樓主, 樓主C6,
我都係廣東南海人, 我媽咪兩個月前先行一步了, 我媽咪亦只有我仔一個孫
我都有擔心小朋友細, 怕佢驚, 我屋企人亦一樣有擔心, 佢地重主動問師父, 可唔可以唔出席, 但帥父好肯定話…唔可以, 不論內孫外孫, 都係佢(婆婆)既孫, 佢都一定緊, 小朋友4歲已好大個, 至多夜D黎, 早D走
結果, 當晚所有要做既儀式, 跪…拜…裝香…我仔全程自己跟住做足, 無扭計無嘈, 到做法事, 我屋企人話帶佢出去, 怕佢驚, 因大羅大鼓又有火, 佢唔去, 無驚睇足全場
在場所有親友都讚, 我好恩慰個仔好懂事咁送到婆婆, 亦發覺好多野其實係自己諗多左, 發生左, 要做既, 就順住去做喇...
樓主, 支持你, 請折哀
我覺男家係唔係自私或樓主C6係唔係假民主,
