想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 984


301#
發表於 11-9-13 13:45 |只看該作者
大家努力努力~ 一齊做個龍媽!!!!!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


302#
發表於 11-9-13 14:25 |只看該作者
本帖最後由 jocat102 於 11-9-13 14:25 編輯

我個肚痛左2日仲未黎到......尋晚連條腰骨都痛埋! 唉!
今日就係day 32 la, m小姐快d到...之後俾我快d再開工la!!! pls~~~~~~


男爵府

積分: 7798


303#
發表於 11-9-13 15:25 |只看該作者

引用:回覆+yvonnejesse+的帖子 排卵棒係唔係2XX

原帖由 jocat102 於 11-09-12 發表
回覆 yvonnejesse 的帖子

排卵棒係唔係2XX 7枝個D...我PERIOD 咁唔準...咁幾多號開始用好丫....我試過一次 ...
係呀,$2xx 5 枝,clearblue 都有,你通常cycle 幾多?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


304#
發表於 11-9-13 15:47 |只看該作者
回覆 yvonnejesse 的帖子

我d cycle 真係好亂...如果真係計平均就40日左右la, 有陣時33, 有陣時36, 有陣時41, 有陣時43, 試過55! (個次仲以為自己係中左添....點知....連卵都未排), 唉~~~~~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


305#
發表於 11-9-14 15:10 |只看該作者
我今日day 33 la....m 小姐仲未黎......個肚又無痛啦啵!! 想點呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2277


306#
發表於 11-9-14 15:12 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

我反而係個胸好痛,痛咗兩日,痛過平時m到!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


307#
發表於 11-9-14 15:15 |只看該作者
我day34喇, 個肚成日冤冤地, 今日開始個胸有小小漲痛, 唔知係m 小姐就黎呢?


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


308#
發表於 11-9-14 16:01 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

我個胸都係好痛呀......追巴士個陣真係想死.......究竟想點呀!!!

點評

fingerose  妳唔好甘急步wor, 仲有機bingo 架麻...care d 好!  發表於 11-9-14 21:04


別墅

積分: 984


309#
發表於 11-9-14 18:08 |只看該作者
自從plan有BB開始,幾乎每日無間斷上黎baby kingdom,我發覺自己開始short short地,好似上晒癮咁!!!! 有時睇得越多,知道得越多,反而更容易患上「自以為bingo症」,越大壓力,越難bingo到!!!!!!! 所以我決定由今個cycle開始,暫停唔會再上黎baby kingdom住,直至bingo到為止!!!!

各位jm,我要暫時同你大家告別啦,bingo到的話會再次上黎向各位報喜的了!!!

anyway,多謝大家呢個月以黎的支持同鼓勵!!! 希望大家都可以盡快bingo到啦,齊齊做個龍媽媽啦!!! 加油加油!!!!!


大宅

積分: 3276

畀面勳章


310#
發表於 11-9-14 20:41 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

我都係咁話,成日凝住凝住,人都癲,所以得閒先上黎睇下,唔再好落力去覆,因為我都真係以為自己有BINGO既徵狀,但到頭黎都係FAIL...我27/8 day 1...今日睇左醫師,佢話好左,而家開始要食補野,希望快d bingo喇


男爵府

積分: 7504


311#
發表於 11-9-14 21:09 |只看該作者
我就係個個月都凝住好似BINGO 甘, 攪到好似個傻婆.....十足精神分裂...今個CYCLE 仲有幾日就揭曉啦...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


312#
發表於 11-9-14 21:47 |只看該作者
我雖然試緊第二胎,都緊張呀!! kaka 真係要冷靜D先得


男爵府

積分: 7798


313#
發表於 11-9-14 22:32 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

剛M come




男爵府

積分: 7798


314#
發表於 11-9-14 22:35 |只看該作者

引用:我今日day+33+la....m+小姐仲未黎......個

原帖由 jocat102 於 11-09-14 發表
我今日day 33 la....m 小姐仲未黎......個肚又無痛啦啵!! 想點呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我到左喇希望你也快d下一round,然後bingo




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


315#
發表於 11-9-14 22:52 |只看該作者

回覆:yvonnejesse 的帖子

我都想呀!依家個肚唔知想點吖!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


316#
發表於 11-9-14 23:35 |只看該作者

回覆:fingerose 的帖子

Me toooooooooooooo




大宅

積分: 1683

畀面勳章


317#
發表於 11-9-15 09:43 |只看該作者
回覆 adawmy 的帖子

加油呀!


大宅

積分: 2277


318#
發表於 11-9-15 10:31 |只看該作者

回覆:8月中 day 1...各jm 加加油, 打打氣

黎兩日個肚冇乜扯住扯住啦!淨係胸痛,用紅啲又冇線,睇黎又失敗啦!




翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


319#
發表於 11-9-15 10:42 |只看該作者
今天day31 由day27-28已經feel到個肚(子宮)好唔舒服,我估m小姐就快到,但等左幾日仲唔來,谷到果肚彎腰拎野都唔舒服,好頂呢~
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


320#
發表於 11-9-15 11:34 |只看該作者
我今日day 34 la~~~~~之前有肚痛, 呢2日又無.....個下腹實實地! 體溫本來係36.0-36.1, 今早36.3....古古怪怪! 一係就快d黎m la!! 真係煩丫!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo