本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-29 16:40 編輯
琛媽 發表於 12-10-29 14:14 
响哩度你講野就最老實最中肯架喇, 你睇人一定無錯, 信晒你mOOn姐50就50啦 ...
ho_mama 發表於 12-10-29 02:48 
Moon 姐你講笑咋話?比到你最多最多都50咋喎?
chinatea 女人大忌呀,佢18,22都未夠架,我就唔同啦,有孫就快60.呢樣就真架. 發表於 1 小時前
是但啦, 年齡只係一個數字, 有時應大就大, 應細就細啦.
試問人生有幾多個十年呢 ??
茶茶 ~ 有孫唔一定60架, 唔比你細細個就已經................
ho_mama ~ 你唔好聽雪雪老點你呀,
信我啦, 我話我係一個老太婆就係老太婆.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代