跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 314


301#
發表於 06-6-9 17:02 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我要問老公佢洗唔洗返工先知, 下午茶係邊到飲?
cwinnie 寫道:
會呀...打算2點到啦...
諗住飲個下午茶先去...
仲帶埋老公果隻...
你得唔得呀??
[quote]
wong_betsy 寫道:
cwinnie: 24/6 嗰日大家會唔會早少少約出黎一齊過去?
[/quote]


大宅

積分: 1529


302#
發表於 06-6-9 17:08 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

而家睇緊另一個......

cwinnie 寫道:
咁都得...你請佢既時候..
佢都知係再湊BB架啦..
咁你點算呀?[quote]
chicchic05 寫道:
我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^

我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....
[/quote]


大宅

積分: 4981


303#
發表於 06-6-9 17:10 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

飲茶..睇下去迎喜(吉之島) , 京都(昌運) 定係 明星(八號花園斜對面)
稻香就唔好啦...因為擺唔到BB車
你覺得邊度好呀??
我同CHU87377都冇所謂...同埋我地會預埋老公..
你睇下你老公得唔得呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
我要問老公佢洗唔洗返工先知, 下午茶係邊到飲?[quote]


複式洋房

積分: 224


304#
發表於 06-6-9 17:11 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
其實諗起都幾驚...
因為生完BB果幾日..
自己成日驚人地會偷我BB..
所以唔俾屋企人帶佢去醫院...
好彩我老公一路安慰我..我先肯咋...
如果再遲左唔入院就大件事...
唔知點解果時D諗法真係有D傻傻地!!
好彩只係暫時性咋
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到


大宅

積分: 4981


305#
發表於 06-6-9 17:11 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

不過尼D就真係要來到先知好唔好...
冇樣睇既 :-(
祝你好運
chicchic05 寫道:
而家睇緊另一個......

[quote]
cwinnie 寫道:
咁都得...你請佢既時候..
佢都知係再湊BB架啦..
咁你點算呀?[quote]
chicchic05 寫道:
我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^

我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....
[/quote] [/quote]


大宅

積分: 4981


306#
發表於 06-6-9 17:13 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到


複式洋房

積分: 314


307#
發表於 06-6-9 17:23 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

咁不如去明星啦
cwinnie 寫道:
飲茶..睇下去迎喜(吉之島) , 京都(昌運) 定係 明星(八號花園斜對面)
稻香就唔好啦...因為擺唔到BB車
你覺得邊度好呀??
我同CHU87377都冇所謂...同埋我地會預埋老公..
你睇下你老公得唔得呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
我要問老公佢洗唔洗返工先知, 下午茶係邊到飲?[quote]


複式洋房

積分: 224


308#
發表於 06-6-9 17:24 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

chicchic05 寫道:
我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^

我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....
我都同妳1樣BB出世黃要瞓箱, 之後要我返home喎,咁我要日日揸D milk果去俾軒軒,幾煩呀


複式洋房

積分: 314


309#
發表於 06-6-9 17:24 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

我試過上載大頭相, 但係cut極都cut唔啱尺寸kee上去
點整?
cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到
[/quote]


複式洋房

積分: 224


310#
發表於 06-6-9 17:27 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到
[/quote] 壓細張相得唔得嫁??


大宅

積分: 4981


311#
發表於 06-6-9 17:32 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

好呀...但你介唔介意同CHU87377去搵位先..
因為星期六好多人架..
我放工返到來大埔已經2:00
再返屋企湊埋BB可能要2:30到先出到來
Thanks!!!
wong_betsy 寫道:
咁不如去明星啦[quote]
cwinnie 寫道:
飲茶..睇下去迎喜(吉之島) , 京都(昌運) 定係 明星(八號花園斜對面)
稻香就唔好啦...因為擺唔到BB車
你覺得邊度好呀??
我同CHU87377都冇所謂...同埋我地會預埋老公..
你睇下你老公得唔得呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
我要問老公佢洗唔洗返工先知, 下午茶係邊到飲?[quote]
[/quote]


大宅

積分: 4981


312#
發表於 06-6-9 17:33 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

一係你send張相俾我...
我幫你cut呀...
[email protected]
wong_betsy 寫道:
我試過上載大頭相, 但係cut極都cut唔啱尺寸kee上去
點整?[quote]
cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5773


313#
發表於 06-6-9 17:42 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

京都(昌運)啦?地方大


複式洋房

積分: 224


314#
發表於 06-6-9 17:43 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

cwinnie 寫道:
一係你send張相俾我...
我幫你cut呀...
[email protected][quote]
wong_betsy 寫道:
我試過上載大頭相, 但係cut極都cut唔啱尺寸kee上去
點整?[quote]
cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到
[/quote][/quote][/quote] 好丫 Thank!! 我係msn give u ok? ok啦!!u see


大宅

積分: 4981


315#
發表於 06-6-9 17:53 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

京都(昌運)..好呀...
如果佢老公唔得..
我地都叫埋老公啦..
因為真係怕攪唔掂bb[quote]
chu87377 寫道:
京都(昌運)啦?地方大


男爵府

積分: 5773


316#
發表於 06-6-9 17:54 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

吾好意思!!咁遲先上


男爵府

積分: 5773


317#
發表於 06-6-9 17:55 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!


大宅

積分: 4981


318#
發表於 06-6-9 17:57 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你唔舒服就休息下啦...
我地confirm左再話你知啦!!!
[quote]
chu87377 寫道:
吾好意思!!咁遲先上


複式洋房

積分: 314


319#
發表於 06-6-9 18:01 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

京都冇問題丫, 約幾點去搵位?

cwinnie: 我依家send張相俾你幫我cut丫, 唔該晒


大宅

積分: 4981


320#
發表於 06-6-9 18:02 |只看該作者

Re: 住大埔BB又係半歲到既..入黎交流下呀!!

你預我2:30到啦...
好呀...你send 俾我呀!!
wong_betsy 寫道:
京都冇問題丫, 約幾點去搵位?

cwinnie: 我依家send張相俾你幫我cut丫, 唔該晒


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo