320#
發表於 05-4-17 16:51 |只看該作者

Re: 73媽媽會

hello joannelai930, 阿b宜家由婆婆(我媽咪)湊, 每朝老公揸車去我媽咪度放低佢, 再車我返工佢先自已返工, 到夜晚放工再接返屋企。宜家試下咁樣先咋, 希望唔使過夜啦!

講開生bb, 其實我有阿b之前己經有糖尿病, 醫生話唔知會唔會影響阿b架! 要日日打針,所以自己大肚咁耐驚足咁耐,不過都算好彩, 順順利利開刀生左。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo