興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


301#
發表於 12-10-29 14:51 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-29 14:14
响哩度你講野就最老實最中肯架喇, 你睇人一定無錯, 信晒你mOOn姐50就50啦 ...

雪雪....C 啦, 你咁講....我份人真係又直又蠢架! 咁我都唔知多唔多謝你好!

我隻6都成日話我, 幾十歲人仲咁天真咁傻, 把口快過個腦架!


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


302#
發表於 12-10-29 14:57 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 14:05
業主要賣樓,我俾人逼遷呀~~~

我兩年幾前都試過...個C 人業主響無睇樓之下將我租住果層樓賣左, 我直情收到律師信要我2個月內搬, 交吉添呀!


男爵府

積分: 8656

BK Milk勳章


303#
發表於 12-10-29 14:57 |只看該作者

回覆:CCKI 的帖子

以前個醫生教我洗乾浄塊面之前,用小小白醋食用果D,溝落盆水度,用洗面pop抹面,不用過水,用毛巾印乾,一日一至二次。如面有傷口會覺那,或者皮膚好敏感,好乾就唔做得,我多數夏天做,好小秋冬做,因為會乾D。做一星期到,會有效果,滅小油利感,收毛孔去死皮去印去黃。




大宅

積分: 3824


304#
發表於 12-10-29 15:07 |只看該作者

引用:Quote:業主要賣樓,我俾人逼遷呀~~~我兩年

原帖由 ho_mama 於 12-10-29 發表
我兩年幾前都試過...個C 人業主響無睇樓之下將我租住果層樓賣左, 我直情收到律師信要我2個月內搬, 交吉添 ...
頭先lunch個孤寒業主打嚟話放盤,問如果地產帶人睇樓幾時方便,棟樓舊加上lee個單位好多嘢唔妥,有能力搬都唔想喺度住!



水晶宮

積分: 67215


305#
發表於 12-10-29 15:29 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-10-29 14:51
雪雪....C 啦, 你咁講....我份人真係又直又蠢架! 咁我都唔知多唔多謝你好!

我隻6都成日話我, 幾 ...

天真無機心, 咁做人至快樂嘛
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


306#
發表於 12-10-29 15:37 |只看該作者
回覆 ^O^ 的帖子

你留意返係咩位置上生瘡出來,每個位置都你同內部出咩問題,好多時下扒出就係肝熱,兩邊腮就係濕,真係要睇中醫先了解到咩事會出瘡架.
<br><br>


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


307#
發表於 12-10-29 15:40 |只看該作者
我今日買左3磅柑,用來曬果皮,d肉就唔知點食啦,都係要掉.

點評

disneyole  加糖榨汁?  發表於 12-10-29 19:54
moonlight9198    發表於 12-10-29 16:49
<br><br>


珍珠宮

積分: 34740


308#
發表於 12-10-29 15:41 |只看該作者
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-29 15:46 編輯
chinatea 發表於 12-10-29 15:37
回覆 ^O^ 的帖子

你留意返係咩位置上生瘡出來,每個位置都你同內部出咩問題,好多時下扒出就係肝熱,兩邊腮就 ...

係個鼻成日出、眉心又有d、兩邊面脥間唔中又有d,手臂膊頭都會出架,總之有皮膚既地方都有可能出。

點評

disneyole  細個時話個鼻出間瘡即係比人暗戀, 係咪有人長期暗戀你呀?    發表於 12-10-29 19:56
chinatea  以前有聽過鼻,但唔記得左,不如你試下老鴿煲綠豆迫下d毒出來啦.  發表於 12-10-29 16:08


珍珠宮

積分: 34740


309#
發表於 12-10-29 15:47 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-29 15:40
我今日買左3磅柑,用來曬果皮,d肉就唔知點食啦,都係要掉.

派D比街坊囉,掉左佢好嘥喎!不過唔好自己食咁多,會濕熱架。

點評

琛媽  聽講晒果皮d柑食唔到架好難吃  發表於 12-10-29 16:09
chinatea  好酸架,我而家減肥冇用佢來做果醬,因為用好多糖.  發表於 12-10-29 16:06


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


310#
發表於 12-10-29 16:06 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-29 15:29
天真無機心, 咁做人至快樂嘛

都幾十歲人囉, 好聽D既就係天真, 唔好聽D 既咪白痴囉!


水晶宮

積分: 67215


311#
發表於 12-10-29 16:08 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-29 15:41
係個鼻成日出、眉心又有d、兩邊面脥間唔中又有d,手臂膊頭都會出架,總之有皮膚既地方都有可能出。 ...

真係周身都有喎, 咁誇嘅
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


312#
發表於 12-10-29 16:09 |只看該作者
點評
chinatea 女人大忌呀,佢18,22都未夠架,我就唔同啦,有孫就快60.呢樣就真架.


哎呀! 咁......我係咪真係估錯晒呀?! C 囉.....駛唔駛真係 delete 左個 post 呀?


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


313#
發表於 12-10-29 16:11 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-29 15:41
係個鼻成日出、眉心又有d、兩邊面脥間唔中又有d,手臂膊頭都會出架,總之有皮膚既地方都有可能出。 ...

咁我覺得係濕毒多D喎! 真係睇下中醫條理下一排先啦!

呀, 仲有, 你又試下介下口, 唔好食牛、豆、濕熱野睇下會唔會好D!


翡翠宮

積分: 79902

醒目開學勳章 BK Milk勳章


314#
發表於 12-10-29 16:23 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-29 14:17
咁你加多隻蛋比佢啦, mOOn姐要雙蛋至似樣嘛


瑪瑙宮

積分: 134334


315#
發表於 12-10-29 16:33 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 14:05
業主要賣樓,我俾人逼遷呀~~~

mapp2009 話唔定一搬就搬去一間旺丁旺財屋? 發表於 2 小時前

你一於搬去6件媽屋企, 住番一頭半個月, 包有仔生.
仲要瞓下佢地張旺丁床先得架.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


316#
發表於 12-10-29 16:38 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-29 16:40 編輯
琛媽 發表於 12-10-29 14:14
响哩度你講野就最老實最中肯架喇, 你睇人一定無錯, 信晒你mOOn姐50就50啦 ...


ho_mama 發表於 12-10-29 02:48
Moon 姐你講笑咋話?比到你最多最多都50咋喎?


chinatea 女人大忌呀,佢18,22都未夠架,我就唔同啦,有孫就快60.呢樣就真架. 發表於 1 小時前

是但啦, 年齡只係一個數字, 有時應大就大, 應細就細啦.

試問人生有幾多個十年呢 ??


茶茶 ~ 有孫唔一定60架, 唔比你細細個就已經................

ho_mama ~ 你唔好聽雪雪老點你呀, 信我啦, 我話我係一個老太婆就係老太婆.



一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


317#
發表於 12-10-29 16:40 |只看該作者

引用:Quote:業主要賣樓,我俾人逼遷呀~~~mapp200

原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表
你一於搬去6件媽屋企, 住番一頭半個月, 包有仔生.
仲要瞓下佢地張旺丁床先得架.
...
同老6299講咗提早搬番去住,不過"造人"無咁方便lor……


瑪瑙宮

積分: 134334


318#
發表於 12-10-29 16:45 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-10-29 14:51
雪雪....C 啦, 你咁講....我份人真係又直又蠢架! 咁我都唔知多唔多謝你好!

我隻6都成日話我, 幾 ...

別人笑你太瘋癲, 你笑別人看不穿.
做人有時咁精明做乜 ? 應蠢既時候就蠢下啦,
唔蠢既時候, 有時都要扮下蠢架,
咁先至會開開心心過一生架.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


319#
發表於 12-10-29 16:46 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-29 16:40
同老6299講咗提早搬番去住,不過"造人"無咁方便lor……

你地以後咪, 小說話, 多做.........事囉.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


320#
發表於 12-10-29 16:48 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-10-29 16:09
點評
chinatea 女人大忌呀,佢18,22都未夠架,我就唔同啦,有孫就快60.呢樣就真架.

NEVERMIND LA.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo