想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


301#
發表於 11-9-1 17:30 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+17:20+返緊

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我岩岩check完紅d
白如紙
但有pat透明鼻涕、仲可以拉出3cm長絲
你唔好擔心,如果體溫一直咁上下,即未排




珍珠宮

積分: 30303


302#
發表於 11-9-1 17:34 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+15:50+而家

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
一步一步啦
唔好咁快想得太遠令自己太大壓力
孕育一個bb唔易
yes




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


303#
發表於 11-9-1 17:37 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 17:30
你唔好擔心,如果體溫一直咁上下,即未排
咁樣唔知幾時再做
佢又有拉絲同鼻涕喔
但驗唔到喔
咁係咪再等驗到先dodo
我怕今晚做完
聽日深粗
咁樣唔惦架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


304#
發表於 11-9-1 17:39 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-1+17:30+你唔

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
咁樣唔知幾時再做
佢又有拉絲同鼻涕喔
但驗唔到喔
做咗先算啦,明天有線再做





大宅

積分: 3315


305#
發表於 11-9-1 17:41 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-1 17:37
咁樣唔知幾時再做
佢又有拉絲同鼻涕喔
但驗唔到喔
你第一個月check, 唔知自己既pattern, 推測唔到幾時排,
咁就只好隔日dodo 以保持丁丁在子宮內既數量,
你怕聽日深粗, 咁如果後日大後日至深粗呢?
呢D無得計咁多架喇, 我地有咁多資料都係推測,
唔保證架~~~

有時係你既就係你架, 想做就做啦~~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


306#
發表於 11-9-1 17:46 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-1 17:41
你第一個月check, 唔知自己既pattern, 推測唔到幾時排,
咁就只好隔日dodo 以保持丁丁在子宮內既數量,
你 ...
因為我覺得3日dodo一次都可以接受
如果兩日太密
我唔洗返工當然冇問題啦
但c6真係一個好忙既人
因為佢公司同客都唔係響香港
果邊早我地就夜
所以夜晚都做到好夜
佢已經覺得我呢輪癲癲地
如果深粗我一定做
但如果唔肯定
我想隔3日先囉

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


307#
發表於 11-9-1 18:05 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-1 17:46
因為我覺得3日dodo一次都可以接受
如果兩日太密
我唔洗返工當然冇問題啦
如果C6太辛苦當然要先顧住佢啦, 隔日做都只係想增加成功率, 如果太攰當然可以改變一下, 都係果句, 係你既, 一次就已經足夠!


珍珠宮

積分: 30303


308#
發表於 11-9-1 18:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
做咗先算啦,明天有線再做





珍珠宮

積分: 30303


309#
發表於 11-9-1 18:09 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-1+17:46+因

原帖由 Cruby 於 11-09-01 發表
如果C6太辛苦當然要先顧住佢啦, 隔日做都只係想增加成功率, 如果太攰當然可以改變一下, 都係果句, 係你既, ...





男爵府

積分: 6375


310#
發表於 11-9-1 18:12 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-9-1+17:41+你第一個

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
因為我覺得3日dodo一次都可以接受
如果兩日太密
我唔洗返工當然冇問題啦
我同c6連do 4 日,呢個cycle夠喇




男爵府

積分: 6375


311#
發表於 11-9-1 18:15 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-9-1+17:41+你第一個

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
因為我覺得3日dodo一次都可以接受
如果兩日太密
我唔洗返工當然冇問題啦
我同c6連do 4 日,呢個cycle夠喇




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


312#
發表於 11-9-1 18:16 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-1 18:05
如果C6太辛苦當然要先顧住佢啦, 隔日做都只係想增加成功率, 如果太攰當然可以改變一下, 都係果句, 係你既, ...
我之前都係咁稔
亦真係第一次唔避孕,自己計排卵只係做一次就中
因為我身體好、經期準
不過冇左之後身體同經期都亂左
好不容易先調好
上個月老公出完trip傳左超級病毒比我
然後誘發埋五、六年冇發作過哮喘發作
醫生比類固純我食啦當然
醫生講左食住唔好有bb
我唔肯食咁耐
跟著停左
然後咳番
係食咳藥
呢隻咳藥都係唔可以有bb架
但我上個星期食過
所以呢段時間我唔知會唔會d藥影響個紅d結果或者排卵
我亦摸到自己身體有問題

因為我呢個月好得閒而朋友又送左紅d比我
我先發晒癲咁玩
到下個月我開學
我唔會玩
等我m完我會再調番正常d身體先

所以我唔會好似其他jm咁咁勤力
因為我都信係身體健康既
計一次就中
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


313#
發表於 11-9-1 18:19 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

For ur information la .... 我20, 26-29 dodo, 28 red d positive
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6375


314#
發表於 11-9-1 18:23 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

食葯會亂cycle..... 我都試過




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


315#
發表於 11-9-1 18:34 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-1 18:23
食葯會亂cycle..... 我都試過
之前有左因為作小產
醫生開左黃體酮比我
當時講明會影響經期
因為係hormone
而類固純同果隻咳水醫生又話唔可以懷孕
所以我覺得有影響都唔出奇
可能我求知欲強
我見到紅d咁
所以我真係好想知道點解咁
所以好多問題問大家
問黎問去都係果d問題
問到你地煩
其實我又唔係話呢期一定要中
中就當然好啦
但唔中我都唔覺得有問題
反正係我第一次試玩之嘛
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


316#
發表於 11-9-1 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-01+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
咁早放工??
係呀我放5點




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


317#
發表於 11-9-1 18:37 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+17:20+返緊

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我岩岩check完紅d
白如紙
但有pat透明鼻涕、仲可以拉出3cm長絲
我都淡色左喇
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


318#
發表於 11-9-1 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-01+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-01 發表
做咗先算啦,明天有線再做
係呀!想做就做左先唔好稔咁多




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


319#
發表於 11-9-1 18:39 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-1 18:37
我都淡色左喇
淺極都深過我

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


320#
發表於 11-9-1 18:41 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

今朝比你地幫眼睇果個已經係我今個cycle見過最深色喇





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo