時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 5525

畀面勳章


301#
發表於 19-9-9 23:04 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-9 22:54
果啲所謂執法者愈來愈暴力,又無eq,係到鬧記者,市民。。只會激起更多民憤。。收手拉!!
...

你估暴徒既行動越來越升級,佢又會爭取佢想要嘅嘢?佢地又知唔知民意傾倒了,越來越多市民出聲反抗暴力,出街清潔香港。
感恩每天, 每人, 活在當下!


男爵府

積分: 8383


302#
發表於 19-9-9 23:04 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-9 23:00
你自己反省一下啦!睇多d直播!希望你是有良知!希望你d囝囡懂得分是非黑白!
...

我有睇直播,我見到汽油彈,但也有好多警察扮示威者,都有人影到喎, 在於我立場呢, 會有真示威者放火, 亦都會有人扮示威者放火搞事


子爵府

積分: 13203


303#
發表於 19-9-9 23:04 |只看該作者
areyouangry 發表於 19-9-9 22:53
你不代表我,暴徒不是我家人!!你要同暴徒做一家人你自己做飽去!!

暴徒都不是我一家人,只是破壞香港的死曱甴


禁止訪問

積分: 7265


304#
發表於 19-9-9 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


305#
發表於 19-9-9 23:06 |只看該作者
充裕 發表於 19-9-9 23:03
口罩男,示威

示威又怎樣,唔可以有立場?佢無 裝備架,係度企下都唔得咩


別墅

積分: 640


306#
發表於 19-9-9 23:07 |只看該作者
充裕 發表於 19-9-9 23:04
暴徒都不是我一家人,只是破壞香港的死曱甴

返大灣區啦
去共享榮耀


子爵府

積分: 13203


307#
發表於 19-9-9 23:07 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 23:04
我有睇直播,我見到汽油彈,但也有好多警察扮示威者,都有人影到喎, 在於我立場呢, 會有真示威者放火, ...

利害了,做錯事,破壞香港就係警察扮

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


禁止訪問

積分: 1853


308#
發表於 19-9-9 23:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7265


309#
發表於 19-9-9 23:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


310#
發表於 19-9-9 23:08 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-9 23:05
你看看我之前的post!我說了只要是犯法,全部都要拉!你睇清楚再challenge 我啦!你不要咁無知好嗎?
...

所以你都可以睇番我,我無盲撑,佢地係有錯,有錯嘅俾人拉正常
如果只係帶口罩係附近撑場,無破壞嘅, 畀人打我絕對係睇唔過眼


別墅

積分: 640


311#
發表於 19-9-9 23:08 |只看該作者
flyingspeedboat 發表於 19-9-9 23:07
真係笑死人。

係,警察真係好暴力,又喺太子站打死人,仲打死咗6個。另外,又開槍打盲爆眼女隻 ...

咁警察有冇死左人先


禁止訪問

積分: 7265


312#
發表於 19-9-9 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1853


313#
發表於 19-9-9 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7265


314#
發表於 19-9-9 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13203


315#
發表於 19-9-9 23:11 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-9 23:07
返大灣區啦
去共享榮耀

我去邊,關你q事,不過香港就係大灣區,香港是中國一部份,如果唔認自己係中國人,你可以走,如果你有本事, ,贈你特朗普金句

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 9856


316#
發表於 19-9-9 23:11 |只看該作者
sunoil 發表於 19-9-9 23:04
你估暴徒既行動越來越升級,佢又會爭取佢想要嘅嘢?佢地又知唔知民意傾倒了,越來越多市民出聲反抗暴力, ...

而家就係大家暴力升級。。可以講咩。。睇下邊邊得民心!
到底係咪所有衰野都係真示威者做??我諗好多市民都有??
但警察過度暴力大家都睇到!
其實好多人既要求係撤回加成立獨立調查。。班警察無錯怕咩??


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


317#
發表於 19-9-9 23:12 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-9 23:07
返大灣區啦
去共享榮耀

你唔滿意你滾出去,這裡是中國

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
●▽●●0●●﹏●●︿●


禁止訪問

積分: 7265


318#
發表於 19-9-9 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


319#
發表於 19-9-9 23:14 |只看該作者
flyingspeedboat 發表於 19-9-9 23:10
無,警察無死人,示威者有幾「和平」,大家都有目共睹。

當初示威者100萬和平上街
612果陣點解咁樣對待示威者
200萬上街
政府都無回應

如果和平係有用
有部分示威者唔會變到咁
邊個想自己無哂前途


男爵府

積分: 5525

畀面勳章


320#
發表於 19-9-9 23:15 |只看該作者
flyingspeedboat 發表於 19-9-9 23:07
真係笑死人。

係,警察真係好暴力,又喺太子站打死人,仲打死咗6個。另外,又開槍打盲爆眼女隻 ...

俾你笑下,好似話新增2個了
展仕牌,顯仕萍

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
感恩每天, 每人, 活在當下!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo