想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


301#
發表於 11-3-9 14:51 |只看該作者

回覆 300# 的士太 的文章

聽日呀...

醫生都有叫我book定老公今晚do do.


大宅

積分: 1138


302#
發表於 11-3-9 14:54 |只看該作者
咁祝妳順順利利

原帖由 sa80 於 11-3-9 14:51 發表
聽日呀...

醫生都有叫我book定老公今晚do do.


大宅

積分: 4981


303#
發表於 11-3-9 14:59 |只看該作者
其實, 係好sudden地安排, 我自己本身無諗住咁快做架! 不過, 醫生話做就做啦~ 我都預左第一次唔會咁好彩就中囉~


大宅

積分: 1138


304#
發表於 11-3-9 15:14 |只看該作者
我都係一樣呀, 醫生話希望呢幾個月攪掂佢

原帖由 sa80 於 11-3-9 14:59 發表
其實, 係好sudden地安排, 我自己本身無諗住咁快做架! 不過, 醫生話做就做啦~ 我都預左第一次唔會咁好彩就中囉~


複式洋房

積分: 242


305#
發表於 11-3-9 15:15 |只看該作者
的士太,

我也是由放精第二天便一路谷肚痛, 像谷經
也是很倦, 又樣醜 (生暗倉)

姑娘說避免接觸動物及其排泄物,
是怕一旦成孕但受感染就麻煩,
所以她說最好不接觸動物,
但每人生活習慣不同, 還是自己衡量啦!!


大宅

積分: 4981


306#
發表於 11-3-9 15:17 |只看該作者
咁我地一齊加油啦!!!

原帖由 的士太 於 11-3-9 15:14 發表
我都係一樣呀, 醫生話希望呢幾個月攪掂佢


複式洋房

積分: 242


307#
發表於 11-3-9 15:26 |只看該作者
史迪仔

我也喜歡飲奶茶,
沒辦法, 還是每天 1-2 杯,
(姑娘說刺激的飲料/食物都不宜,
會令子宮收縮, 不利成孕)
我們都不是好學生!!!!

提重物我也不知道幾多為之重物,
我自己理解是要用腹部的力便不宜了,
有時你從地下提起物品,
便不自覺用腹部的力,
會感到腹部拉扯,
可能怕影響著床!!!???


大宅

積分: 1138


308#
發表於 11-3-9 15:28 |只看該作者
咁唔好理喇, 眼瞓就早啲休息喇我哋, 反正多休息對身體都好嘛

係呢, 妳哋有無日日飲奶或飲花膠湯呀 ? 或者有無其他嘢做緊係有幫助嘅呢 ?

原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 15:15 發表
的士太,

我也是由放精第二天便一路谷肚痛, 像谷經
也是很倦, 又樣醜 (生暗倉)

姑娘說避免接觸動物及其排泄物,
是怕一旦成孕但受感染就麻煩,
所以她說最好不接觸動物,
但每人生活習慣不同, 還是自己衡量啦!! ...


大宅

積分: 4981


309#
發表於 11-3-9 16:49 |只看該作者
幣啦~~ 我仲飲咖啡tim ><""


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


310#
發表於 11-3-9 20:01 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-8 22:07 發表
自從我做iui後.我每次做完都會自動休戰.直至下個cycle...
等bingo的日子真係有排等呀. 我都唔敢諗如果衰咗會點.真係希望果10萬8萬可以慳返

係啦,等bingo只係14日都好渡日如年 > <
我都唔敢唸個結果,next step點做,起碼唔會太失望,得左就當驚喜


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


311#
發表於 11-3-9 20:04 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-3-8 20:10 發表
我每次只浸4個字左右咋. 應該夠呱...浸完成身熱辣辣,之後上床覺覺豬


其實EC無講過話要浸幾耐, 只不過感覺上越耐越有效. 咁啱睇開電視, 咪唔好"side"咗佢囉. 以我理解浸到全身熱到出汗先至有效.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


312#
發表於 11-3-9 20:06 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 12:04 發表
各位,
你們有因為做 IUI,
搞到成面暗倉嗎?
我由開始打針後便不停出暗倉,
簡直沒完沒了.

另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項,
原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意

受精後的注意事項:
1. 保持心情開朗
2 ...

嘩你間診所姑娘咁好!死啦,我放精果晚已經食麻辣火鍋,咁實冇行啦 > <
我又冇谷瘡喎,反而除左胸脹痛之外,好似keep住個下腹扯住有少少痛咁,同埋好易攰呀!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


313#
發表於 11-3-9 20:06 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-9 09:29 發表
唔舒服就無, 不過就成日有啲都唔知係分泌定係啲藥流返出嚟咁囉 ...



咁須唔須要用護墊?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


314#
發表於 11-3-9 20:08 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 12:04 發表
各位,
你們有因為做 IUI,
搞到成面暗倉嗎?
我由開始打針後便不停出暗倉,
簡直沒完沒了.

另外, 我以為姑娘們都會向大家提出要注意事項,
原本沒有, 那我便抄一次出來等大家留意

受精後的注意事項:
1. 保持心情開朗
2 ...



謝謝你! 咁我可以到時注意下.

咁食辣得唔得呀?

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-3-9 20:10 編輯 ]


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


315#
發表於 11-3-9 20:14 |只看該作者
原帖由 miumiu2011 於 11-3-9 15:26 發表
史迪仔

我也喜歡飲奶茶,
沒辦法, 還是每天 1-2 杯,
(姑娘說刺激的飲料/食物都不宜,
會令子宮收縮, 不利成孕)
我們都不是好學生!!!!

提重物我也不知道幾多為之重物,
我自己理解是要用腹部的力便不宜了,
有時你從地 ...

我之前有睇過上環吉叔,佢成日話奶茶係慢性毒藥,又話奶同茶唔應該溝埋,就算唔係話想懷孕都建議戒架。同埋話㚼果想懷孕係緣茶都要戒。雖然奶茶我戒左咁耐都一直生唔出,但都係開始每日減量好啲喎~


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


316#
發表於 11-3-9 20:24 |只看該作者
原帖由 的士太 於 11-3-9 15:28 發表
咁唔好理喇, 眼瞓就早啲休息喇我哋, 反正多休息對身體都好嘛

係呢, 妳哋有無日日飲奶或飲花膠湯呀 ? 或者有無其他嘢做緊係有幫助嘅呢 ?


咦乜奶都幫到手架,係因為蛋白質嗎?
係啦講得啱呀,我地依段時間要爭取時間休息呀,我直頭10:30就訓添呀 XD


男爵府

積分: 5503


317#
發表於 11-3-9 22:01 |只看該作者

回覆 1# chu.c9 的文章

我呢幾日都係10點半就上床瞓覺...不過可能飲了花膠湯.每晚1點零就醒咗.因為急尿
聽有d jm講..食黑朱古力都有幫助.所以我都有食下黑朱古力(平時唔食朱古力)


男爵府

積分: 5503


318#
發表於 11-3-9 22:04 |只看該作者

回覆 30# 的士太 的文章

me2呀.依家成日都覺得好濕.睇清楚.原來係白色的. 塞藥引起...


男爵府

積分: 5503


319#
發表於 11-3-9 22:07 |只看該作者

回覆 6# rabbit2010 的文章

做完iui姑娘叫我記得用護墊. 因為藥會流返出lai


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


320#
發表於 11-3-9 22:09 |只看該作者

回覆 2# MimiKwan 的文章

唉, 我又係呀, 10點鬆D訓, 有時係11點幾12點就急醒 = ="" 跟住都朝早起身都仲係會好鬼急果種...
我之前有一排係咁, 跟住好左一排 (起碼係訓醒先急), 宜家又係成日要or夜尿, 唔知關唔關開始食GXC個Meca Women事, 因為真係開始食先發覺又有番夜尿 T___T (勁慘, 早訓極第二朝都係唔夠訓)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo