烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


301#
發表於 12-10-25 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vane+於+12-10-25+發表收左2

原帖由 vane 於 12-10-25 發表
我覺得波羅好香,暫時味道最好都係提子
收完又再整二樽细既奇異果、什果(楊桃+提子+冬棗)



點評

doggiemama01  上癮啦上癮啦~  發表於 12-10-26 14:17
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


302#
發表於 12-10-25 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vane+於+12-10-25+發表收左2

原帖由 vane 於 12-10-25 發表
我覺得波羅好香,暫時味道最好都係提子
漏左相
1351170028479.jpg



點評

doggiemama01  菠蘿好香又消滯, 芭樂又係會出好多水架~  發表於 12-10-26 14:17
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


303#
發表於 12-10-25 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vane+於+12-10-25+發表我覺得

原帖由 vane 於 12-10-25 發表
漏左相
我樽士多啤梨幾曰已經出晒汁
1351170214558.jpg



點評

doggiemama01  係呀, 遲d就會巢哂皮咁架~  發表於 12-10-26 14:16
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 3590


304#
發表於 12-10-26 14:13 |只看該作者


大宅

積分: 3590


305#
發表於 12-10-26 14:15 |只看該作者
我今日做左薑酵素,橙酵素各一樽,半個月後有得飲啦

點評

doggiemama01  好, 期待~  發表於 12-10-26 14:20


大宅

積分: 4320


306#
發表於 12-10-27 20:13 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

士多檸收成啦!
1351339914255.jpg

點評

detachment    發表於 12-10-27 20:41


大宅

積分: 4320


307#
發表於 12-10-27 20:42 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

又順手釀多樽「菠蘿茄」。
1351341648104.jpg


寶石宮

積分: 281776


308#
發表於 12-10-27 20:50 |只看該作者

引用:又順手釀多樽「菠蘿茄」。+

原帖由 doggiemama01 於 12-10-27 發表
又順手釀多樽「菠蘿茄」。
我都啱啱整咗蕃茄奇異果蜜糖呀


大宅

積分: 4320


309#
發表於 12-10-27 21:01 |只看該作者

回覆:milktealai 的帖子

係得星期六得閒咋。




寶石宮

積分: 281776


310#
發表於 12-10-28 14:10 |只看該作者

引用:Quote:又順手釀多樽「菠蘿茄」。我都啱啱整

原帖由 milktealai 於 12-10-27 發表
我都啱啱整咗蕃茄奇異果蜜糖呀
補相,蕃茄奇異果蜜糖
1351404672628.jpg


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


311#
發表於 12-10-30 18:05 |只看該作者
今日收左洛神花啦,我加左橙
酸酸甜甜又有橙香味,亞女都話正

D洛神花辯幾好食,仲脆架
D相係個電話到,我白痴整唔到上嚟

點評

detachment    發表於 12-10-30 20:16
順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 3004


312#
發表於 12-10-30 21:45 |只看該作者

引用:啱啱買左奇異果同橙,今晚試下第一次整,希

原帖由 Mius0403 於 12-10-14 發表
啱啱買左奇異果同橙,今晚試下第一次整,希望成功!
今日收成,好重啤酒味,同埋好甜,下次要溝多d水。第一次整好成功,下次試下bk jm 講嘅平果番茄先




大宅

積分: 3004


313#
發表於 12-10-30 21:46 |只看該作者

回覆 回覆:Mius0403的帖子

補相
temp_photos.jpg




大宅

積分: 3004


314#
發表於 12-10-30 21:47 |只看該作者

回覆 回覆:Mius0403的帖子

得細半樽
temp_photos.jpg




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


315#
發表於 12-10-30 22:08 |只看該作者
我今日收成,用3tbsp加大半杯水,好大酒味,飲完好似飲咗酒咁,面都有少少紅!你地會吾會咁架


大宅

積分: 4320


316#
發表於 12-10-30 22:19 |只看該作者

回覆:GG9190 的帖子

我初次飲會眼訓㗎!




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


317#
發表於 12-10-30 22:24 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-10-30 22:26 編輯
doggiemama01 發表於 12-10-30 22:19
我初次飲會眼訓㗎!

咁即係似酒味係正常飮多啲真係會醉


大宅

積分: 4320


318#
發表於 12-10-30 22:38 |只看該作者

回覆:GG9190 的帖子

係啦




大宅

積分: 3004


319#
發表於 12-10-30 23:05 |只看該作者

回覆 回覆:GG9190的帖子

除左有醉意之外,d酵素咁甜,飲得多會唔會有糖尿病㗎



點評

doggiemama01  又沖水又加冰, 每次最多飲30cc; 唔會甜得過果汁x生吧?  發表於 12-10-31 10:05


水晶宮

積分: 73034

2024年龍年勳章


320#
發表於 12-10-31 23:02 |只看該作者
你地有冇日日飲酵素呀 ? 有冇覺得身體有咩轉變 ?? 分享下.
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo