心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


301#
發表於 06-8-16 14:07 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

一日食唔到一包都ok....不過牛牛講得o岩架...無益ma

[quote]
JAY媽 寫道:
差吾多啦...不過呢期早訓左,一日都食吾到一包...算係咁喇... [quote]


公爵府

積分: 28065


302#
發表於 06-8-16 14:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我唔記得係咩出口...得兩邊架咋...向有間書局o個邊出口等啦

靜藍媽媽 寫道:

我爽問有幾多個細路

好呀!禾刀怕唔識雷!響將軍o地鐵旦!冰個七口?


伯爵府

積分: 18231


303#
發表於 06-8-16 14:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

日期:2006年8月19日SAT
集合時間及地點:七點係將軍澳地鐵站既將軍澳中心出口等~
時間:夜晚七點半開餐
地點:TKO中心~機械人餐廳
地址﹕將軍澳唐德街9號將軍澳中心G27舖
電話﹕2623 2238

參加:
Elaine+兩個女
小小靖+玟萱
IVY+太子
WINNIE
Phoebe + 三個女
靜藍媽媽 + 靜藍

[size=x-large]合共: 6大8細[/quote]


公爵府

積分: 28065


304#
發表於 06-8-16 14:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

好似帶兩個呀

[quote]
靜藍媽媽 寫道:
比比帶幾多個七


公爵府

積分: 26460


305#
發表於 06-8-16 14:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
我唔記得係咩出口...得兩邊架咋...向有間書局o個邊出口等啦

[quote]
靜藍媽媽 寫道:

我爽問有幾多個細路

好呀!禾刀怕唔識雷!響將軍o地鐵旦!冰個七口?
[/quote]


巧啦


公爵府

積分: 26460


306#
發表於 06-8-16 14:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

elaineho73 寫道:
日期:2006年8月19日SAT
集合時間及地點:七點係將軍澳地鐵站既將軍澳中心出口等~
時間:夜晚七點半開餐
地點:TKO中心~機械人餐廳
地址﹕將軍澳唐德街9號將軍澳中心G27舖
電話﹕2623 2238

參加:
Elaine+兩個女
小小靖+玟萱
IVY+太子
WINNIE
Phoebe + 三個女
靜藍媽媽 + 靜藍

[size=x-large]合共: 6大8細
[/quote]

thanks


公爵府

積分: 28065


307#
發表於 06-8-16 14:16 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

乜原來比比帶晒3個出o黎呀....我重以為帶2個tim



elaineho73 寫道:
日期:2006年8月19日SAT
集合時間及地點:七點係將軍澳地鐵站既將軍澳中心出口等~
時間:夜晚七點半開餐
地點:TKO中心~機械人餐廳
地址﹕將軍澳唐德街9號將軍澳中心G27舖
電話﹕2623 2238

參加:
Elaine+兩個女
小小靖+玟萱
IVY+太子
WINNIE
Phoebe + 三個女
靜藍媽媽 + 靜藍

[size=x-large]合共: 6大8細
[/quote]


公爵府

積分: 26460


308#
發表於 06-8-16 14:16 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[quote]
Ivy124 寫道:
好似帶兩個呀

[quote]
靜藍媽媽 寫道:
比比帶幾多個七


珍珠宮

積分: 41557


309#
發表於 06-8-16 14:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


公爵府

積分: 28065


310#
發表於 06-8-16 14:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

靜藍媽 / 靖妹 / 比比 / winnie

我問到喇....我地819向哩樹等啦 :

日期 : 819
時間 : 7:00
地點 : 將軍澳mtr station B 出口 - 商務書局門口等

有無問題?


男爵府

積分: 5993


311#
發表於 06-8-16 14:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

:-( 我家下仲未食飯呀~~~~!!!屋企D馬仔全部俾J仔食哂~~~家下我問J仔食乜佢又話未諗到...隻佬又同個水電佬去左買野整水喉....我又無得煮野食~~~~餓K我喇~~~~!!! :-( :-( :-(
Ivy124 寫道:
一日食唔到一包都ok....不過牛牛講得o岩架...無益ma

[quote]
JAY媽 寫道:
差吾多啦...不過呢期早訓左,一日都食吾到一包...算係咁喇... [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 26460


312#
發表於 06-8-16 14:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy124 寫道:
靜藍媽 / 靖妹 / 比比 / winnie

我問到喇....我地819向哩樹等啦 :

日期 : 819
時間 : 7:00
地點 : 將軍澳mtr station B 出口 - 商務書局門口等

有無問題?




公爵府

積分: 26460


313#
發表於 06-8-16 14:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾灰著衫典色七雷


珍珠宮

積分: 41557


314#
發表於 06-8-16 14:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

無問題啦

Ivy124 寫道:
靜藍媽 / 靖妹 / 比比 / winnie

我問到喇....我地819向哩樹等啦 :

日期 : 819
時間 : 7:00
地點 : 將軍澳mtr station B 出口 - 商務書局門口等

有無問題?


公爵府

積分: 28065


315#
發表於 06-8-16 14:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我唔記得左ma

靜藍媽媽 寫道:


hehe,令令話衫個!李化兩個


公爵府

積分: 28065


316#
發表於 06-8-16 14:40 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

叫外賣lor....你o個頭應該好多架

[quote]
JAY媽 寫道:
:-( 我家下仲未食飯呀~~~~!!!屋企D馬仔全部俾J仔食哂~~~家下我問J仔食乜佢又話未諗到...隻佬又同個水電佬去左買野整水喉....我又無得煮野食~~~~餓K我喇~~~~!!! :-( :-( :-( [quote]


伯爵府

積分: 18231


317#
發表於 06-8-16 14:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

比比都未confirm帶幾多個, 所以咪先打三個LOR~~
靜藍媽媽 寫道:
[
hehe,令令話衫個!李化兩個


公爵府

積分: 28065


318#
發表於 06-8-16 14:42 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

3點色...
係咪3點色o既t-shirt呀

靜藍媽媽 寫道:
禾灰著衫典色七雷


男爵府

積分: 5993


319#
發表於 06-8-16 14:42 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

買外賣食貴吖嘛~~~~我都係等個水電佬整好廚房個水喉至煮通粉食喇~~~都差吾多整好...再吾係一陣同J仔早D出門口,然後紅佢去M記食包....
Ivy124 寫道:
叫外賣lor....你o個頭應該好多架

[quote]
JAY媽 寫道:
:-( 我家下仲未食飯呀~~~~!!!屋企D馬仔全部俾J仔食哂~~~家下我問J仔食乜佢又話未諗到...隻佬又同個水電佬去左買野整水喉....我又無得煮野食~~~~餓K我喇~~~~!!! :-( :-( :-( [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


320#
發表於 06-8-16 14:43 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

okok

[quote]
小小靖 寫道:
無問題啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo