心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


301#
發表於 11-4-20 12:00 |只看該作者
gigianna 發表於 11-4-20 11:51
回覆 mimichong 的帖子

嘩,咁真係超悶喎。我呢到d同事都會傾,食tea,都ok啦。 ...

我d同事都好少傾計...公司好靜ga~~

點評

gigianna  係唔傾,定係d同事較文靜?  發表於 11-4-20 12:33


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


302#
發表於 11-4-20 12:29 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 11:34
哈哈~佢係上司佢坐房...我坐廳..我自己都唔知點樣得罪佢.....以前都有2個同事(為佢而走了)....工作上鍾意就 ...

咁你都幾頂得吓喎頂得順佢呀
我就真係唔得啦冇計傾我會口臭gar
              


大宅

積分: 2003


303#
發表於 11-4-20 12:29 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 11:51
係呢,你地d小朋友幾大啦?

7y


大宅

積分: 2374


304#
發表於 11-4-20 12:29 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 11:49
wa,呢d好大wok wo!!
3年無講野...工作上唔會交流到咩?

係囉~ 我都好有興趣知...


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


305#
發表於 11-4-20 12:31 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 12:00
我d同事都好少傾計...公司好靜ga~~

我地靜就好大件事啦
              


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


306#
發表於 11-4-20 13:10 |只看該作者
工作上都係做個d嘢...千篇一律....一日復一日...早上等收工~瞓醒又返工
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


307#
發表於 11-4-20 13:10 |只看該作者
patmama 發表於 11-4-20 12:31
我地靜就好大件事啦

所以我返工好悶,要上黎傾下計~wakaka~


伯爵府

積分: 17134


308#
發表於 11-4-20 13:11 |只看該作者
gigianna 發表於 11-4-20 12:29
7y

wa~~都大個啦~~係咪開始free返d呀~~


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


309#
發表於 11-4-20 13:12 |只看該作者
回覆 ivythepooh 的帖子

就係唔知咩事~都係得罪佢掛初初都有主動叫佢早晨~但佢無任何反應....叫多2次唔應我咪唔叫o羅
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


310#
發表於 11-4-20 13:12 |只看該作者
回覆 ivythepooh 的帖子

唔知係同事文靜定點,總之真係無野傾...
靜到有d驚...


伯爵府

積分: 17134


311#
發表於 11-4-20 13:13 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 13:12
回覆 ivythepooh 的帖子

就係唔知咩事~都係得罪佢掛初初都有主動叫佢早晨~但佢無任何反應....叫 ...

咁都得,無lala都會唔睬你!!~

痴線ga,一嬲仲嬲足3年!好恐怖呀~~

你都幾叻呀,咁都忍到佢~


伯爵府

積分: 17134


312#
發表於 11-4-20 13:14 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 13:10
工作上都係做個d嘢...千篇一律....一日復一日...早上等收工~瞓醒又返工 ...

咁又係,日日都係咁返工放工...


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


313#
發表於 11-4-20 13:16 |只看該作者
gigianna 發表於 11-4-20 11:51
回覆 mimichong 的帖子

嘩,咁真係超悶喎。我呢到d同事都會傾,食tea,都ok啦。 ...

(佢一向權力最大)其實以前好開心o架~公司 4~5個同事....成日tea (入公數/佢請)...幫我地爭取福利....耐唔耐周圍去食嘢.....當我係細妹.....好啺我/包容我....但唔知點解~關係無啦啦......係我結婚時期開始變咗
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


314#
發表於 11-4-20 13:17 |只看該作者
bulubee 發表於 11-4-20 12:29
係囉~ 我都好有興趣知...

無o架~有嘢/有問題一樣會問我...有時心情唔好問佢嘢就會面黑黑.....只係平時唔會私人傾計
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


315#
發表於 11-4-20 13:20 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 13:16
(佢一向權力最大)其實以前好開心o架~公司 4~5個同事....成日tea (入公數/佢請)...幫我地爭取福利....耐 ...

佢....佢嫁左未?


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


316#
發表於 11-4-20 13:21 |只看該作者
冰封三尺 非一日之寒.....肯定我做咗d嘢令佢唔like....佢係一個好重權力嘅人....可能我係佢下屬....佢覺得我唔認同佢(代表身我反骨)
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


317#
發表於 11-4-20 13:23 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 13:20
佢....佢嫁左未?

嫁咗....4x歲....更年期
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


318#
發表於 11-4-20 13:27 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-4-20 13:20
佢....佢嫁左未?

哈哈~放心~唔好諗錯....唔係暗戀我(幾自大)
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


319#
發表於 11-4-20 13:30 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 13:23
嫁咗....4x歲....更年期

哈哈哈~~唔知以為佢唔抵得你嫁左而嬲tim~~


伯爵府

積分: 17134


320#
發表於 11-4-20 13:31 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-20 13:27
哈哈~放心~唔好諗錯....唔係暗戀我(幾自大)

好彩佢已經嫁左~~唔知真係會亂諗野~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo