影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


301#
發表於 11-6-22 05:27 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-21 23:10
我老公同我一齊睇,佢都話點解個阿媽一d都唔覺有問題?
因為本身佢阿媽就係有問題,即係好似有D內地人可以隨地ALL CARE,佢去到邊到都會一樣照ALL而唔會覺得有問題一樣。。。。


水晶宮

積分: 73497


302#
發表於 11-6-22 08:25 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:21
我都唔係好識煮飯,但係我都會煮飯比我個女食,點可以咁架。。。。
...
咁你有冇睇個節目呀,有既話就知佢講既嘢根本就係借口,一個字可以形容佢"懶",最後佢個囡話媽咪煮啲嘢好好食,煮多啲比我食呀,佢把口就話好呀,但個樣就..............,我諗佢地之後都係再食外賣架啦~~~


水晶宮

積分: 73497


303#
發表於 11-6-22 08:28 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:22
如果你話全世界國家都有打滕你話幾好呢!捉呢D趴街去打膝就岩。
只係打滕益左佢地,應該打完之後再好似對啲小朋友咁對佢地,跟手仲要做埋太監,咁就啱~~~


水晶宮

積分: 73497


304#
發表於 11-6-22 08:29 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:22
我都係一直咁樣安慰自己
係囉,比啲信心,我諗好快就會聽到你既好消息~~~


水晶宮

積分: 73497


305#
發表於 11-6-22 08:35 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:23
其實買多一日都唔算太過份,因為有時候可能遇著天氣唔好,或者好似今日咁個機佬遲遲未黎。。。D鬼佬鍾意一 ...
我諗我都要開始習慣一次過買多一兩日送先得啦,唔係真係會好似今次咁比人玩死...........佢地習慣食急凍嘢,但我地唔慣日日咁食,仲有佢地個雪櫃我諗都大我地既好幾部,所以可以咁樣,以前既超市好遠架,諗諗下香港真係方便~~~


水晶宮

積分: 73497


306#
發表於 11-6-22 08:36 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:24
我好似個D愛國者一樣,得個講字架咋!
依家香港好多呢啲人喎


水晶宮

積分: 73497


307#
發表於 11-6-22 08:37 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:25
你上黎就呼叫我一下
好,我諗我大約香港時間8:00到9:00到啦~~~


水晶宮

積分: 73497


308#
發表於 11-6-22 08:38 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:25
有好野梗叫埋個女一齊睇架啦!
咁你個女睇完有冇反應呀,我尋晚都比個女睇左,佢一睇就~~~


水晶宮

積分: 73497


309#
發表於 11-6-22 08:41 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:26
可能第時D皮膚唔打呢D野就會好快老。。。
咁就死得啦,打咁多成個臘像咁,你睇下啲明星就知啦,好多人都話古天樂有打,而且依家佢個樣同同响山頂個臘像冇分別~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


310#
發表於 11-6-22 08:43 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:26
今日夾硬的左佢出去,買左對新鞋同新手袋比佢
買嘢比佢都要夾硬同佢出去,如果我媽咪話買比我即刻蹼到去啦........睇黎佢真係唔係好鐘意出行咁喎,你問佢係咪想變宅女呀~~~


水晶宮

積分: 73497


311#
發表於 11-6-22 08:44 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-22 05:27
因為本身佢阿媽就係有問題,即係好似有D內地人可以隨地ALL CARE,佢去到邊到都會一樣照ALL而唔會覺得有問題 ...
我都係咁話,佢根本就唔覺自己有問題,仲覺得自己都唔知幾鍚啲仔女添喎~~


水晶宮

積分: 73497


312#
發表於 11-6-22 09:01 |只看該作者
個女唔做啦......佢尋晚返來好似冇乜嘢咁,咁好啦我等佢食埋飯跟手同佢講,"你比我刷左牙先","你瞓啦","係呀",跟住佢唔出聲,如果冇事既話佢會話哦,咁我就知佢有啲嘢,"咁我地埋你沖完涼先呀","好呀",跟住佢話M痛,我就叫佢開冷氣我同佢吹頭,咁好啦差唔多吹完頭既時候,佢同我講,"媽咪呀如果我唔做咁點呀","點解你唔做呀","我如果成日係咁,咁爸爸又返夜,我見唔到爸爸呀",跟住佢就喊,"咁如果只係呢樣既話,你只係做暑期工,咁你最多都係做一兩個月啫","我覺得好辛苦,一開始冇諗住要做咁長既時間",佢係由12:00到10:00,"我都同你講左唔係一定要你搵嘢做,我同爸爸唔係睇到個錢咁大","如果你真係做唔到既話就唔做囉,唔好為左見到啲同學可以買乜物而去做工,錢係搵唔晒,而且佢地為左搵錢都有損失就係佢地既學業",跟住同佢講左一輪,本來佢好啲,點知突然又喊,"仲乜喊呀,有乜講比我知","媽咪,對唔住呀,我成日都發你脾氣",今次係個囡第一次真心咁同我講呢句說話,我唔知點解佢突然會咁講,可能呢兩日見到好多唔同嘴臉既人都唔定,點都好啦,呢兩日就係佢人生既其中一個經驗.............哈~~~打左一大段嘢添,sorry ~~~


翡翠宮

積分: 75533


313#
發表於 11-6-22 12:30 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 09:01
個女唔做啦......佢尋晚返來好似冇乜嘢咁,咁好啦我等佢食埋飯跟手同佢講,"你比我刷左牙先","你瞓啦"," ...

睇怕你女女上左好重要嘅一課,企咁多個鐘又係好辛苦,不過我覺得而家新一代真係無我地以前咁捱得苦。我記得返工初頭,有幾晚就發開口夢(我媽話返我聽),成晚話請你地坐返底啦,排好隊.......


水晶宮

積分: 73497


314#
發表於 11-6-22 17:05 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 12:30
睇怕你女女上左好重要嘅一課,企咁多個鐘又係好辛苦,不過我覺得而家新一代真係無我地以前咁捱得苦。我記 ...
我諗佢一定係啦,唔係都唔會同我咁講........我都覺依家既人係冇以前咁捱得,可能真係物質太過豐富啦,你都好掛住小朋友喎~~~


翡翠宮

積分: 75533


315#
發表於 11-6-22 17:11 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 17:05
我諗佢一定係啦,唔係都唔會同我咁講........我都覺依家既人係冇以前咁捱得,可能真係物質太過豐富啦,你都 ...

佢重要喊住咁同你講,睇怕佢唔敢搵sales黎做!
我都唔知呀,可能初初返工好緊張掛。
我記得阿仔係大約2年前去睇醫生,咁醫生就問佢讀書讀成點呀?第時想做咩呀?佢話想做警察,我話警察好辛苦架喎,又要巡邏,又無得歎冷氣,咁熱,跟住佢就話唔做,個醫生就叫佢不如做佢徒孫啦,做醫生可以涼冷氣,但實習時就會辛苦d,但阿仔佢話唔鐘意做醫生。


水晶宮

積分: 73497


316#
發表於 11-6-22 17:20 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 17:11
佢重要喊住咁同你講,睇怕佢唔敢搵sales黎做!
我都唔知呀,可能初初返工好緊張掛。
我記得阿仔係 ...
一定唔再搵,我諗佢會搵啲冇咁長時間做架啦~~~
你咁嚇你個仔架,咁佢兩樣都唔做,依家想做乜嘢呀,同你一樣做老師~~~


翡翠宮

積分: 75533


317#
發表於 11-6-22 17:36 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 17:20
一定唔再搵,我諗佢會搵啲冇咁長時間做架啦~~~
你咁嚇你個仔架,咁佢兩樣都唔做,依家想做乜嘢呀, ...

咁我講事實佢聽o者,佢好怕熱架,我覺得做醫生都好,由其做眼科,都好好搵,不過佢唔鐘意,以前有講過想做巴士司機,我同佢講諗清楚呀,如果係就唔洗讀咁多書。


水晶宮

積分: 73497


318#
發表於 11-6-22 17:39 |只看該作者
比啲嘢你地玩下~~~



一直盯着红点看30秒,然后转向墙壁一直眨眼睛。看得到
子华吗? ^^


水晶宮

積分: 73497


319#
發表於 11-6-22 17:41 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-22 17:36
咁我講事實佢聽o者,佢好怕熱架,我覺得做醫生都好,由其做眼科,都好好搵,不過佢唔鐘意,以前有講過想做 ...
你好現實呀,做眼科真係唔錯架,但牙醫都好,人老左一定要睇牙醫既~~~


翡翠宮

積分: 75533


320#
發表於 11-6-22 19:16 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-22 17:39
比啲嘢你地玩下~~~

見到呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo