影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21308


301#
發表於 10-12-15 19:55 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-15 11:03 發表
唉,
有冇人好似我咁,
冇咩意慾再睇瑪麗啦 ????????


咁又未有住,見到碩碩就開心,但係個編劇無料就唔好霸住個位唔走,搞到套平淡到


侯爵府

積分: 21308


302#
發表於 10-12-15 20:04 |只看該作者
原帖由 panda_eyes 於 10-12-15 11:32 發表
hello, 今日終於有時間黎報到啦 ^^


侯爵府

積分: 21308


303#
發表於 10-12-15 20:20 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-15 16:14 發表

原來你有買架 作死你啊,做咩唔拎出黎比我望下咸濕下啊,無真人搞,搞個公仔都好丫


不過我覺得隻眼太惡,我鍾意佢咪起對眼,鈍鈍地既相多d ...
低調d


侯爵府

積分: 21308


304#
發表於 10-12-15 20:24 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-15 16:48 發表
因為我得唔到佢個人, 希望對住個公仔 = 對住碩碩..

係呀~我超級掛住佢呀,我尋晚發夢見到碩碩呀


侯爵府

積分: 21308


305#
發表於 10-12-15 20:25 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-15 17:06 發表


唔知顧問燒唔燒到....燒到既整返十張八張到時派比我地..
好提意


侯爵府

積分: 21308


306#
發表於 10-12-15 20:26 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-15 17:10 發表
我想睇碩碩fans meeting....下次約埋panda過韓國睇.... 唔知佢幾時再開呢... 發夢中....


我地呢度成場去曬喇,包行呀


侯爵府

積分: 21308


307#
發表於 10-12-15 20:27 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-15 17:22 發表
如果我地真係組團...會唔會嘈爆左架飛機????




侯爵府

積分: 21308


308#
發表於 10-12-15 20:29 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-15 17:30 發表
貴係貴左 d...我上官網度睇, 百賞碩 sold out, 所以, 我唔想遲 d 自己真係勁想要時冇得買, 到時又後悔.



冇錯,我而家想買返碩碩第一件t-shirt,要靠panda幫我搵,都未必搵到


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


309#
發表於 10-12-15 22:21 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-15 20:20 發表
低調d

Haileyma好難掩蓋佢既獸性架喎


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


310#
發表於 10-12-15 23:32 |只看該作者
Twitter message

数日前より、Treejスタッフが来日!今日、無事に帰国しました^^ プリンスは不休不眠で頑張ってるそうです。

(譯:幾日前,Tree J 職員來了,今日平安的回國了。王子正不眠不休的努力中)
========================
下,不眠不体,唔好啦,一陣又捱病就煩喇


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


311#
發表於 10-12-16 09:56 |只看該作者
101216 魚餌 ~



标题:郁悶啊 郁悶~

極度煩躁!!!
電視劇组全體員工和演員們休息的日子…
我卻一个人被叫去錄室錄新歌
回到家一看都3點了….
还有明天的 call time是八點…
這真是太過分了啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(又真係幾過份~ )

但是…
好喜歡新歌…..
鳗鱼們全都 hello hello!!thank you thank you..!!
啊哈哈哈
我睡不着 所以喝了米酒….
眼睛要闭起来了………….
为什么么么么么么么么么 咔


大宅

積分: 1742


312#
發表於 10-12-16 09:59 |只看該作者
各位姊妹, 好凍呀, 有無凍親? 凍到唔想郁, 出街記住著多件衫呀


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


313#
發表於 10-12-16 10:00 |只看該作者
Cri-J 官網彈出畫面-戴著麋鹿角角的聖誕碩
真是可愛的"聖誕碩"啊...


大宅

積分: 1742


314#
發表於 10-12-16 10:01 |只看該作者
無計啦, 邊個叫佢係人氣主角 唔通叫文MM唱咩
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 09:56 發表
101216 魚餌 ~



标题:郁悶啊 郁悶~

極度煩躁!!!
電視劇组全體員工和演員們休息的日子…
我卻一个人被叫去錄室錄新歌
回到家一看都3點了….
还有明天的 cal ...


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


315#
發表於 10-12-16 10:02 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-16 09:59 發表
各位姊妹, 好凍呀, 有無凍親? 凍到唔想郁, 出街記住著多件衫呀


係呀 ~
咩都戴晒上身,
又帽又頸巾, 又手套.......
著到成隻稯咁~
天氣已經凍成咁,
仲耍落雨, 凍上加凍~


男爵府

積分: 9053

醒目開學勳章


316#
發表於 10-12-16 10:06 |只看該作者
聖誕碩真真真係 超正呀!!!!!!
已經擺左上 blog啦~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


317#
發表於 10-12-16 10:31 |只看該作者
原帖由 HIMLOKMA 於 10-12-16 09:59 發表
各位姊妹, 好凍呀, 有無凍親? 凍到唔想郁, 出街記住著多件衫呀

凍死左啦,都唔知點解突然咁鬼凍既
不過我都死左去冬眠 訓到而家先起身
但係聽日出job都唔知點死,仲要去加多利山


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


318#
發表於 10-12-16 10:33 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 10:00 發表
Cri-J 官網彈出畫面-戴著麋鹿角角的聖誕碩
真是可愛的"聖誕碩"啊...

...

擺到明,引我犯罪啦


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


319#
發表於 10-12-16 10:35 |只看該作者
原帖由 embrace_dreams 於 10-12-16 09:56 發表
101216 魚餌 ~



标题:郁悶啊 郁悶~

極度煩躁!!!
電視劇组全體員工和演員們休息的日子…
我卻一个人被叫去錄室錄新歌
回到家一看都3點了….
还有明天的 cal ...

陰公囉
但係你紅,唱歌又好聽嘛,諗住係為我地而唱咪得囉


其實套劇係咪差唔多殺科呢,而家都12集啦


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


320#
發表於 10-12-16 10:45 |只看該作者
可愛到不得了










好,睇完呢d,跟住要睇既,就會眼火爆既
停喇!!!

唉,無眼睇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo