想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


301#
發表於 11-8-3 14:25 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 11:48
澳門?? 山頂E院??
我聽過, 真係好恐怖
唔係, 佢係HK架~~~


侯爵府

積分: 21177


302#
發表於 11-8-3 14:27 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-3 14:19
其實政府真係咁架,一個人真係只可以BOOK一個期,如果個個人BOOK幾個期,咩都返去CHECK,健康院埋勁BUSY,加上 ...

健康院幾時開始有13價?幾時開始有新針打?因為我都要安排出世後,邊支針去私家,邊支針去健康院。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


303#
發表於 11-8-3 14:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 12:21
叮叮對眼似c6, 大大吓鼻仔以下就似咗我
99成日都講 "點解大大吓似咗媽咪!?"
個樣一路大一路會變, 見叮叮似你, 你99唔會又呷醋呀嘛


侯爵府

積分: 21177


304#
發表於 11-8-3 14:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 14:18
公司多嘢做真係煩d
好在我公司e+好清閒
第日同事放產假時, 就未必可以咁自由去泵奶

嘩,話咁快你同事就快生得啦?


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


305#
發表於 11-8-3 14:30 |只看該作者
minna00 發表於 11-8-3 14:28
個樣一路大一路會變, 見叮叮似你, 你99唔會又呷醋呀嘛

咁都吃醋??個仔似媽媽係應該架麻??

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


306#
發表於 11-8-3 14:31 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 14:25
健康院唔係有其他母嬰服務架咩?我見有家庭計劃服務,有嬰兒服務,又有產檢,又有餵人奶service,我都以為 ...

我知道有家庭計劃服務,有嬰兒服務,又有產檢,其他就唔知啦..因為我產後返左一次醫院CHECK jor,健康院ONLY 產前 & bel bel 打10價 & MMR


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


307#
發表於 11-8-3 14:32 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 14:30
咁都吃醋??個仔似媽媽係應該架麻??
或者佢想個孫似自己個仔


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


308#
發表於 11-8-3 14:34 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 13:23
我同事剛剛同我講,有張餐台唔要,4人木台包chair,但唔知有幾好,靚唔靚,只因為係TKO區,所以佢問我。如 ...

雖然係工人整爛張枱, 其實我一早都想換
遲d叮叮學行, 用璃玻枱都危險, 因為bb鍾意隨手拎d嘢敲嚟敲去
e+只不過係早咗少少啫!
你同事張餐枱我有興趣架, 環保之餘, 我又可以慳番筆, 但係張枱大唔大張? 因為我用緊嗰張太大, 我想換張細d, 等叮叮多d地方玩
有冇個size & photos 可以睇吓?

乳腺方面, 我真係唔知除咗健康院之外, 可以去邊
政府又話鼓勵母乳, 咁簡單既事都做到咁, 完全係唔support母乳mama囉!
我尋晚已經沖完熱水涼, 再熱敷, 再按摩, 但作用不大, 仍然有粒嘢好硬~
但奶量就冇再繼續跌落去
希望快d好番啦!


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


309#
發表於 11-8-3 14:34 |只看該作者
本帖最後由 wingcrown 於 11-8-3 14:35 編輯
悅同 發表於 11-8-3 14:27
健康院幾時開始有13價?幾時開始有新針打?因為我都要安排出世後,邊支針去私家,邊支針去健康院。 ...

我一陣 4PM返健康院,BEL BEL 打MMR & 10價,我幫你問NURSE,返黎話你知..
newspaper就話今年,但又冇講幾月我都想知....

健康院得4合1,依家D菌咁勁,打6合1好D.6合1就要去C+, MMR 就可以返健康院,因為一樣架,唔駛WASTE 錢...hehehehe
如果健康院有13價,OF COZ 返健康院啦


大宅

積分: 1074


310#
發表於 11-8-3 14:34 |只看該作者
各位好,
我都係剛結婚同埋剛決定展開大計.
不過, 原來要準備的事情真係好多... 星期5晚準備推拿攪好疼痛的腰骨, 星期六就去睇西醬, 跟進一d 婦科問題.. 之後就要開始睇中醫調理身體, 同埋增進準備bingo 的知識...
真係好忙, 同埋好多野要學呀!!!

希望可以成功啦.. 還希望多d 有經驗既人可以教下我...


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


311#
發表於 11-8-3 14:39 |只看該作者
candacechoi 發表於 11-8-3 14:34
各位好,
我都係剛結婚同埋剛決定展開大計.
不過, 原來要準備的事情真係好多... 星期5晚準備推拿攪好疼痛 ...

加油^^調理好身子先...
我生完條腰成日痛....未有BB前,條腰都唔會痛&酸ga


伯爵府

積分: 17022


312#
發表於 11-8-3 14:50 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 14:34
雖然係工人整爛張枱, 其實我一早都想換
遲d叮叮學行, 用璃玻枱都危險, 因為bb鍾意隨手拎d嘢敲嚟敲去


乳腺方面, 我真係唔知除咗健康院之外, 可以去邊
我識一個餵人奶既specialist
可以幫人通乳線
有需要話我知


伯爵府

積分: 17022


313#
發表於 11-8-3 14:53 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 12:21
叮叮對眼似c6, 大大吓鼻仔以下就似咗我
99成日都講 "點解大大吓似咗媽咪!?"

痴線~~個仔似媽咪有冇咁出奇??


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


314#
發表於 11-8-3 15:15 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-3 14:19
其實政府真係咁架,一個人真係只可以BOOK一個期,如果個個人BOOK幾個期,咩都返去CHECK,健康院埋勁BUSY,加上 ...

我覺得我個case同你老公個朋友既case係兩回事囉!
佢係因為出世時冇去母嬰健康院做登記, 人哋唔幫佢就bb應打針既月份zip期
而我個case係佢將我同bb唔同問題放埋一齊咁處理

我明白健康院有好多case要做, 但冇理由話要將我同bb排埋同一個期囉!
如果佢話有好多case or 指定日期先有得睇我呢類型既問題, 我可以接受; 但係bb打針又係另一回事啦!!
bb打針&健康評估係指定每個星期邊一兩日先做, 同我去睇乳腺跟本係兩回事

而且, 我都唔係第一時間就打去約期
我係先打咗去健康院既母乳熱線先, 熱線話線路煩忙, 話如果問有關母乳餵哺技巧問題就留言待覆, 其他急d既問題就打去母嬰健康院
咁講法, 即係母嬰健康院係受理母親/母乳問題啦!!
呢頭又鼓勵母乳餵哺, 但做出嚟既嘢又係另一回事, 先至叫人氣憤嘛!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


315#
發表於 11-8-3 15:20 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 14:28
嘩,話咁快你同事就快生得啦?

係呀! 佢e+已經6個月


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


316#
發表於 11-8-3 15:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 14:30
咁都吃醋??個仔似媽媽係應該架麻??

佢想似佢個仔掛!!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


317#
發表於 11-8-3 15:25 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 14:50
我識一個餵人奶既specialist
可以幫人通乳線
有需要話我知

要去邊度睇?? 幾錢?
我想知d資料, 可唔可以send俾我?


侯爵府

積分: 21177


318#
發表於 11-8-3 15:29 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 14:34
雖然係工人整爛張枱, 其實我一早都想換
遲d叮叮學行, 用璃玻枱都危險, 因為bb鍾意隨手拎d嘢敲嚟敲去
e+只 ...

我同事開緊會,之後我叫佢比d資料我,看看你喜不喜歡,但之前聽佢講係好輕便的木台,唔side地方,有4張chairs。但真係唔知咩台,又唔知靚唔靚,如果喜歡就要,唔喜歡就當無聽過啦!haha!

如果要到時叫架van,一水車走,非常方便。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


319#
發表於 11-8-3 15:32 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-3 14:34
我一陣 4PM返健康院,BEL BEL 打MMR & 10價,我幫你問NURSE,返黎話你知..
newspaper就話今年,但又冇講幾月:b ...

好呀!謝謝你。麻煩你幫我問下。因為我都唔知邊針,幾時要返私家,我怕我miss左 or 重複左d針。私家個姑娘都叫我,健康院有得打果針就唔好返黎私家打,費時重複資源 and side錢。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


320#
發表於 11-8-3 15:35 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 14:34
雖然係工人整爛張枱, 其實我一早都想換
遲d叮叮學行, 用璃玻枱都危險, 因為bb鍾意隨手拎d嘢敲嚟敲去
e+只 ...

我幫你問下人,係9月媽媽會有一個專門教人餵人奶的義工,佢常常去餵人奶什麼機構接聽電話,解答媽媽餵人奶的求助電話架。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo