想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 1853


301#
發表於 11-9-10 22:24 |只看該作者

引用:Quote:羊嘉嘉+發表於+11-9-9+14:00+我8/7+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


302#
發表於 11-9-10 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emiliarabbit+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我為左幾時去睇醫生,同公司講而苦惱。不過,而家得淺控,未實在
唔好想太多,多休息。小心身體。



魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


303#
發表於 11-9-10 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我為

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


304#
發表於 11-9-10 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我老公當淺控係流野,吾鬼彩我haha
咁衰?不過我老公話bingo,他就無得玩囉。




魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


305#
發表於 11-9-10 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13931


306#
發表於 11-9-10 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+11-09-10+發

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-10 發表
我老公又係甘講
啲男人,唉~我今日又day one ,希望下個c中啦



魚魚媽


禁止發言

積分: 1853


307#
發表於 11-9-11 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊嘉嘉+於+11-09-10+發表我老

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1853


308#
發表於 11-9-11 17:02 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1853


309#
發表於 11-9-11 17:03 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2896


310#
發表於 11-9-11 20:58 |只看該作者
羊嘉嘉 發表於 11-9-11 17:03
我今日真係可以confirm 喇!"

恭喜你呀, 終於可以 confirm 喇
我今次都係同你差不多, 6 Aug Day 1
我用紅 D check, 應該 28/8 排卵 (你27/8)
我同你相差一日, Miss M 今日未探我, 唔知今次有冇機~~
之前我心急, 7/8 用佐 "準快易" check , 好雪白, 仲諗住冇機
衣家見到你 check 到有成 2-3 week, 搞到我心思思好想 check 多次

想問下你哩排有咩唔同呀??
其實我覺得哩排多佐胃氣, 以前食飽先有, 衣家未食野之前都有, 但唔知係咪心理作用, so 都想了解多 d


大宅

積分: 1570


311#
發表於 11-9-11 21:58 |只看該作者

引用:我今日真係可以confirm+喇!+ +

原帖由 羊嘉嘉 於 11-09-11 發表
我今日真係可以confirm 喇!





大宅

積分: 1564


312#
發表於 11-9-12 08:46 |只看該作者
回覆 羊嘉嘉 的帖子

我都係8月6號day1呀!但我day28已用clear blue check到1-2week,之後day30再check多次都係有,於是9月5號搵了醫生confirm左勒!現在等月尾再返去睇下有無閃閃! 你都快d去睇醫生,跟手book醫院呀!
總之恭喜晒!
其他mj繼續努力,好快到你地了!


禁止發言

積分: 1853


313#
發表於 11-9-12 10:27 |只看該作者

回覆:Aug6 day1 again, 快D到我啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo