想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21177


301#
發表於 11-8-22 18:30 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-22 17:37
坦白講..之前學個d乜式物式都無用...到時就自然識..其實...hehe

欖球式我都無試過...總之抱到個b ...

我都覺得攪球式,超高難度,但我朋友示範比我睇,佢又好容易。真係熟手技工。

姑娘都係教d開刀and孖胎的媽媽先用lee個方法。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


302#
發表於 11-8-22 18:31 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:24
冇咩話題架
講吓個工人, 講吓電視咁囉
我見到佢將我個仔舞嚟舞去就火都嚟
我見到佢將我個仔舞嚟舞去就火都嚟
都唔想望佢

你真係忍得,比我實會出聲!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


303#
發表於 11-8-22 18:34 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 17:36
咁又係.......
而且你要食住家飯, 又真係難攪d

煮飯對我黎講,係好方便,好快手既事,最多食得簡單d。叫我落街搵食,仲覺得累 and side時間!

係怕集中唔到精神做公司野多d

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


304#
發表於 11-8-22 18:35 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 17:37
不過我今次有咩一定會出聲

唔出聲,忍多幾次真係會爆煲!!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


305#
發表於 11-8-22 18:38 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-22 17:42
真係唔知算唔算好彩....我99真係乜人都唔care.... 佢淨係當佢外家既人係自己人...

自己仔女/ 老公及其他 ...

但係太無感情,又真係有d怪怪,特別係婆婆咁錫Katie,一對比之下,又真係差太遠。好似好無感情咁樣。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


306#
發表於 11-8-22 19:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 18:35
唔出聲,忍多幾次真係會爆煲!!

所以今次唔會忍,
你話傷感情都係咁話,
真係唔可以次次咁俾佢搞


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


307#
發表於 11-8-22 19:23 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 18:30
我都覺得攪球式,超高難度,但我朋友示範比我睇,佢又好容易。真係熟手技工。 姑娘都係教d開刀and孖胎的媽 ...

我都係用橫抱式,有時佢會鍾意趴係我身度食


大宅

積分: 4028


308#
發表於 11-8-22 20:13 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 11:16
係好容易嚇親嫁,佢又冇見過你,個環境又陌生,所以真係唔可以過份熱情,b豬出街唔出聲嫁,一返到屋企即刻 ...
我亞b又相反喎,超鍾意出街,一出到街就大叫
人地對住佢笑,佢就對番人笑架


大宅

積分: 4028


309#
發表於 11-8-22 20:27 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-22 14:08
唔使complain啦! c6喺度, 有眼睇
之前佢唔喺屋企, 99上完嚟, 我同佢呻, 佢好似冇咩反應
今次佢表面上係企 ...
我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架!
咁我又冇乜所謂既..
kiki,你EQ好高呀!
如果我係你,一定會對住99黑面呀!


大宅

積分: 4028


310#
發表於 11-8-22 20:30 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 14:41
我發夢唔係見到bb,係唔停手的餵奶,換片加家務,見到你地都有d嚇到怕怕。 ...
唔洗怕,有我陪你
做做下就會慣了


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


311#
發表於 11-8-22 20:30 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-22+14:08+唔

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-22 發表
我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架!
咁我又冇乜所謂既..
kiki,你EQ好高呀!:g ...
唔知點解啲99咁極端




大宅

積分: 4028


312#
發表於 11-8-22 20:34 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-22 16:01
過左龍…………….
,仲要唔修飾,講到出口黎爭寵!
咁我想問下kiki
你結婚時,你99有冇好唔捨得你老公?


大宅

積分: 4028


313#
發表於 11-8-22 20:36 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-22 20:30
唔知點解啲99咁極端
二少奶,你係咪黎左m喇?
我仲未黎呀!但呢幾日有d d 肚痛...


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


314#
發表於 11-8-22 21:01 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-22+20:30+唔知

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-22 發表
二少奶,你係咪黎左m喇?
我仲未黎呀!但呢幾日有d d 肚痛...
係呀,不過冇痛




伯爵府

積分: 17022


315#
發表於 11-8-22 21:08 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-22+16:01+過左龍…

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-22 發表
咁我想問下kiki
你結婚時,你99有冇好唔捨得你老公?
我99有呀,結婚前半年第一日搬去新屋,佢走果時仲喊呀,之後就開始對我好衰




伯爵府

積分: 17022


316#
發表於 11-8-22 21:09 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-22+14:08+唔

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-22 發表
我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架!
咁我又冇乜所謂既..
kiki,你EQ好高呀!:g ...
唔問仲好,唔洗煩




伯爵府

積分: 17022


317#
發表於 11-8-22 21:10 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-22+18:35+唔出聲,

原帖由 黃二少奶 於 11-08-22 發表
所以今次唔會忍,
你話傷感情都係咁話,
真係唔可以次次咁俾佢搞
寧願出聲好過之後自己辛苦




伯爵府

積分: 17022


318#
發表於 11-8-22 21:11 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-8-22+17:42+真係唔知

原帖由 悅同 於 11-08-22 發表
但係太無感情,又真係有d怪怪,特別係婆婆咁錫Katie,一對比之下,又真係差太遠。好似好無感情咁樣。 ...
呢個就係婆婆同99既分別,大部份孫都係親婆婆多d




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


319#
發表於 11-8-22 22:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabbitbaby1+於+11-08-22+發

原帖由 gangting 於 11-08-22 發表
我99有呀,結婚前半年第一日搬去新屋,佢走果時仲喊呀,之後就開始對我好衰



...
駛唔駛喊呀,香港有幾大,要見隨時有得見啦




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


320#
發表於 11-8-22 22:15 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-8-22+14:08+唔

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-22 發表
我99同你99相反,7月1日見完bb後就冇見過bb喇!乜都唔問,乜都唔理架!
咁我又冇乜所謂既..
kiki,你EQ好高呀!:g ...
Wah... 你仲耐....

但我99都唔會主動見我地or 62.... 都係間中62約食飯佢先局見仔女們,但會盡快閃




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo