自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


301#
發表於 12-11-16 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LANNA413+於+12-11-16+發表我

本帖最後由 LedTV 於 12-11-17 00:19 編輯
原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
我覺得樓主心態已錯了,明知車爆棚,第一時間乜唔係會諗無位坐,抱住阿仔會好危險的嗎?
點解本末倒置會諗 ...

咁姐係d 阿婆大肚婆抱b媽咪如果見到架車無晒坐位,就應該企係到等,c等爛等,勢要等到有架吉車先好上?????????

咁不如叫巴士公司撕晒d讓坐貼紙,同除消個d讓坐廣播啦。




leon1998 你有理據既大可以回覆我架,點評我都無用,:;pppp:我更加無用囉...
又係樓上自己講,叫人地等到有位先上車,咁姐係而家你又覺得,d 阿婆大肚婆抱b媽咪見到無位,就要變通,唔好再等啦,EVEN架車只係有企位,都要走去坐其他車啦,RIGHT??仲之無位坐就唔好上,咪勢旨意人地讓位比佢地~~

OK...我明晒你既意思架啦~~

點評

leon1998  做人要識變通,我就唔信唔坐巴士返唔到屋企:;pppp:  發表於 12-11-16 23:55


大宅

積分: 1665


302#
發表於 12-11-16 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽咪面+於+12-11-16+發表我係

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
算啦,唔講喇,分明係歧視,呢度有啲媽咪都知我腰有事,我係健全人士,四肢無問題,個腦係正常,長期要食中 ...
下…mouth:
邊有人歧視你呀,無人話你唔係腰痛喎




大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


303#
發表於 12-11-16 23:26 |只看該作者
回覆 媽咪面 的帖子

其實已經想唔回應, 不過見到有D歪理真係好恐怖!

我無講過架車爆棚, 我只係話差唔多滿, 而且架車埋站時係睇唔到有無位, 我已經係排頭位, 因為睇住兩架車走咗, 結果去到無人, 仲要等成10分鐘至有車! 當時成架車無人企, 我上到車至見到所有向前位都坐滿人, 最終見到有個位係倒頭位, 所以係要行到好埋至見到! 不過架車已經開咗, 我一定要等停車至可以坐到!

你話我唔想抱仔, 梗係唔想抱住佢企啦, 咁危險! 我自己有咗都會讓座比其他孕婦, 讓座係因為要讓比D有優先需要嘅人, 點先算係優先? 當然以危險性去衡量, 我有咗5個月, 讓比個孕婦個肚鑼咁大, 我覺得無問題......連common sense都無, 真係無得講!



大宅

積分: 1665


304#
發表於 12-11-16 23:29 |只看該作者

引用:回覆+媽咪面+的帖子 其實已經想唔回應,+不

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 媽咪面 的帖子

其實已經想唔回應, 不過見到有D歪理真係好恐怖!
樓主不斷比人扭曲意思,仲越黎越遠





侯爵府

積分: 24196


305#
發表於 12-11-16 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilikethis2005+於+12-11-16+

原帖由 babyheima 於 12-11-16 發表
其實真係有咁多人會明示要人讓坐架咩?我雖然次次讓,但次次都係我主動,我未遇過有人開口或明示要人讓坐嘅 ...
如果只係獎勵既話,就唔會有咁多人出post話點解無人讓位啦!同埋我一路都係講緊我既做法,你唔buy既無所謂,但係我都唔覺得自己有錯,我只係無影響人之下自己舒服d姐,咁都要比人話?


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


306#
發表於 12-11-16 23:37 |只看該作者

引用:回覆+媽咪面+的帖子 其實已經想唔回應,+不

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 媽咪面 的帖子

其實已經想唔回應, 不過見到有D歪理真係好恐怖!
算啦,我支持你,你無錯架 。不過d人唔讓咪算囉。


今日先有個阿婆無啦啦話我踪溫雞,不過好彩佢孫女有受學校教育,講左句(下,人地掉垃圾咋喎)…我推住架bb車向前行,佢就迎面行埋黎,跟本條路好闊,我仲靠邊行加掉垃圾入垃圾筒,佢無啦啦話我。不過佢講完唔夠半秒,佢孫女已經駁佢。咁我就廢事話佢啦。可能佢唔like我推bb車,希望佢呢世無坐輪椅既一日 。


侯爵府

積分: 24196


307#
發表於 12-11-16 23:39 |只看該作者

引用:我地講緊要有需要人士去總站上車未必何行,

原帖由 kwansara 於 12-11-16 發表
我地講緊要有需要人士去總站上車未必何行,你係唔係有需要人士?
我都係帶住個仔先會去總站坐,不過宜家睇睇下,應該無乜人做到,而且仲覺得我呢個係歪理添,咁我講落去都無乜意思,由頭到尾我都無話過唔應該讓座,我只係覺得仲有其他解決方法姐,既然唔岩你地聽既,ok la


禁止訪問

積分: 1573


308#
發表於 12-11-17 00:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1573


309#
發表於 12-11-17 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19097


310#
發表於 12-11-17 09:44 |只看該作者

引用:回覆+媽咪面+的帖子 其實已經想唔回應,+不

原帖由 acpeanuts 於 12-11-16 發表
回覆 媽咪面 的帖子

其實已經想唔回應, 不過見到有D歪理真係好恐怖!
其實我唔覺得果位jm所言係歪理,我認同佢所講。其實讓座係美德,但唔讓座就要俾人暗罵,我就覺得罪不至此。抱仔企巴士你都知係危險,我覺得真係你要預咗無位坐都無問題、應付到、扶得穩先好上巴士,否則我的做法係去搵個地方坐下,等自己體力足夠應付之後回家的路程先再動身。因為你可以要求自己,但唔可以要求人地。你覺得你抱仔係需要坐,但其他人都可以有不同原因需要坐,而讓唔讓座,就係坐係度果個人,主觀地判斷自己的身體或精神等狀況係咪可以犧牲唔坐去讓俾你。




禁止訪問

積分: 8076


311#
發表於 12-11-17 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2411


312#
發表於 12-11-17 17:29 |只看該作者
禮貌及道德, 不是人人有...........
ching yee


大宅

積分: 1626


313#
發表於 12-11-17 17:54 |只看該作者

引用:地鐵,巴士,升降機見太多!扮瞓覺,扮睇書,扮

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
地鐵,巴士,升降機見太多!
扮瞓覺,扮睇書,扮玩電話!
好似搭車咁,你明明唔係呢個站落車,你企門口做乜野?!你食 ...
這些現象先至是重點,每個人屋企都總會有弱小的,社會變得咁冷莫,總有天自已都會受翻。




公爵府

積分: 26389


314#
發表於 12-11-17 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+suiyiu922+於+12-11-16+發表

原帖由 媽咪面 於 12-11-16 發表
其實樓主試下下次唔好較到收工時間搭巴士,或者其實可以搭巴士去總站轉車,唔一定要搭的士,我就係咁,明知 ...
Right


別墅

積分: 583


315#
發表於 12-11-17 23:42 |只看該作者


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo