自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 24738


301#
發表於 5 小時前 |只看該作者
港股正承受抛售壓力,但沽壓來自技術性,而非基本面轉弱。
https://www.am730.com.hk/article/1038210


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 7448


302#
發表於 4 小時前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-25 20:14
我加埋美團

美團我放左,留返d錢,下個月海力士係美國上巿。


伯爵府

積分: 18253


303#
發表於 4 小時前 |只看該作者
幸運是對手 發表於 26-6-27 09:12
美團我放左,留返d錢,下個月海力士係美國上巿。

但其實我哋可以買到韓股,富途牛牛6月開始可以買


男爵府

積分: 7448


304#
發表於 4 小時前 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-25 21:07
巴巴高位300買過,之後跌到翻唔到身,幾年前放左,唔想再傷心,當買個教訓
...

我朋友入9988時,話高位$180跌落黎 $130入,公佈業績彈到$14x,話目標價$150,點知又跌返,直至比美國制裁,一路跌到依家。


珊瑚宮

積分: 103037

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


305#
發表於 4 小時前 |只看該作者
choyki 發表於 26-6-27 08:36
佢只係抽咗部分內容出嚟講。
實際上只係唔畀經非法途徑玩,唔係唔畀玩,如果唔畀玩,就取消港股通啦。

即係有人借呢個消息隊冧個市啦,都奇怪 日日明明有北水出入,但又話大陸只可以沽不能買


珊瑚宮

積分: 103037

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


306#
發表於 4 小時前 |只看該作者
本帖最後由 selinako^^ 於 26-6-27 09:34 編輯
yuyueng 發表於 26-6-26 15:21
咁又係,一日唔賣都未蝕,帳面數字。

易跌難升,跌就幾日 升分分鐘要幾年
我巴巴100買去過180 想放朋友話200先,點知宜家89
平保57 宜家@51,中人壽 28.x/29.x,宜家26.x
個市都痴線 買貨變坐艇,一買即坐 問題係我又唔係高追
問題 日日都係 琴日既低位..變今日既高位.. 一開市就冧山泥咁 鬥快碌落去,個 brake 壞左咁..剎唔到制咁衝落去


男爵府

積分: 7448


307#
發表於 4 小時前 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-27 09:15
但其實我哋可以買到韓股,富途牛牛6月開始可以買

我以為無得買,所以d人走去買7709


水晶宮

積分: 54059


308#
發表於 3 小時前 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-27 09:15
但其實我哋可以買到韓股,富途牛牛6月開始可以買

有無什麼手續,限制?


珊瑚宮

積分: 103037

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


309#
發表於 3 小時前 |只看該作者
幸運是對手 發表於 26-6-27 09:12
美團我放左,留返d錢,下個月海力士係美國上巿。
我留返小小當陪朋友


子爵府

積分: 12544


310#
發表於 3 小時前 |只看該作者
本帖最後由 October. 於 26-6-27 13:36 編輯

散戶要係股市賺錢係好難,自己目標都係等內銀大跌,買入收息做退休金。

科技股真係唔好掂,唔係老散可以玩既,睇下當年一眾炒過既所謂科技股,依家影都冇。


子爵府

積分: 10729

15週年勳章


311#
發表於 2 小時前 |只看該作者
天使之心02 發表於 26-6-27 09:15
但其實我哋可以買到韓股,富途牛牛6月開始可以買

但韓國已經抄到好高


水晶宮

積分: 54059


312#
發表於 2 小時前 |只看該作者
工程進行中 發表於 26-6-27 11:06
但韓國已經抄到好高

除香港外,差不多全世的市已很高。


伯爵府

積分: 18253


313#
發表於 1 小時前 |只看該作者
sochui 發表於 26-6-27 09:51
有無什麼手續,限制?

應該同埋港股一樣,冇任何限制
我自己就買7709,所以冇試過直接買韓國


子爵府

積分: 10956


314#
發表於 1 小時前 |只看該作者
沈大C昨晚好狠勁講現在一定係牛二,牛二會有幾個浪,現在只係牛二浪有5000點調整,必定爆上.


伯爵府

積分: 18253


315#
發表於 1 小時前 |只看該作者
工程進行中 發表於 26-6-27 11:06
但韓國已經抄到好高

而家韓國係全民皆股、好瘋狂


水晶宮

積分: 54059


316#
發表於 1 小時前 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-27 11:49
沈大C昨晚好狠勁講現在一定係牛二,牛二會有幾個浪,現在只係牛二浪有5000點調整,必定爆上. ...

講左吳中,跟他買,他不會賠比你


侯爵府

積分: 23435

2024年龍年勳章 畀面勳章


317#
發表於 1 小時前 |只看該作者
October. 發表於 26-6-27 09:57
散戶要係股是賺錢係好難,自己目標都係等內銀大跌,買入收息做退休金。

科技股真係唔好掂,唔係老散可以玩 ...

2000年同2026年,差26年,依度比較年青嘅jm應該唔太清楚個陣時嘅事
個陣時,好似係$8嘅HKT炒到上$50,之後就跌到$1,又4合1,唉,好多股民血淚呀!我個時冇錢,只係睇都戥佢哋心傷
註:銀碼應該唔太正確,看官可各自google


公爵府

積分: 26049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


318#
發表於 1 小時前 |只看該作者
sochui 發表於 26-6-27 11:15
除香港外,差不多全世的市已很高。

係時候撈底


子爵府

積分: 10956


319#
發表於 1 小時前 |只看該作者
sochui 發表於 26-6-27 11:51
講左吳中,跟他買,他不會賠比你

等睇大師表演,我都想佢講中大家happy


翡翠宮

積分: 85866

2025勳章蛇年勳章


320#
發表於 1 小時前 |只看該作者
Kennedyjason 發表於 26-6-27 11:49
沈大C昨晚好狠勁講現在一定係牛二,牛二會有幾個浪,現在只係牛二浪有5000點調整,必定爆上. ...

佢話上30000
自由太多會令世人失去平衡

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo