跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 380


301#
發表於 05-7-24 13:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我都開唔晒喎,點解呀, 我諗唔係我地部腦有問題,係BK有問題喎

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


302#
發表於 05-7-24 13:28 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我個廚房終於都整好晒啦,安安樂樂囉 :mrgreen: :mrgreen:

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


303#
發表於 05-7-24 13:29 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

哈~~~都唔知佢痴定我傻喇 :lol: :lol:


複式洋房

積分: 380


304#
發表於 05-7-24 13:29 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


咁你諗住去邊度wet呀

花子 寫道:
我就等緊細路打完遊戲機至出街




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


305#
發表於 05-7-24 13:30 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

喂喂~~你知唔知津子攪邊科呀


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


306#
發表於 05-7-24 13:32 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

去邊度wet 未有idea喎 不過一定會出街


複式洋房

積分: 380


307#
發表於 05-7-24 13:33 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我真係唔知津子搞咩啦,我都好耐唔見佢

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


308#
發表於 05-7-24 13:34 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

係時候say good bye 遲d再傾過 :tongue:


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


309#
發表於 05-7-24 13:36 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

津子好似係出面等緊d friend喎


複式洋房

積分: 380


310#
發表於 05-7-24 13:41 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


我見到呀,我諗緊幾時入去

花子 寫道:
津子好似係出面等緊d friend喎


我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


311#
發表於 05-7-24 13:42 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


不過要搵咗呀栗子先,佢好似病咗喎

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


312#
發表於 05-7-25 00:14 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

我硬係覺得唔多安全o既 :lol: 我諗我唔會去喇
草子 寫道:

我見到呀,我諗緊幾時入去


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


313#
發表於 05-7-25 00:19 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

家陣又打到pm喎 咁姐係我部腦傻唔晒,係bk既問題
草子,睇下收唔收到


複式洋房

積分: 380


314#
發表於 05-7-25 20:27 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

我等緊你去開房呀

收到pm呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


315#
發表於 05-7-25 22:34 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

草子:

咪咁衰啦


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


316#
發表於 05-7-26 20:24 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

栗子呀栗子~~

好耐唔見你喇,你點呀,小心身體呀 :cry:


複式洋房

積分: 380


317#
發表於 05-7-26 20:28 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

你咁早呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


大宅

積分: 4581

醒目開學勳章 環保接龍勳章


318#
發表於 05-7-26 21:45 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'

哈~~今晚同細路聯絡感情,一齊打雞雞,一陣呢~~我地又吃啜糕,係咪好溫馨呢


複式洋房

積分: 380


319#
發表於 05-7-27 20:20 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

你就好啦,羨慕C我啦, :-( 做咩今日唔上黎呀

我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。


複式洋房

積分: 380


320#
發表於 05-7-29 19:57 |只看該作者

Re: *~禽獸....集中營~*^_^'


花子~

你去咗邊呀,你唔理草子啦


[img align=left]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_44.gif[/img]




我有明珠一顆, 久被塵勞關鎖, 今朝塵盡光生, 照破山河萬朵。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo