自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


301#
發表於 12-11-20 10:11 |只看該作者
樓主先生,你外母過身,太太已經很傷心難過,她只希望在母親彌留一刻,有至親陪伴得以安息,難道這要求過份嗎?
你口口聲聲話沒有阻止太太帶女兒去,又話會尊重她的決定,作為同甘共苦的夫婦,在另一半傷心難過的時候,唔係應該支持扶持對方嗎?你沒有做到,你只係將責任推在太太身上,在她傷口上灑鹽,你的不支持,對太太做成兩難的局面,她不帶女兒去,她會對母親永遠內疚,她帶女兒去,會成為你和你父母永遠的指摘。
你父母不喜歡,不支持你太太的意願沒有錯,這出於他們疼錫孫女和他們認為對的立場,但你作為丈夫,妳愛妳太太嗎?你若真的愛妳太太,你就不會再堅持這些迷信的習俗,以太太的感受為先。
中國人百行以孝為先,,今次事件對你女兒影響深遠,係重要的身教,他日你們都會做人外父外母,今日的因是明日的果,你自己想清楚吧!


男爵府

積分: 6009


302#
發表於 12-11-20 10:12 |只看該作者
如果不帶,肯定一生後悔


別墅

積分: 963


303#
發表於 12-11-20 10:13 |只看該作者
本帖最後由 kimkamkan 於 12-11-20 10:48 編輯


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


304#
發表於 12-11-20 10:14 |只看該作者
五歲ok囉!仲要係婆婆咁親...


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


305#
發表於 12-11-20 10:14 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

忍唔住想講兩句 . . . 好自私,好涼薄 ~

"女" 人做牛做 "馬" => 媽


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


306#
發表於 12-11-20 10:15 |只看該作者
鄉下唔興唧,呢樹係香港,唔怕啦!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


307#
發表於 12-11-20 10:17 |只看該作者
樓主先生,你外母過身,太太已經很傷心難過,她只希望在母親彌留一刻,有至親陪伴得以安息,難道這要求過份嗎?
你口口聲聲話沒有阻止太太帶女兒去,又話會尊重她的決定,作為同甘共苦的夫婦,在另一半傷心難過的時候,唔係應該支持扶持對方嗎?你沒有做到,你只係將責任推在太太身上,在她傷口上灑鹽,你的不支持,對太太做成兩難的局面,她不帶女兒去,她會對母親永遠內疚,她帶女兒去,會成為你和你父母永遠的指摘。
你父母不喜歡,不支持你太太的意願沒有錯,這出於他們疼錫孫女和他們認為對的立場,但你作為丈夫,妳愛妳太太嗎?你若真的愛妳太太,你就不會再堅持這些迷信的習俗,以太太的感受為先。
中國人百行以孝為先,,今次事件對你女兒影響深遠,係重要的身教,他日你們都會做人外父外母,今日的因是明日的果,你自己想清楚吧!


公爵府

積分: 27971


308#
發表於 12-11-20 10:18 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我62走,大仔6歲半,細仔1歲半,上山嗰日一齊去,找了我父母工人睇住,可能基督教儀式,冇問題。

你找中間點,帶女出現30分鐘而唔坐全程,免相和氮氣。

我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


309#
發表於 12-11-20 10:19 |只看該作者
5歲已經唔細!擔心的話帶塊玉係身...
話晒婆婆係至親,最後一程無理由唔送...


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


310#
發表於 12-11-20 10:23 |只看該作者
帶, 自己親人百無禁忌 ,
果時我媽媽走左 , 我細仔 8個月都有去靈堂 上香 .
無守夜 , 第2日亦無上山, 但裝柱香一定要 .
我細妹7個月身紀都有去守放有上山 .


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


311#
發表於 12-11-20 10:24 |只看該作者
樓主C6,

送別至親真係百無禁忌如果你囡囡唔去, 會造成你太太日後遺憾, 希望你真係理解啦


大宅

積分: 2919


312#
發表於 12-11-20 10:24 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句

我都忍唔住想講兩句,鄉例就死既,人就係生既。但如果要個老婆一世都帶住呢個遺憾,你地既所謂鄉下例好自私!
只要心存正念,我唔認為去靈堂送別一個至親會有d咩事發生!
外母離世,你老婆已經好傷心,你唔扶持佢仲要加多一腳去傷害佢,你係咪男人嚟?


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


313#
發表於 12-11-20 10:24 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

婆婆甘親一定要去。




男爵府

積分: 5261

環保接龍勳章


314#
發表於 12-11-20 10:25 |只看該作者
本帖最後由 leebo 於 12-11-20 12:19 編輯

回覆 EMILY428 的帖子

樓主, 樓主C6,


我都係廣東南海人, 我媽咪兩個月前先行一步了, 我媽咪亦只有我仔一個孫

我都有擔心小朋友細, 怕佢驚, 我屋企人亦一樣有擔心, 佢地重主動問師父, 可唔可以唔出席, 但帥父好肯定話唔可以, 不論內孫外孫, 都係佢(婆婆)既孫, 佢都一定緊, 小朋友4歲已好大個, 至多夜D, D

結果, 當晚所有要做既儀式, 裝香我仔全程自己跟住做足, 無扭計無嘈, 到做法事, 我屋企人話帶佢出去, 怕佢驚, 因大羅大鼓又有火, 佢唔去, 無驚睇足全場


在場所有親友都讚, 我好恩慰個仔好懂事咁送到婆婆, 亦發覺好多野其實係自己諗多左, 發生左, 要做既, 就順住去做喇...

樓主, 支持你, 請折哀


別墅

積分: 963


315#
發表於 12-11-20 10:26 |只看該作者
本帖最後由 kimkamkan 於 12-11-20 10:27 編輯

我覺男家係唔係自私或樓主C6係唔係假民主,
都唔應該再討論,甚至人身攻擊,
樓主同C6都未有共識,
再多講批判既說話,你地叫樓主點面對C6...
好似係到公審同講男家的不是,
甘樣只會影響佢地既感情!

我覺得唔需要將一切事情 神明鬼魅化,
殯儀館都係一個地方啫,
難道冇小朋友住係殯儀館附近?
要撞鬼周街都撞到,公廁夠陰氣重、醫院將病床分分鐘有人過世、大把大廈有人跳過樓啦!
有生就有死,以前D人都話生仔好唔老泥,依家都有好多男士陪入產房啦!

去同唔去係一份心意,女雖然係跟男家姓,
但佢係屬於2家人既聯繫,
5歲有自己既主見,
如果你地同佢解釋清楚,而佢又想去,何不尊重佢?
不論小朋友係由邊個湊大都好,
好肯定大家都一樣甘錫,愛鍚係冇話邊個多D或邊個感情深D!
小朋友係感受到既!

真心希望樓主或C6看到,可以理智去尋找共識,
我相信先人都唔希望因為佢而令到2位不和,或造成2家心中的疙瘩!


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


316#
發表於 12-11-20 10:27 |只看該作者
我爸爸走時, 大女3歲, 細女3個月

細女全部冇出席, 因為佢真係一個bb, 我相信我爸爸明白

大女就冇去守夜, 出殯時係教堂有去, 冇去火葬場

我們用天主教儀式, 很平靜的, 但周圍會有其他家主, 連負責的殯儀先生也不建議我們帶小朋友

爸爸係我最敬愛的人, 但我唔會堅持要小朋友去, 因為我係佢地媽媽
我也要保護他們

「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


男爵府

積分: 9018

畀面勳章


317#
發表於 12-11-20 10:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

帶,BB都帶,婆婆唔會害個孫。如果係嫲嫲自己佢都會想個孫嚟啦


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


318#
發表於 12-11-20 10:29 |只看該作者
本帖最後由 JJMumMum 於 12-11-20 10:30 編輯

回覆 miriam 的帖子

死者已矣,

我覺得樓主有理由,但樓主老公都有道理,小朋友去唔去都唔係最重要,重要係你哋一家人係咪有同一意願,如果樓主想同囡囡去,咪同你老公慢慢傾清楚,凡事都有解決辦法,或者可以先問師父有無問題先決定都可以.同埋都要問下囡囡佢想唔想去,如果佢驚,都唔好逼佢去.

比起送行,我信相老人家希望佢可以走得安心,唔需要再担心你哋LOR.

折哀順便

點評

miriam  我唔係樓主呀.  發表於 12-11-20 10:36
風雨同路


侯爵府

積分: 24800


319#
發表於 12-11-20 10:30 |只看該作者
本帖最後由 purplechung 於 12-11-20 10:36 編輯
EMILY428 發表於 12-11-19 23:52
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...

我媽媽走果陣, 我大囡3歲, 自己陀住7個月都有去, 媽媽始終係最親, 堂倌要我條腰要掛住的野, 我同亞囡都唔可以瞻仰遺容.
各處鄉村, 各處例, 大家開門見山傾下, 互相遷就下啦! 唔係大家以後會有條刺係個心度, 你老公又夾係中間, 會好慘~


已刪除用户

積分: 112589

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 KMALL特別版勳章


320#
發表於 12-11-20 10:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
任何人士未經本人同意不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)

各位~~~我唔會介紹補習社或興趣班, 唔使 PM 問我呀, 我係唔會覆架~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo