自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 2409


301#
發表於 12-7-1 20:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


302#
發表於 12-7-1 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alphabetagamma+於+12-07-01+

原帖由 Showon 於 12-07-01 發表
你不是說不知所謂的人不會去嗎?還是我誤會了
我無去



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


303#
發表於 12-7-1 21:08 |只看該作者


男爵府

積分: 6731


304#
發表於 12-7-1 21:20 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

唔想被抽水





男爵府

積分: 5959


305#
發表於 12-7-1 23:10 |只看該作者
而家D遊行變晒質,去似有function大家聚一聚咁。點解重咁多人聽班政棍支笛?人地良振英都未上任,就叫人下台,就知人唔得,
想香港好,就大家合作D,唔好係又反,唔係又反。


珍珠宮

積分: 47563

2024年龍年勳章


306#
發表於 12-7-1 23:16 |只看該作者
而家去遊行,無論係乜嘢訴求,包括保護動物或要求加綜援,都會被泛民同蘋果日報屈你係反香港政府同大陸.

所有遊行人士都會被代表了。


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


307#
發表於 12-7-2 00:34 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!






男爵府

積分: 6694


308#
發表於 12-7-2 01:27 |只看該作者

回覆:venus.c 的帖子





我家有2個小寶貝~~~


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


309#
發表於 12-7-2 01:39 |只看該作者

版主 的帖子

如大家所諗,已經抽左
1341164456081.jpg




子爵府

積分: 13636

好媽媽勳章


310#
發表於 12-7-2 01:44 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!


如cy 處理得好,解決到問題,
我會支持佢!




大宅

積分: 4115


311#
發表於 12-7-2 01:45 |只看該作者
都係東方講嘢中肯


男爵府

積分: 9383


312#
發表於 12-7-2 02:05 |只看該作者

版主 的帖子

唔去。唔鍾意泛民




男爵府

積分: 9383


313#
發表於 12-7-2 02:05 |只看該作者

版主 的帖子

唔去。唔鍾意泛民




伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


314#
發表於 12-7-2 02:14 |只看該作者

ayumihamasaki 的帖子

唔想成為果班蠻人既一份子



每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


禁止訪問

積分: 2405


315#
發表於 12-7-3 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4907


316#
發表於 12-7-3 17:25 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


317#
發表於 12-7-3 17:28 |只看該作者
唔想比班茂利借題發揮


男爵府

積分: 6006

畀面勳章


318#
發表於 12-7-3 17:29 |只看該作者


子爵府

積分: 11028


319#
發表於 12-7-3 17:36 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

依家先揮手,我無去,因為我即使對政府有不滿,我更不滿所謂嘅民主派人士,不甘被政棍利用




大宅

積分: 4885


320#
發表於 12-7-3 17:54 |只看該作者
BK呢到係正面想法, 我地都唔想香港咁亂, 亦都唔想以後七一變左一個開派對GE遊行, 比外國人笑, 當遊行變左質, 姐係好似同佢地一齊開P, 攪亂香港跌序, 周街都垃圾咁, 就唔會遊呢D行, 除非呢D攪事黨無晒LA

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo