想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4874


301#
發表於 11-7-19 10:11 |只看該作者

引用:我16/6+day1,+cycle+28...上星期一11/7+day

原帖由 mc_baby 於 11-07-18 發表
我16/6 day1, cycle 28...
上星期一11/7 day24心急check, 冇...
唔舒服咳咳去睇中醫, 中醫都話唔似~
我同妳一樣16/6day1啊!今日系排卵後day 14重未想黎m!體溫方面今朝跌左0.1度only,以往黎m都會跌0.3度,我應該驗下嗎?因為排egg後day10 check過無bingo,我吾敢再check!而且覺得自己應該吾會bingo,因為一d感覺都無!




子爵府

積分: 10404


302#
發表於 11-7-19 10:14 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-19 10:11
我同妳一樣16/6day1啊!今日系排卵後day 14重未想黎m!體溫方面今朝跌左0.1度only,以往黎m都會跌0.3度, ...

其實都可以check,不過如果你驚既,就等多兩日睇下先!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


303#
發表於 11-7-19 11:05 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-19+10:11+我同

原帖由 K.K.NG 於 11-07-19 發表
其實都可以check,不過如果你驚既,就等多兩日睇下先!
Check左喇!但無bingo!鬆一口氣!快d黎m啦!




子爵府

積分: 10259


304#
發表於 11-7-19 11:08 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-19 11:05
Check左喇!但無bingo!鬆一口氣!快d黎m啦!
用clear blue ??

下個cylc e 努力呀~~


我day 38 ..繼續等m come



大宅

積分: 3575


305#
發表於 11-7-19 11:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-19+發表其實

原帖由 scytsin 於 11-07-19 發表
Check左喇!但無bingo!鬆一口氣!快d黎m啦!
我今日終於來左m了,鬆左一口氣,可以開始新cycle




大宅

積分: 4874


306#
發表於 11-7-19 11:38 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-19+11:05+Check

原帖由 bear88 於 11-07-19 發表
用clear blue ??

下個cylc e 努力呀~~
No ar!! 用green d咋!green d都無哄,今日都排卵後day14啦!




子爵府

積分: 10404


307#
發表於 11-7-19 12:20 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-19 11:38
No ar!! 用green d咋!green d都無哄,今日都排卵後day14啦!

但係你有無用晨尿check呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4874


308#
發表於 11-7-19 12:42 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-19+11:38+No+ar

原帖由 K.K.NG 於 11-07-19 發表
但係你有無用晨尿check呀?
有啊!所以應該就無法系bingo!費事side錢買clearblue了!




男爵府

積分: 6375


309#
發表於 11-7-19 16:18 |只看該作者
各方面都冇進展…. Temp 36.1 v___v””” (day 38!!!)


子爵府

積分: 10259


310#
發表於 11-7-19 17:54 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-19 12:42
有啊!所以應該就無法系bingo!費事side錢買clearblue了!

我都覺得綠d 無..多數都無

我今日排卵後第8天....等 ..等..等

完全無反應

9成失敗了



大宅

積分: 1626


311#
發表於 11-7-19 18:32 |只看該作者

引用:我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前

原帖由 charmg.kama 於 11-07-18 發表
我繼續吃中藥調理彋是暫停?因為未吃中藥前用曼秀查到有排卵,但吃後查不到,又是剛剛學用紅d,常常得個哄 ...
我覺得你可以試停一個月觀察下!




男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


312#
發表於 11-7-19 20:37 |只看該作者

回覆:pmchuchu 的帖子

我今日去排左健康院,我22/3預產期,下個月頭去照聲波,希望bb乖乖會穩定啦!而家5week!唉,健康院排到1/9先有得睇!d大陸人多到呢、遲過我嘅都排左啦!個姑娘都話我咁遲!



<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 6375


313#
發表於 11-7-20 00:14 |只看該作者

引用:我今日去排左健康院,我22/3預產期,下個

原帖由 樂芯媽咪 於 11-07-19 發表
我今日去排左健康院,我22/3預產期,下個月頭去照聲波,希望bb乖乖會穩定啦!而家5week!唉,健康院排到1/ ...
咁誇張!不過真係好多大6人.....




大宅

積分: 4874


314#
發表於 11-7-20 00:20 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-7-19+12:42+有啊

原帖由 bear88 於 11-07-19 發表
我都覺得綠d 無..多數都無

我今日排卵後第8天....等 ..等..等
第8天重系著床階段!起碼day12後先知結果啦!




男爵府

積分: 6375


315#
發表於 11-7-20 08:00 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

今早體溫36.6, C6話不如再量多次,點知去返36.3....... 咁以邊個作準?




別墅

積分: 932


316#
發表於 11-7-20 08:13 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我22/6 day 1 , 今天和昨天check 過綠d!上是今天!我是否bingo?可否看醫生!我驚醫務所未check 到!會否太早!
myphoto.jpg




大宅

積分: 3575


317#
發表於 11-7-20 08:17 |只看該作者

引用:我22/6+day+1+,+今天和昨天check+過綠d!上

原帖由 mangopp8 於 11-07-20 發表
我22/6 day 1 , 今天和昨天check 過綠d!上是今天!我是否bingo?可否看醫生!我驚醫務所未check 到!會否太 ...
你買支clearblue check下, confirm左就去診所啦,早d book 床位!




子爵府

積分: 10259


318#
發表於 11-7-20 08:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-19+發表我都

原帖由 scytsin 於 11-07-20 發表
第8天重系著床階段!起碼day12後先知結果啦!
多謝你安慰!但我原完無feel !係有少少胸痛!似作m !




子爵府

積分: 10259


319#
發表於 11-7-20 08:45 |只看該作者

引用:今早體溫36.6,+C6話不如再量多次,點知去返

原帖由 siuangel1 於 11-07-20 發表
今早體溫36.6, C6話不如再量多次,點知去返36.3....... 咁以邊個作準?
我覺得第一次!



點評

MW148  應該是等一次作準  發表於 11-7-21 01:48


子爵府

積分: 10259


320#
發表於 11-7-20 08:46 |只看該作者

引用:今早體溫36.6,+C6話不如再量多次,點知去返

原帖由 siuangel1 於 11-07-20 發表
今早體溫36.6, C6話不如再量多次,點知去返36.3....... 咁以邊個作準?
我day 39 36.96 !




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo