
chicchic05 寫道:
而家睇緊另一個......
[quote]
cwinnie 寫道:
咁都得...你請佢既時候..
佢都知係再湊BB架啦..
咁你點算呀?[quote]
chicchic05 寫道:
我BB出世時因為呼吸弱要入養氣箱, 本來可以同我日出院, 點知又因面黃要照燈, 我要日日扒過去睇佢, 而家都OK啦 ^.^
我個印印冇心機帶小朋友, 已經2個月啦, 我個仔先開始對佢有笑容....![]()
![]()


wong_betsy 寫道:
咁不如去明星啦[quote]
cwinnie 寫道:
飲茶..睇下去迎喜(吉之島) , 京都(昌運) 定係 明星(八號花園斜對面)
稻香就唔好啦...因為擺唔到BB車
你覺得邊度好呀??
我同CHU87377都冇所謂...同埋我地會預埋老公..
你睇下你老公得唔得呀!!
[quote]
wong_betsy 寫道:
我要問老公佢洗唔洗返工先知, 下午茶係邊到飲?[quote]


wong_betsy 寫道:
我試過上載大頭相, 但係cut極都cut唔啱尺寸kee上去
點整?[quote]
cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到![]()


cwinnie 寫道:
一係你send張相俾我...
我幫你cut呀...
[email protected][quote]
wong_betsy 寫道:
我試過上載大頭相, 但係cut極都cut唔啱尺寸kee上去
點整?[quote]
cwinnie 寫道:
你去最頂既編輯帳號...
跟住就上載大頭相...
不過張相既SIZE唔可以大過150X150
所以要CUT一CUT張相先得
[quote]
huanghin 寫道:
其實黃每個BB出世都會,要睇返嚴唔嚴重同埋係暫時性,不過媽咪係會張D嘅!!我睇妳BB D相都好肥好呀!!我想問下点post相嫁?我成日都整唔到![]()