立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4874
原帖由 mc_baby 於 11-07-18 發表 我16/6 day1, cycle 28... 上星期一11/7 day24心急check, 冇... 唔舒服咳咳去睇中醫, 中醫都話唔似~
子爵府
積分: 10404
scytsin 發表於 11-7-19 10:11 我同妳一樣16/6day1啊!今日系排卵後day 14重未想黎m!體溫方面今朝跌左0.1度only,以往黎m都會跌0.3度, ...
其實都可以check,不過如果你驚既,就等多兩日睇下先!
原帖由 K.K.NG 於 11-07-19 發表 其實都可以check,不過如果你驚既,就等多兩日睇下先!
積分: 10259
scytsin 發表於 11-7-19 11:05 Check左喇!但無bingo!鬆一口氣!快d黎m啦!
積分: 3575
原帖由 scytsin 於 11-07-19 發表 Check左喇!但無bingo!鬆一口氣!快d黎m啦!
原帖由 bear88 於 11-07-19 發表 用clear blue ?? 下個cylc e 努力呀~~
scytsin 發表於 11-7-19 11:38 No ar!! 用green d咋!green d都無哄,今日都排卵後day14啦!
但係你有無用晨尿check呀?
原帖由 K.K.NG 於 11-07-19 發表 但係你有無用晨尿check呀?
男爵府
積分: 6375
scytsin 發表於 11-7-19 12:42 有啊!所以應該就無法系bingo!費事side錢買clearblue了!
積分: 1626
原帖由 charmg.kama 於 11-07-18 發表 我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄 ...
積分: 5527
原帖由 樂芯媽咪 於 11-07-19 發表 我今日去排左健康院,我22/3預產期,下個月頭去照聲波,希望bb乖乖會穩定啦!而家5week!唉,健康院排到1/ ...
原帖由 bear88 於 11-07-19 發表 我都覺得綠d 無..多數都無 我今日排卵後第8天....等 ..等..等
別墅
積分: 932
原帖由 mangopp8 於 11-07-20 發表 我22/6 day 1 , 今天和昨天check 過綠d!上是今天!我是否bingo?可否看醫生!我驚醫務所未check 到!會否太 ...
原帖由 scytsin 於 11-07-20 發表 第8天重系著床階段!起碼day12後先知結果啦!
原帖由 siuangel1 於 11-07-20 發表 今早體溫36.6, C6話不如再量多次,點知去返36.3....... 咁以邊個作準?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy