自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 11724


301#
發表於 19-4-25 20:08 |只看該作者
集氣祝福


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


302#
發表於 19-4-25 20:10 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 17:10
我爸媽中午時間已去左探訪,當時仲未血崩。出事之後叫佢地去醫院都冇用,爸爸又輕微柏金遜症。弟弟又唔想 ...



老實,我唔迷信,呢啲時刻自己弟弟咁傷心,我一定會去醫院攬下佢,陪下佢去食嘢,比啲溫暖佢


琥珀宮

積分: 152982


303#
發表於 19-4-25 20:10 |只看該作者
本帖最後由 tansyneko 於 19-4-25 20:11 編輯
接線生 發表於 19-4-25 17:10
我爸媽中午時間已去左探訪,當時仲未血崩。出事之後叫佢地去醫院都冇用,爸爸又輕微柏金遜症。弟弟又唔想 ...

咁好明顯你弟婦阿媽都唔想你去,其實無事就無事,touch wood有咩事怨起上嚟你做姑奶首當其衝




男爵府

積分: 7943


304#
發表於 19-4-25 20:13 |只看該作者
祝快啲好返


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


305#
發表於 19-4-25 20:23 |只看該作者

回覆樓主:

祝樓主弟婦平安早日康復


大宅

積分: 2997


306#
發表於 19-4-25 20:28 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 17:10
我爸媽中午時間已去左探訪,當時仲未血崩。出事之後叫佢地去醫院都冇用,爸爸又輕微柏金遜症。弟弟又唔想 ...

去都係為左支持一下你弟弟。希望你弟婦早日康復出院,孖B等緊媽媽


珍珠宮

積分: 39766


307#
發表於 19-4-25 20:30 |只看該作者

回覆樓主:

62剛剛走, 弟婦又咁樣, 冇事還是可, 有咩事女家果邊怪你一世


大宅

積分: 1025


308#
發表於 19-4-25 20:31 |只看該作者

回覆樓主:

依個時候親人陪伴同鼓勵好重要


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


309#
發表於 19-4-25 20:31 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 14:40
弟婦剛開刀產下孖仔,大出血入左深切治療部,醫生乜都冇講,弟在醫院哭崩,打電話向我傾訴。不敢告訴外母, ...

take care


大宅

積分: 2381


310#
發表於 19-4-25 20:32 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 17:45
我都覺得外母係唔想,所以我到左醫院,都冇上去。
只係whtsapp問弟,我仲要唔要去醫院,佢都話唔洗,我做 ...

希望弟婦沒事,妳們一家都保重,bb健康長大


翡翠宮

積分: 86633

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


311#
發表於 19-4-25 20:37 |只看該作者
希望你弟婦平安


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


312#
發表於 19-4-25 20:42 |只看該作者
你口口聲聲話無宗教、但忌諱呢樣果樣、既然冇自己細佬點會唔去呢


男爵府

積分: 5395


313#
發表於 19-4-25 20:46 |只看該作者
cy101 發表於 19-4-25 14:43
唔可以唔同外母講喎, 我覺得佢應該要知!

一定要同弟婦阿媽講!
個女係人地阿媽生出來的,唔係嫁咗就唔係自己女!

唔該你地講返聲人地阿媽知啦

祝你弟婦平安無事
村姑 亞Bee


男爵府

積分: 6913


314#
發表於 19-4-25 20:57 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 17:17
係政府醫院

請問係咪Qe, 近日識2個媽媽生b後都大出血,好彩最後無事,祝你弟婦都平平安安!


男爵府

積分: 5327


315#
發表於 19-4-25 20:58 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 14:40
弟婦剛開刀產下孖仔,大出血入左深切治療部,醫生乜都冇講,弟在醫院哭崩,打電話向我傾訴。不敢告訴外母, ...

醒番就好 ,祝弟婦快速康復出院,孖B健健康康


子爵府

積分: 13573


316#
發表於 19-4-25 21:01 |只看該作者
maomaofafa 發表於 19-4-25 19:31
你阿媽會否去關心下? 作為奶奶呢啲時候應該出現下關心下... 我以前有個舊同事又係遇過呢啲情況, 好彩喺政 ...

弟弟冇話比外母知,更不會話比我父母知。
佢地之間,亦冇咩婆媳問題,所以唔係唔理,係唔知啫。


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


317#
發表於 19-4-25 21:05 |只看該作者

回覆樓主:

祝弟婦
平平安安
身體健康


公爵府

積分: 26605


318#
發表於 19-4-25 21:08 |只看該作者
接線生 發表於 19-4-25 17:10
我爸媽中午時間已去左探訪,當時仲未血崩。出事之後叫佢地去醫院都冇用,爸爸又輕微柏金遜症。弟弟又唔想 ...

祝弟婦平安
醒返應該冇乜事


禁止訪問

積分: 2005


319#
發表於 19-4-25 21:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12764


320#
發表於 19-4-25 21:09 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo